Blog ITHOT.RO

TELEKOM își bate joc de toți abonații și continuă să ceară taxe de reziliere

Celebrul operator Telekom Romania continua sa isi bata joc de puținii clienti ramasi in portofoliul acestora si din pacate majoritatea lor nu riposteaza atunci cand sunt supusi unor abuzuri grosolane.

Majoritatea abonatilor reclama serviciile de slaba calitate pe care le ofera inestimabilul operator, indiferent ca vorbim de: telefonie mobila, televiziune prin cablu, internet prin fibra optica sau televiziune digitala.

Asadar daca sunteti nemultumiti de serviciile acestora trebuie sa stiti faptul ca va puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedura descrisa la finalul acestui articol.

Mai multi cititori ne-au semanalat faptul ca au incercat sa isi rezilieze contractele online si au trimis solicitarea prin intermediul formularului prezent pe site-ul operatorului telecom, in speta  este vorba despre noua “sectiune dedicata” https://www.telekom.ro/reziliere-online/

Din pacate nu au avut inspiratia necesara sa citeasca toate detaliile prezentate in acest formular de reziliere iar ulterior s-au trezit cu taxe de reziliere astronomice.

Dupa cum puteti vedea in imaginile de mai jos, inestimabilul operator a inserat in cadrul acestui formular si un paragraf prin intermediul caruia abonatii isi dau acordul cu privire la achitarea unor taxe de reziliere aka justa despagubire, in cazul in care isi reziliaza contractele unilateral si se afla inca in perioada contractuala.

Acesta este “trick-ul” prin intermediul caruia Telekom continua sa isi bata joc de abonatii “rebeli”, care doresc sa le paraseasca “ograda” iar paragraful cu pricina este urmatorul : “În cazul Clienților care sunt în cadrul Perioadei minime prevazută în Contract: întrucât Contractul încetează, pentru unul sau mai multe Servicii, înainte de expirarea Perioadei minime, mă oblig la plata unei juste despăgubiri pentru încetarea prematură, în cuantumul menționat în Contract, dacă este cazul.

Asadar operatorul se asigura de faptul ca va dati acordul cu privire la achitarea acestor taxe chiar de indata ce le trimiteti solicitarea de reziliere.

Bineinteles ca puteti evita intr-un mod extrem de elegant sa picati in plasa inestimabilui operator iar daca doriti sa va reziliati contractele va trebui sa urmati pasii de mai jos.

  1. Redactati cererea de reziliere dupa bunul plac iar noi va punem la dispozitie un model pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.
  2. Trimiteti pe mail cererea de reziliere si o copie a cartii de identitate, la urmatoarea adresa [email protected]
  3. NU luati in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depuneti cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti iar formularul poate fi accesat prin intermediul acestui link.

Urmand acesta procedura extrem de simpla va veti putea rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare iar operatorul are obligatia sa va proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Trebuie sa mentionam si faptul ca abonatii care si-au achizitionat terminale(telefoane, televizoare etc) prin intermediul operatorului telecom, vor trebui sa achite diferenta pentru acestea deoarece isi reziliaza contractele in mod anticipat.

Daca nu v-ati achizitionat terminale subventionate sau in sisteme de rate “nema dobanda“, atunci sunteti nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament.

Nu ezitati sa ne spuneti problemele pe care le intampinati cu inestimabilul operator iar in acest sens asteptam comentariile voastre in sectiunea dedicata acestora si va vom ajuta cu mare placere.

Va reamintim si faptul ca este disponibila pe blog si procedura prin intermediul carei va puteti porta numerele de mobil iar pentru detalii accesati acest link.

55 de comentarii la „TELEKOM își bate joc de toți abonații și continuă să ceară taxe de reziliere”

  1. Daca am trimis cererea online pe siteul telekom fara sa vad acea parte scrisa jos in care ma oblig sa platesc costuri abuzive mai am vreo sansa sa nu le platesc? Adica sa fac o plangere la anpc? Nu e normal ce se intampla plus ca nu am semnat niciodata ceva fizic, nici contract nu mi au dat si au si marit pretul abonamentului fara o explicatie. Acum ma vad in situatia in care nu pot rezilia si am si trimis cererea online bifand acea aberatie. Multumesc

    Răspunde
    • Poti depune reclamatia la ANPC dar este usor tardiva acum…. 🙁
      Era ideal sa accesezi acest link si sa urmezi procedura prezentata pe blog(parcurge inclusiv sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
      Ce serviciu vrei sa reziliezi?

