NoutățiTepe online & offline

TELEKOM își bate joc de abonați…

Celebrul operator Telekom Romania continua sa isi bata joc de puținii clienti ramasi in portofoliul acestora si din pacate majoritatea lor nu riposteaza atunci cand sunt supusi unor abuzuri grosolane.

Majoritatea abonatilor reclama serviciile de slaba calitate pe care le ofera inestimabilul operator, indiferent ca vorbim de: telefonie mobila, televiziune prin cablu, internet prin fibra optica sau televiziune digitala.

Asadar daca sunteti nemultumiti de serviciile acestora trebuie sa stiti faptul ca va puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedura descrisa la finalul acestui articol.

Mai multi cititori ne-au semanalat faptul ca au incercat sa isi rezilieze contractele online si au trimis solicitarea prin intermediul formularului prezent pe site-ul operatorului telecom, in speta  este vorba despre noua „sectiune dedicata” https://www.telekom.ro/reziliere-online/

Din pacate nu au avut inspiratia necesara sa citeasca toate detaliile prezentate in acest formular de reziliere iar ulterior s-au trezit cu taxe de reziliere astronomice.

Dupa cum puteti vedea in imaginile de mai jos, inestimabilul operator a inserat in cadrul acestui formular si un paragraf prin intermediul caruia abonatii isi dau acordul cu privire la achitarea unor taxe de reziliere aka justa despagubire, in cazul in care isi reziliaza contractele unilateral si se afla inca in perioada contractuala.

Acesta este „trick-ul” prin intermediul caruia Telekom continua sa isi bata joc de abonatii „rebeli”, care doresc sa le paraseasca „ograda” iar paragraful cu pricina este urmatorul : „În cazul Clienților care sunt în cadrul Perioadei minime prevazută în Contract: întrucât Contractul încetează, pentru unul sau mai multe Servicii, înainte de expirarea Perioadei minime, mă oblig la plata unei juste despăgubiri pentru încetarea prematură, în cuantumul menționat în Contract, dacă este cazul.

Asadar operatorul se asigura de faptul ca va dati acordul cu privire la achitarea acestor taxe chiar de indata ce le trimiteti solicitarea de reziliere.

Bineinteles ca puteti evita intr-un mod extrem de elegant sa picati in plasa inestimabilui operator iar daca doriti sa va reziliati contractele va trebui sa urmati pasii de mai jos.

  1. Redactati cererea de reziliere dupa bunul plac iar noi va punem la dispozitie un model pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.
  2. Trimiteti pe mail cererea de reziliere si o copie a cartii de identitate, la urmatoarea adresa rezilieri@telekom.ro
  3. NU luati in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depuneti cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti iar formularul poate fi accesat prin intermediul acestui link.

Urmand acesta procedura extrem de simpla va veti putea rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare iar operatorul are obligatia sa va proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Trebuie sa mentionam si faptul ca abonatii care si-au achizitionat terminale(telefoane, televizoare etc) prin intermediul operatorului telecom, vor trebui sa achite diferenta pentru acestea deoarece isi reziliaza contractele in mod anticipat.

Daca nu v-ati achizitionat terminale subventionate sau in sisteme de rate „nema dobanda„, atunci sunteti nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament.

Nu ezitati sa ne spuneti problemele pe care le intampinati cu inestimabilul operator iar in acest sens asteptam comentariile voastre in sectiunea dedicata acestora si va vom ajuta cu mare placere.

Va reamintim si faptul ca este disponibila pe blog si procedura prin intermediul carei va puteti porta numerele de mobil iar pentru detalii accesati acest link.

Subscribe
Notify of
guest

72 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Cosmin

Salut,
Pentru confirmarea incetarii contractului este suficient un mesaj primit de la Telekom? nu ar fi trebui ca raspunsul lor sa vina mai formal (semnat/stampilat)? in cazul in care, peste ceva timp, voi ajunge in situatia altor persoane de a ma trezi cu sume de plata, este ok mesajul acela cu „Desfiintarea a fost procesata fara facturare taxe de reziliere”?

Multumesc frumos, si sunt de folos informatiile prezentate.

Matei

Buna,

Care sunt pasii de reziliere pe tru abonamentele facute pe persoana juridica?

Multumesc!

