Telekom umflă facturile si reclamatiile curg

Nu este o noutate faptul ca operatorii care activeaza pe piata telecom din Romania adopta un comportament abuziv fata de clientii acestora iar Telekom este unul dintre operatorii care isi bate de joc in mod frecvent de clienti si in cel mai crunt mod posibil.

Inestimabilul operator Telekom Romania s-a facut „remarcat” pe piata de profil prin intermediul serviciilor de slaba calitate pe care le ofera iar mai nou…..umfla in mod abuziv facturile abonatilor.

Mai jos o sa va prezentam calvarul prin care este nevoit sa treaca un client fidel al celor de la Telekom, care a fost contactat de catre reprezentantii operatorului, pentru a-si reinoi contractul iar „mega oferta” includea si un smartphone gratuit.

Abonatul Telekom a refuzat oferta telefonica iar o luna mai tarziu s-a trezit cu o factura crescuta in mod „artificial” si pe aceasta figurau costurile noului abonament pe care il refuzase in prealabil.

Mai mult decat atat, Telekom se pare ca are in posesie si un proces verbal de predare-primire a terminalului pe care chipurile….l-ar fi livrat catre client, prin intermediul unei firme de curierat.

Clientul sustine faptul ca nu a receptionat acest smartphone de la Telekom iar semnatura prezenta pe respectivul proces verbal este un fals grosolan.

Bineinteles ca abonatul a depus reclamatii la: Telekom, ANPC, ANCOM si inclusiv la Politie iar inestimabilul operator nu a reusit rezolve speta nici dupa mai bine de jumatate de an de la receptionarea reclamatiei.

Atat ANCOM cat si cei de la ANPC i-au dat castig de cauza clientului iar operatorul a fost sanctionat si s-a dispus anularea contractului incheiat fara acordul abonatului.

Bineinteles ca nici de aceasta data inestimabilul operator nu a respectat directivele celor doua institutii ale Statului iar calvarul a continuat.

Dupa mai bine de 2 luni de zile, Telekom ii trimite un raspuns abonatului in care ii comunica faptul ca vor reusi sa gaseasca o rezolvare a situatiei abia dupa ce Politia isi va incheia cercetarile demarate ca urmare a plangerii penale depuse de catre abonat.

Desigur ca in toata aceasta perioada, Telekom a emis facturi cu sume aberante iar cuantumul acestora se ridica la peste 300 de lei lunar.

Partea interesanta este ca abonatul achita doar 50% din contravaloarea acestora iar Telekom este de acord cu aceste plati partiale si astfel clientul continua sa beneficieze de serviciile operatorului.

Practic Telekom isi recunoaste vina dat fiind faptul ca nu-i suspenda serviciile abonatului, care are restante consistente acumulate inca din vara anului trecut si mai multe decat atat, inestimabilul operator nu-i aplica penalitati.

Asadar calvarul continua iar clientul a aflat de la Politie faptul ca mai exista cel putin 20 de plangeri penale depuse pe aceeasi tema extrem de spinoasa.

Culmea este ca inestimabilul operator nu a reusit sa gestioneze in mod eficient o astfel de speta, care se putea incheia intr-un mod rapid si extrem de elegant, daca i-ar fi anulat contractul abonatului in momentul in care a depus reclamatia initiala.

Va recomandam tuturor sa fiti cat mai vigilenti daca sunteti abonatii inestimabilului operator si sa luati masuri atunci cand sesizati ca sunteti abuzati in vreun fel iar acest lucrul in puteti face prin intermediul reclamatiilor depuse la ANPC si ANCOM.

Reclamatie ANPC Telekom 2

Nu uitati nici de faptul ca Telekom Romania este in plin scandal cu Discovery Romania iar doar abonatii au de suferit si pentru detalii accesati acest link.

Subscribe
Notify of
guest

10 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Roby

Eu si familia mea avem mai putin de 3 săptămâni in care sau facut nenumarate sesizari cu decoderul sau LNBul se arde, la propriu LNBul, mama mea saraca sa speriat cand a vazut cand ardea acest LNB
Aparent noi dam vina pe fluctuatii, dar sa cumparat stabilizatoare de tensiune, si la mama si la tata (sunt 2 case diferite in aceeasi curte, de la 2 stalpi separati), dar tot degeaba, se strica,(technicienii vin cu pareri de ce ne murge decodorul, pe vecinu la pus să-și taie copacii ca bruiază si nu prinde semnal, la noi din cauza televizorului vechi) sau la configurare scrie Blocat Semnal, acum nu stiu ce sa cred e vina lor? De la Telecom? Sau a fluctuațiilor?

Valentin Rizescu

Chiar ca sunt neseriosi rau telekom si nu inteleg de ce isi bat joc de noi atat.
Vreau sa renunt la contract pentru ca mi-au scos programele discovery dar mi-au zis ca nu am cum pentru ca mai am 14 luni de contract. Cum trebuie sa fac ca sa scap de ei? multumesc frumos.

Maria Rotaru

Pe mine ma tot streseaza aia de la relatii cu clientii ca imi vor rezilia contractul doar daca achit ultimele 4 luni de contract dar am urmat pasii descrisi in articolul cu rezilierea contractelor si acum astept raspunsul anpc. Va tin la curent si va multumesc inca odata pentru informatiile date.

Laurentiu G

Am fost si eu pacalit cu un telefon care a mers doar cateva zile si acum il am in service iar telekom refuza sa il repare pentru ca este lovit putin intr-un colt.
Ce as putea face in cazul asta? Multumesc.

Marian Popescu

Si eu am patit la fel cu telekom si am achitat 3 luni de zile un abonament mai mare pana cand i-am convins sa mi-l anuleze. Vreau sa ma portez la digimobil acum si sper sa nu am aceleasi probleme. Va respect pentru tot ceea ce faceti.