      Răspunde
  2. Salutare ,si eu ma confrunt cu o nelamurire ,dupa ce am ajuns la finalul contractului de 2 ani,am depus reziliere cu 30 zile inaine asa cum prevede ,am platit si ultima factura emisa ,contractul a fost facut telefonic dupa ce am fost cicalit de o doamna care m-a sunat cu ofertele lor atunci,deci nu am un contract pe hartie sau electronic ca dovada ,care a fost pe 3 mai 2018 acum in ultima factura specifica perioada de facturare 06-aprile pana pe 05 mai ,Am fost sunat de doua ori iar dar tot cu cicaleala si oferte pe care le-am refuzat categoric,iar in cele din urma m-a anuntat ca serviciile vor fi sistate pe data de 15 mai si in 5 zile trebuie sa predau echipamentul,sau va veni un tehnician sa ridice .Mentionez ca serviciul de internet a fost oprit inca de pe data de 1 mai si doar telefonul fix mai avea ton (Oricum am platit degeaba ,bagat fortat in pachet dar nefolosit vreodata) Cand m-a sunat a doua oara am intrebat de ce au sistat doar netul si de ce pe data 1mai ? parca era vb de 15 mai? Dar am primit raspuns ca nu e oprit, desi este ,,Acum primesc mesaj pe tel ca incepand cu 15-05 am 5 zile sa returnez echipamentul ,sau un tehnician va ridica contra sumei de 5 euro si ca serviciile vor ramane active si se vor emite facturi in continuare pana in momentul predarii echipamentului .Deci contractul ar fi trebuit sa faca 2 ani pe 3 mai nu inteleg de ce au lungit-o pana pe 15 ,si ca va continua facturarea ,si ca serviciile vor fi active in continuare (care ? ca nu mai era decat fixul cu ton in rest nu ) Daca tehnicianul uita sau vine peste 2 ani ? Acum sa vina sa-si ia aparatura trebuie sa ai platesc eu? Ei ai adus-o ,ei sa o ia.

    Răspunde
    • Salut,
      Din pacate TELEKOM este unul dintre operatorii care fac abuzuri pe banda rulanta iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Ar fi ideal sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Stai linistit pt ca te va contacta un reprezentat Telekom pt a prelua echipamentul pe care il ai in custodie. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  3. Buna !
    As avea nevoie de un sfat la problema urmatoare: La fel ca multi altii, mama a primit prin curier, in urma apelului din partea celor de la Telekom de confirmare a prelungirii abonamentului de telefon fix + internet (mentionez ca mama a precizat ca abonamentul sa ramana acelasi, fara alte ”oferte”) si o asa zisa cartela gratuita ce s-a dovedit a fi un abonament pt mobil nesolicitat. Neobservand acest ”mic” detaliu, facturile incepand cu luna februarie contin si acest abonament.
    Eu abia acum am observat si aflat toata prostia asta, si dupa toate cele citite aici as vrea sa reziliez contractul de abonament mobil precum si celelalte servicii de la ei-telefon fix cu internet.
    Urmand pasii mentionati aici pe site ar trebui sa trimit email cu cerere pentru fiecare serviciu in parte ??? Cererea trebuie completata manual si scanata ?
    Multumesc anticipat !

    Răspunde
    • Buna,
      Din pacate majoritatea operatorilor recurg la astfel de tertipuri iar abonatii tac si suporta toate aceste mizerii. Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata pe blog iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge zona de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse situatii). Poti trimite o singura cerere de reziliere in care sa mentionezi toate serviciile la care doresti sa renunti iar toate demersurile le poti realiza in mediul online, asadar stay safe. Nu ezita si la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  4. Buna ziua, am urmarit articolele dumneavoastra si am avea nevoie de un sfat.
    Am incheiat un contract cu Telekom pentru servicii de televiziune pe care dorim sa il reziliem, inainte de perioada contractuala.
    Cum nu ne-a dat prin cap sa cautam inainte informatii despre cum sa facem acest lucru, am trimis catre ei minunata cerere in care se stipuleaza jos ca ne dam acordul sa platim daunele.
    Acum inteleg ca fiind semnata cererea nu mai avem ce face in privinta ei si suntem obligati sa o platim.
    Dar ne-a mai venit un gand, ar fi posibil sa le spunem ca renuntam la cererea de reziliere, urmand ca luna viitoare sa intocmim una asa cum ne-ati prezentat dumneavoastra si astfel sa putem merge la ANPC?