Maria

Salut, te rog ma poti ajuta, nu mai pot scapa de cei de la telekom, m-am saturat sa ma cert cu ei, nu stiu ce sa mai fac si nici nu i-mi mai permit deloc preturile lor umflate de 180 lei pe luna:(
Am trimis cerere asa cum mi-ai aratat pe site dar tot insista cu taxa de despagubire de 710 lei, valoare tuturor facturilor din perioada ramasa. Am smart wifi si televiziune+ internet + fix si merge jalnic 1mb pe secunda si fix si mobil si nu i-mi mai permit sa le platesc.
Dansii tot insista faptul ca la reinoire mi-au facut o oferta generoasa si ca este sub piata curenta de la ei si se pune drept oferta promotionala, lafel si smart wifi routerul acela care spun ei mi l-au facut cadou la abonament.
te rog foarte mult ma poti ajuta cu un sfat,
Multumesc din tot sufletul!

Sorin

Buna ziua,
Am depus solicitarea de rezilier saptamana trecuta si am fost sunat azi de la Telekom. Dupa multe incercari sa ma conving sa raman mi s-a spus ca deconectarea o sa aiba loc pe 7 Martie. Multumesc mult de ajutor.
Mi s-a spus ca trebuie sa returnez echipamentele in 5 zile de la deconectare dar am uitat sa intreb mai exact ce trebuie sa returnez. E de ajuns receiverul si cu modemul de internet sau trebuie sa le duc si antena?
Multumesc anticipat

Mariana

Buna seara,ai reusit pana la urma sa scapi de ei??si eu sunt in acceasi situatie,doar ca mi s a spus verbal de catre o angajata,cat si prin sms ca serviciul va fi inactiv din data de 24.04 si suntem in 25.05 seara si serviciile sunt inca functionabile…cum e posibil??cat despre predarea echipamentelor astept un tehnician sa vina sa le ridice..(nu ma pot deplasa 80km dus intors doar pt asta)contra unei taxe..

Cristi

Buna. Am facut cererea de reziliere de mai bine de 2 saptamani, dar nimeni nu a luat legatura cu mine deocamdata, sa mai astept sa sa fac plangerea la Anpc? Multumesc!

Alex

Daca am trimis cererea online pe siteul telekom fara sa vad acea parte scrisa jos in care ma oblig sa platesc costuri abuzive mai am vreo sansa sa nu le platesc? Adica sa fac o plangere la anpc? Nu e normal ce se intampla plus ca nu am semnat niciodata ceva fizic, nici contract nu mi au dat si au si marit pretul abonamentului fara o explicatie. Acum ma vad in situatia in care nu pot rezilia si am si trimis cererea online bifand acea aberatie. Multumesc

Onetiu

Da

Sorin

Salutare ,si eu ma confrunt cu o nelamurire ,dupa ce am ajuns la finalul contractului de 2 ani,am depus reziliere cu 30 zile inaine asa cum prevede ,am platit si ultima factura emisa ,contractul a fost facut telefonic dupa ce am fost cicalit de o doamna care m-a sunat cu ofertele lor atunci,deci nu am un contract pe hartie sau electronic ca dovada ,care a fost pe 3 mai 2018 acum in ultima factura specifica perioada de facturare 06-aprile pana pe 05 mai ,Am fost sunat de doua ori iar dar tot cu cicaleala si oferte pe care le-am refuzat categoric,iar in cele din urma m-a anuntat ca serviciile vor fi sistate pe data de 15 mai si in 5 zile trebuie sa predau echipamentul,sau va veni un tehnician sa ridice .Mentionez ca serviciul de internet a fost oprit inca de pe data de 1 mai si doar telefonul fix mai avea ton (Oricum am platit degeaba ,bagat fortat in pachet dar nefolosit vreodata) Cand m-a sunat a doua oara am intrebat de ce au sistat doar netul si de ce pe data 1mai ? parca era vb de 15 mai? Dar am primit raspuns ca nu e oprit, desi este ,,Acum primesc mesaj pe tel ca incepand cu 15-05 am 5 zile sa returnez echipamentul ,sau un tehnician va ridica contra sumei de 5 euro si ca serviciile vor ramane active si se vor emite facturi in continuare pana in momentul predarii echipamentului .Deci contractul ar fi trebuit sa faca 2 ani pe 3 mai nu inteleg de ce au lungit-o pana pe 15 ,si ca va continua facturarea ,si ca serviciile vor fi active in continuare (care ? ca nu mai era decat fixul cu ton in rest nu ) Daca tehnicianul uita sau vine peste 2 ani ? Acum sa vina sa-si ia aparatura trebuie sa ai platesc eu? Ei ai adus-o ,ei sa o ia.

