Allview va oferi terminale la schimb iar reparațiile nu vor dura mai mult de 12 zile calendaristice

Brasovenii de la Allview vor da startul in data de 23 mai 2016, unui program pilot care ofera 2 servicii extrem de importante, in speta:

Service Phone & 12 days commitment

  1. Service Phone – clientii care isi vor aduce terminalele la service pentru diverse reparatii, vor receptiona la schimb terminale pe care le pot utiliza pana in momentul in care isi vor ridica produsele din service;
  2. 12 days commitment – in cazul in care terminalul nu poate fi reparat in termenul de maxim 12 zile calendaristice atunci Allview va inlocui produsul cu unul nou.Daca produsul respectiv nu se mai afla disponibil in stocul Allview atunci acesta va fi inlocuit cu un alt produs care dispune de specificatii similare.

Trebuie sa precizam si faptul ca momentan aceste servicii vor fi disponibile doar in Bucuresti si Brasov iar in functie de rezultatele obtinute, probabil ca se vor extinde destul de rapid.

Service Phone & 12 days commitment

Aceste servicii se pot oferi ca urmare a parteneriatului incheiat intre brasovenii de la Allview si Diangi Grup iar managerii celor 2 firme au declarat ca:

”Ne concentram toate eforturile pentru a diminua disconfortul pe care clientii il resimt atunci cand un dispozitiv devine nefunctional. Stim cu totii ca telefoanele au devenit instrumente indispensabile in viata noastra de zi cu zi si ne dorim ca atunci cand un terminal ajunge in service, utilizatorul sa nu piarda contactul cu cei dragi sau cu mediul profesional. Ne straduim de asemenea sa scurtam timpul necesar reparatiilor iar statisticile ultimelor luni arata ca ne indreptam in directia corecta, conform asteptarilor clientilor nostri”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.

Service Phone & 12 days commitment

 „Avem deja 6 luni de zile de cand Diangi a devenit partenerul brandului Allview pentru serviciile post-vanzare, atat pe piata din Romania cat si in afara tarii. Datele arata ca avem o scadere semnificativa a unor indicatori precum timpul mediu de reparatie si procentul reintoarcerilor clientilor in service cu aceeasi problema sau cu alta noua. Vrem sa demonstram ca acest parteneriat 100% romanesc poate crea o poveste de succes si o experienta pe placul clientilor nostri”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Grup.

Asadar cele doua servicii vor fi disponibile de saptamana viitoare pentru clientii Allview care ajung in urmatoarele centre Diangi: Bucuresti sectorul  6, pe Bdul. Iuliu Maniu nr. 71 si Bdul Timisoara nr. 92, iar in Brasov pe str. Brazilor nr. 61.

Speram ca si calitatea serviciilor oferite sa se ridice la nivelul asteptarilor si astfel gradul de satisfactie al clientilor sa creasca semnificativ.