    Răspunde
    • Buna,
      Practic te-ai dus “dupa fenta” si din pacate sunt o multime de clienti naivi care pica in plasa acestora. Operatorul are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora, asadar nu are sens sa mai depui inca una. Poti sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC dar este usor tardiv acum…. Succes!

      Răspunde
  5. Salut! In urma cu aproximativ 2 luni de zile (februarie..) am reinoint abonamentul de internet fix si tv de la Telekom. Din pacate, constat faptul ca am facut o mare greseala. Viteza netului este foarte slaba..deconectarile au fost foarte frecvente..am tot facut sesizari..dar degeaba. As vrea sa reziliez contractul de internet fix, insa as vrea sa ramana pachetul de televiziune, deoarece Telekom este singurul furnizor din zona. Cum ar trebui procedat? Va multumesc anticipat!

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia fara probleme doar serviciul de care esti nemultumit daca specifici acest aspect in cererea de reziliere iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Urmeaza procedura disponibila pe blog si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  6. Buna!
    Am trimis luni, 16.03.2020 o cerere pt. desfiintare servicii redactata de mine la adresa [email protected] si am primit acelasi raspuns automat prin care mi se cerea sa completez cererea online, dar nu am facut asta. Contractul este pe numele tatalui meu, care a decedat acum cateva zile. Le-am cerut sa anuleze factura pe luna martie, avand in vedere ca tatal meu a decedat inainte cu cateva zile de data emiterii facturii si el a stat in spital din ianuarie si pana a decedat. Pot considera ca au inregistrat cererea mea sau e necesar sa merg la un sediu Telekom sa depun cererea fizic ? Cand e cazul sa depun reclamatie la ANPC, dupa ce primesc raspuns de la Telekom? Deocamdata ma gandesc ca nu am ce sa reclam… Ce ar trebui sa depun la ANPC pe langa cerere, avand in vedere ca eu nu am contractul ? La ANPC se poate depune reclamatia online ?
    Multumesc anticipat !

    Răspunde
    • Buna si condoleante 🙁
      Operatorul are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora, asadar stai linistita pentru ca o vor procesa in termenul legal.
      Poti sa depui deja reclamatia la ANPC, sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui(factura emisa, raspuns receptionat in mod automat si toate “impachetate” intr-o povestioara cat mai comprimata).
      Da, poti depune reclamatia prin intermediul acestui link iar raspunsul il vei receptiona prin Posta Romana. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  7. Salut, ma confrunt si eu cu, cei de la Telekom pentru a rezilia un abonament facut acum 4 zile. Motivul este lipsa de semnal internet(4G nu mai vorbesc) si voce atat acasa cat si la munca(Coresi business park Brasov). Am urmat pasii explicati mai sus ,nu am dat curs acceptari cererii de reziliere de pe site-ul lor, am trimis pe mail cererea si am primit urmatorul mesaj de la operator: “Conform termenilor contractuali: “Costurile de incetare inainte de expirarea PM se vor calcula prin inmultirea numarului de luni ramase pana la expirarea PM cu 50% din valoarea abonamentului. Daca Abonatul a beneficiat de un terminal dintr-un Pachet Promotional, acesta va plati si transele lunare ramase neachitate pana la incetarea PM”.” A doua zi dupa ce am facut contractul am trimis cererea de reziliere, astfel consider ca aceasta clauza este complet abuziva inspre client. Va rog sa imi spuneti cum sa procedez si daca pot sa reziliez fara a plati despagubiri, platesc doar telefonul primit si factura pentru cat am folosit serviciile lor, nicidecum alte taxe? Multumesc!