Cristina

Buna !
As avea nevoie de un sfat la problema urmatoare: La fel ca multi altii, mama a primit prin curier, in urma apelului din partea celor de la Telekom de confirmare a prelungirii abonamentului de telefon fix + internet (mentionez ca mama a precizat ca abonamentul sa ramana acelasi, fara alte ”oferte”) si o asa zisa cartela gratuita ce s-a dovedit a fi un abonament pt mobil nesolicitat. Neobservand acest ”mic” detaliu, facturile incepand cu luna februarie contin si acest abonament.
Eu abia acum am observat si aflat toata prostia asta, si dupa toate cele citite aici as vrea sa reziliez contractul de abonament mobil precum si celelalte servicii de la ei-telefon fix cu internet.
Urmand pasii mentionati aici pe site ar trebui sa trimit email cu cerere pentru fiecare serviciu in parte ??? Cererea trebuie completata manual si scanata ?
Multumesc anticipat !

Vera Mantu

buna ziua,
sunt si eu exact in acceasi situatie ca cea prezentata de Cristina pe 7 mai 2020 la 20:09, adica pe langa prelungirea abonamentului de telefonie fixa si internet, au strecurat si cartela de telefonie mobila. Voi face cerere de reziliere a abonamentului pentru mobil si voi utiliza cererea simpla oferita de tine pentru a evita capcana din cererea tip Telekom.
Ce trebuie sa fac daca vor respinge solicitarea mea pe motiv ca nu am folosit cererea tip Telekom? Va mai fi luata in consideratie solicitarea mea sau va fi anulata?
Multumesc foarte mult!

Anca

Buna Cristina,
Exact aceasta problema o am si eu, s-a primit aceasta cartela, ba chiar doua, cu titlu gratuit ,lucru confirmat telefonic si de cei de la TELEKOM, insa s-a dovedit un abonament la mobil pe care trebuie sa il platim.Nu folosim acel mobil , deoarece avem abonamente pe ORANGE,insa nu mi se pare normal si legal sa trimita aceste cartele fara a fi solicitate, fara a semna un contract, fara nimic.
Am sunat la relatii clienti, dar evident nu ii intereseaza, perioada contractuala este pana in SEPT 2021,si pana atunci nu putem chipurile rezilia. Mi s-a comunicat sa ii dam in judecata, sau sa reziliem contra cost, sa reziliez ce? un serviciu nesolicitat?ca nu inteleg
Ai reusit sa rezolvi ceva?
Asa vrea sa stiu cum sa procedez la reziliere, cererea prezentata pe acest link: „rezilierea acestui abonament si trecerea numarului pe cartela pre-pay”- nu ma intereseaz trecerea pe pre-pay, nu doresc serviciul de voce mobil, pe care nu l-am solicitat.
Referitor la internet si fix, voi vedea ce fac in continuare, insa primul reziliat doresc mobilul.
Multumesc!

Cristina

Buna ziua, am urmarit articolele dumneavoastra si am avea nevoie de un sfat.
Am incheiat un contract cu Telekom pentru servicii de televiziune pe care dorim sa il reziliem, inainte de perioada contractuala.
Cum nu ne-a dat prin cap sa cautam inainte informatii despre cum sa facem acest lucru, am trimis catre ei minunata cerere in care se stipuleaza jos ca ne dam acordul sa platim daunele.
Acum inteleg ca fiind semnata cererea nu mai avem ce face in privinta ei si suntem obligati sa o platim.
Dar ne-a mai venit un gand, ar fi posibil sa le spunem ca renuntam la cererea de reziliere, urmand ca luna viitoare sa intocmim una asa cum ne-ati prezentat dumneavoastra si astfel sa putem merge la ANPC?

Marian - Constantin NEACȘU

Salut! In urma cu aproximativ 2 luni de zile (februarie..) am reinoint abonamentul de internet fix si tv de la Telekom. Din pacate, constat faptul ca am facut o mare greseala. Viteza netului este foarte slaba..deconectarile au fost foarte frecvente..am tot facut sesizari..dar degeaba. As vrea sa reziliez contractul de internet fix, insa as vrea sa ramana pachetul de televiziune, deoarece Telekom este singurul furnizor din zona. Cum ar trebui procedat? Va multumesc anticipat!

