ALTEX asigura garantiile produselor achizitionate de la DOMO!

Cei de la ALTEX au anuntat recent printr-un comunicat de presa faptul ca vor asigura toate garantiile produselor care au fost achizitionate prin intermediul retailerului DOMO.

Altex-Romania-1

Asadar pe sistemul “Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine!” ALTEX vine în sprijinul clienților care au achizitionat produse de la DOMO si se ocupa in totalitate de garantiile acestora.

Va reamintim faptul ca DOMO a decis la finalul anului trecut sa inchida toate magazinele fizice si sa-si continue activitatea doar in zona online.

Toate spatiile comerciale in care activa DOMO au fost deja reamenajate si rebranduite de catre cei de la ALTEX in mai multe orase precum: Pitesti, Craiova, Targoviste, Constanta, Cluj-Napoca etc.

CEO-ul ALTEX, Dan Ostahie a declarat ca:

„Altex România vine în sprijinul clienților Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vânzare în toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară. Altex a pus în aplicare această facilitate adusă clienților Domo încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo

Suntem alături de clienții noștri, dar și de clienții anteriori ai magazinelor Domo, întrucât experiența de cumpărare contează foarte mult pentru noi. Considerăm că aceasta este abordarea potrivită pentru un lider de piață, arătând astfel o preocupare constantă față de nevoile clienților, fie că sunt ai noștri sau că fac parte din portofoliul altor retaileri electro-IT, care, din diferite motive, și-au încetat activitatea pe o piață.

DOMO-Romania-1

Conform noii politici a retailer-ului, foștii clienți Domo pot beneficia, pentru produsele aflate în gama Altex, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.”

Altex-1

Asadar pe toti clientii DOMO “i-a lovit norocul frontal” dat fiind faptul ca inca se mai pot bucura de garantia produselor pe care si le-au achizitionat.

Acum ramane de vazut modul in care vor gestiona cei de la ALTEX acest nou val de clienti care le poposeste in “ograda” prin intermediul acestei strategii excelente.