Lucia

Buna!
Am trimis luni, 16.03.2020 o cerere pt. desfiintare servicii redactata de mine la adresa rezilieri@telekom.ro si am primit acelasi raspuns automat prin care mi se cerea sa completez cererea online, dar nu am facut asta. Contractul este pe numele tatalui meu, care a decedat acum cateva zile. Le-am cerut sa anuleze factura pe luna martie, avand in vedere ca tatal meu a decedat inainte cu cateva zile de data emiterii facturii si el a stat in spital din ianuarie si pana a decedat. Pot considera ca au inregistrat cererea mea sau e necesar sa merg la un sediu Telekom sa depun cererea fizic ? Cand e cazul sa depun reclamatie la ANPC, dupa ce primesc raspuns de la Telekom? Deocamdata ma gandesc ca nu am ce sa reclam… Ce ar trebui sa depun la ANPC pe langa cerere, avand in vedere ca eu nu am contractul ? La ANPC se poate depune reclamatia online ?
Multumesc anticipat !

Adrian

Salut, ma confrunt si eu cu, cei de la Telekom pentru a rezilia un abonament facut acum 4 zile. Motivul este lipsa de semnal internet(4G nu mai vorbesc) si voce atat acasa cat si la munca(Coresi business park Brasov). Am urmat pasii explicati mai sus ,nu am dat curs acceptari cererii de reziliere de pe site-ul lor, am trimis pe mail cererea si am primit urmatorul mesaj de la operator: „Conform termenilor contractuali: „Costurile de incetare inainte de expirarea PM se vor calcula prin inmultirea numarului de luni ramase pana la expirarea PM cu 50% din valoarea abonamentului. Daca Abonatul a beneficiat de un terminal dintr-un Pachet Promotional, acesta va plati si transele lunare ramase neachitate pana la incetarea PM”.” A doua zi dupa ce am facut contractul am trimis cererea de reziliere, astfel consider ca aceasta clauza este complet abuziva inspre client. Va rog sa imi spuneti cum sa procedez si daca pot sa reziliez fara a plati despagubiri, platesc doar telefonul primit si factura pentru cat am folosit serviciile lor, nicidecum alte taxe? Multumesc!

Robert

Daca am trimis prin intermediul sitului cererea de reziliere mai pot face ceva Sa nu platesc taxa?
Multumesc.

Ionela

Buna!Folosesc abonament telekom de circa 10 ani de zile ,contractul este pe numele fratelui meu,insa eu am semnat ultimele 3 contracte acum vreau sa renunt la ei

Elena neacșu

Și eu vreau să reziliez contractul cu ei,nu am nici telefon mobil nici televizor de la ei.eu am mers și am făcut abonament fără telefon fix,doi ani mi au luat aproape 50 de euro fără să folosesc fixul.

István

Salut. Am urmarit instructiunile tale privind rezilierea unei contract de internet si tv. Telekom. Dupa ce am trimis cererea de reziliere a venit un email automat ca sa completez cererea de reziliere de la ei d epe site. Ce sa fac acuma? Sa fac sezizare si la ANPC? Multumesc pt raspuns.

István

multumesc pt raspuns. depun reclamatia la ANPC .

István

acuma am primit sms de la Telekom, „solicitarea dvs de deconectare a cu nr………. a fost inregistrata, si va fi procesata conform contractului”. care inseamna ca vor sa ma forteze sa platesc pt reziliere. Deci nu are rost sa astept ca ei sa „proceseze” cererea, depun reclamatia la ANPC.

Irimita Catalin

Salut! In luna Septembrie 2018, am prelungit un pachet de televiziune + voce + internet la Telekom in urma unui apel telefonic al unui operator Telekom. Din luna Octombrie 2019, mi-au modificat grila de canale, mi-au scos optiunea HBO + HBO GO care o aveam gratis in pachet. Toate astea le-am sesizat astazi 17.01.2020, cand m-am uitam prin facturi. Am sunat la relatii cu clientii Telekom, si dupa ce astept vreo ora, intru in legatura cu o doamna care imi spune ca au trimis instiintari de mariri preturi (binenteles ca eu nu am primit nimic), etc, la care eu cerand mai multe explicatii, imi spune ca nu mai poate ramane in telefon si imi inchide telefonul. As mai avea contract cu ei pana in Septembrie 2020. Pot rezilia contractul cu ei fara taxe de reziliere sau plata lunilor ramase din contract? Mentionez ca la prelungirea pachetului in 2018, nu am primit nici un contract de prelungire.

Irimita Catalin

Salut,
Dupa ce am trimis email de reziliere la Telekom, primesc un email automat de la ei, ca sa completez cererea de reziliere de la ei d epe site. Binenteles ca nu am sa o fac, pentru „magaria” prezentata de tine in articol. Am facut sezizare si la ANPC, insa am uitat sa adaug facturile in care am fost privat de anumite reduceri cele aveam in contract. Crezi ca ar fi mai bine sa mai fac din nou o sesizare la ANPC (cea veche nu cred ca o mai pot edita)?
Ms.

Irimita Catalin

Tocmai ce am terminat de depus o noua reclamatie la ANPC cu toate documentele doveditoare abuzului. Ms.

Irimita Catalin

Astazi, 23.01.2020, a fost sunat tata (caci el este titularul) si a fost instiintat de catre Telekom ca i-a reziliat contractul si sa se duca la un sediu Telekom sa duca echipamentele ce le avea in custodie de la televiziune. L-a instiintat ca nu va plati nimic, legat de reziliere. O sa revin dupa va preda echipamentele. Sau miscat repede, avand in vedere ca am depus cerere de reziliere pe data de 17.01.2020.

Cote Dan

Buna.
Daca am portat numărul de la telekom la digi, mi-a venit factura cu penalizare, si zice ca daca nu achiti zice ca telekom are dreptul de mandata o societate specializata in recuperarea sumelor datorate, care va acționa in calitate de împuternicit al telekom in vederea recuperarii acestor creanțe, in acest caz vor fi dezvăluite datele personale.
O sa imi vina factura in fiecare luna cu penalizare pana la sfârșitul contractului?

Andreea

Buna. Fix acum 30 de zile am fost de acord cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni la Telekom. M-au sunat pentru renegociere si am acceptat. problema e ca azi am aflat ca scot din grila o multime de programe (pachetul cu Eurosport) ca sa bage programe turcesti. nu am fost anuntata nici atunci, nici pe mail (in nici una din zile pana acum). acum i-am sunat si mi-a spus sa ma duc in magazin sa depun cerere de reziliere si sa scriu tot ce i-am zis lui la telefon si pe cerere. as vrea sa raman cu internetul la ei, deci doar abonamentul pe tv as vrea sa il reziliez. ce sanse am? ce ar trebui sa le mai spun in afara de ce e in articol. l-am citit cu interes. Multumesc

Ionut

salut!
Interesant articolul…chiar acum cateva minute am trimsi pe mail cererea pentru reziliere… la mine, situatia a fost usor diferite.
Am facut 3 abonamente pe firma, in vederea achizionarii unui Telefon Samsung Note10+.
In baza celor 3 abonamente, s-a acordat o subventie de ~480 EUR, care uram sa fie scazuta din pretul de achizite al telefonului (`~1200 euro) – cerera si abonamentele fiind facute in data de 4 octombrie 🙂
Pana la aceasta ora, n-am primti NICI un Terminal de la Telekom, pe motiv ca ”nu-l au pe stock”, iar acum, cand in sfarsit a venit, cererea mea, a expirat….

Sa revin, atunci cand trimiti mail pe rezilieri@telekom.ro, primesti un auto-reply:

REZILIERI, ROU01 prin mail2.dt-one.com
22:57 (acum 11 minute)
către eu

Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania
––––––––––––
Mare atentie sa nu cadeti in capcana 🙂
P.S. Felicitari pt articol – p-asta l-am citit deocamdata, sper sa-mi fie si de ajutor.
P.S. 2 Ai astfel de spete si pentru clienti PJ?

Ionut

Salutare, din nou!

Revin, asa cum am promis cu raspunsul Telekom.
Ieri, m-a sunat duduia de la 1921, cu care am stabilit rezilierea contractului.
In maxim 30 de zile, voi trece pe cartela, in cazu’ in care n-o sa fac o portare pana atunci 🙂

Multam pentru informatii!
Seara buna!

Toni

Salut,
Se poate rezilia si un contract de telefonie fixa cu formularul asta ? Se poate porta un nr de fix ?

Multumesc

Queen

DA, se poate porta si numar de telefonie fixa.

Florin

Salut!în luna Octombrie a acestui an,după un an de la prelungire abonament televiziune şi internet de la Telekom,conform contractului incheiat anul trecut,beneficiam gratuit de pachetul Hbo,dar domnii de la telekom au scos acest pachet fără a mă înştiința în prealabil!Am completat cerere tip în care am trecut la alte motive:,,întrerupere unele servicii fără acordul meu”.Ce ar fi de făcut, având în vedere căci conform spuselor lor ar trebui să plătesc acea taxă de reziliere!?Mulțumesc anticipat !

Enache Alexandru

Buna ziua,
Mama mea care este o persoană în vârstă, încheiat un nou contract cu Telekom România ( televiziune prin satelit si telefonie fixa), pe o perioadă de 2 ani, iar la 25 octombrie anul curent, contractul a împlinit un an de zile de la semnare. Cert este că pentru tot abonamentul plătește aproximativ 103 ron pe lună, ceea ce este foarte mult.
Însă, acum în satul de unde este mama mea, a venit și un alt operator cu tarife mai mici și perioadă contractuală de un an.
Mama ar vrea să renunțe la abonamentul de la Telekom, dat fiind costurile foarte mari, dar in contractul semnat de dumneaei are prevăzută o clauza de plata a 60 de euro dacă renunță la contract înainte de încheierea perioadei contractuale.
Intrebare:
Este posibil să renunte la contract, fără plata acestei penalități (că in fapt este o penalitate).
Dacă da, Care ar fi pașii de urmat.
Va multumesc pentru raspunsurile pertinente și ajutorul dat.

Moraru catalin

Salut , am facut abonament acum 14 zile la telekom .am observat ca acasa imediat dupa portarea de orange pana sa plec la munca nu am semnal, zero linii , seara cand ma intorc la fel , internetul nu se incarca deloc …am abonament de 16 euro …am mers acum 3 zile la un alt punct din oras al lor si a zis un baiat de acolo deschis la minte ca se poate rezilia fara probleme ,numai sa merg in punctul unde l-am facut .am ajuns acolo m-a intampinat o persoana foarte toxica sa spun asa ca nu se poate ca trebuie sa platesc etc ,mi-a transmis o cerere unde la un anume paragraf mi-a cerut sa bifez periodele de sunt in imaginile de mai sus , i-am spus clar ca nu bifez ,mi-a spus ca nu poate transmite cererea mea daca nu bifez acolo , i-am spus clar ca in foaia respectiva un scrie clar nicaieri ca eu trebuie sa bifez acolo , binenteles am luat cererea , ei m-au mai mintit cu o treaba , au zis ca daca platesc 80 lei voi primi si un tel sa-l folosesc la abonamentul asta zis si facut …azi i-am cerut factura detalianta fiindca mie mi-a venit 99,9 lei in loc de 75 , cand am citit am ramas masca , eu am fost defapt trecut cu telefonul cadou la rate ca la altex …deci totul a fost si este o japca (telefonul care mi s-a dat slava cerului nu am umblat la el ca nu am nevoie e tot sigilat cum a fost )…am ceva de 20x mai performant dar daca mi s-a spus ca este 80 lei am zis ca na …sunt stresat maxim ca nu am datorii si nu vreau decat sa revin la viata mea normala sa pot vb cu clientii mei la orice ora … deci nu-mi vine sa cred cum sunt oamenii …mincinosi …

BYTZA

Majoritatea operatorilor apeleaza la acest „truc” pentru a-si mari portofoliul de clienti dar stai linistit pentru ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Nu ezita sa apelezi la ajutoru celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Daniel

Salut, ma poti indruma si pe mine , as vrea sa reziliez un contract cu telekom , din cauza ca nu am semnal 4g si netul merge infect… partea proasta e ca eu am prelungit unu din abonamente la inceputul lunii mai,am luat si un telefon in rate, fiind client vechi imi da orice tel vreau…ce sa fac? Ajuta-ma te rog!!

BYTZA

Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Costea petrica

Doresc să rezilierea contractului telefonie mobilă Telecom