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui. Majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  8. Buna!Folosesc abonament telekom de circa 10 ani de zile ,contractul este pe numele fratelui meu,insa eu am semnat ultimele 3 contracte acum vreau sa renunt la ei

    Răspunde
  9. Și eu vreau să reziliez contractul cu ei,nu am nici telefon mobil nici televizor de la ei.eu am mers și am făcut abonament fără telefon fix,doi ani mi au luat aproape 50 de euro fără să folosesc fixul.

    Răspunde
  10. Salut. Am urmarit instructiunile tale privind rezilierea unei contract de internet si tv. Telekom. Dupa ce am trimis cererea de reziliere a venit un email automat ca sa completez cererea de reziliere de la ei d epe site. Ce sa fac acuma? Sa fac sezizare si la ANPC? Multumesc pt raspuns.

    Răspunde
  11. Salut! In luna Septembrie 2018, am prelungit un pachet de televiziune + voce + internet la Telekom in urma unui apel telefonic al unui operator Telekom. Din luna Octombrie 2019, mi-au modificat grila de canale, mi-au scos optiunea HBO + HBO GO care o aveam gratis in pachet. Toate astea le-am sesizat astazi 17.01.2020, cand m-am uitam prin facturi. Am sunat la relatii cu clientii Telekom, si dupa ce astept vreo ora, intru in legatura cu o doamna care imi spune ca au trimis instiintari de mariri preturi (binenteles ca eu nu am primit nimic), etc, la care eu cerand mai multe explicatii, imi spune ca nu mai poate ramane in telefon si imi inchide telefonul. As mai avea contract cu ei pana in Septembrie 2020. Pot rezilia contractul cu ei fara taxe de reziliere sau plata lunilor ramase din contract? Mentionez ca la prelungirea pachetului in 2018, nu am primit nici un contract de prelungire.

    Răspunde
    • Salut,
      Bineinteles ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii.
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Asteptam detalii cu privire la evolutia acestei spete. Succes!

      Răspunde
      • Salut,
        Dupa ce am trimis email de reziliere la Telekom, primesc un email automat de la ei, ca sa completez cererea de reziliere de la ei d epe site. Binenteles ca nu am sa o fac, pentru “magaria” prezentata de tine in articol. Am facut sezizare si la ANPC, insa am uitat sa adaug facturile in care am fost privat de anumite reduceri cele aveam in contract. Crezi ca ar fi mai bine sa mai fac din nou o sesizare la ANPC (cea veche nu cred ca o mai pot edita)?
        Ms.

        Răspunde
        • Salut,
          Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite opertorul deoarece are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.
          Era ideal sa depui toate doc. de care dispui, asadar bine ar fi sa depui inca o reclamatie asa cum trebuie, astfel incat inspectorii ANPC sa aiba cat mai multe dovezi si sa-i poata sanctiona asa cum se cuvine.
          Telekom este implicat acum intr-un nou scandal cu privire la facturile “umflate” in mod artificial iar pt detalii acceseaza acest link.
          Asteptam detalii. Succes!

          Răspunde
          • Tocmai ce am terminat de depus o noua reclamatie la ANPC cu toate documentele doveditoare abuzului. Ms.

          • Astazi, 23.01.2020, a fost sunat tata (caci el este titularul) si a fost instiintat de catre Telekom ca i-a reziliat contractul si sa se duca la un sediu Telekom sa duca echipamentele ce le avea in custodie de la televiziune. L-a instiintat ca nu va plati nimic, legat de reziliere. O sa revin dupa va preda echipamentele. Sau miscat repede, avand in vedere ca am depus cerere de reziliere pe data de 17.01.2020.

  12. Buna.
    Daca am portat numărul de la telekom la digi, mi-a venit factura cu penalizare, si zice ca daca nu achiti zice ca telekom are dreptul de mandata o societate specializata in recuperarea sumelor datorate, care va acționa in calitate de împuternicit al telekom in vederea recuperarii acestor creanțe, in acest caz vor fi dezvăluite datele personale.
    O sa imi vina factura in fiecare luna cu penalizare pana la sfârșitul contractului?

    Răspunde
    • Salut,
      Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pt detalii acceseaza acest link.
      Iti dai seama ca vor vinde creanta unei firme de recuperari, care te va hartui pana in momentul in care cedezi psihic si le achiti suma solicitata…..in mod abuziv desigur. Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum. Succes!

      Răspunde
  13. Buna. Fix acum 30 de zile am fost de acord cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni la Telekom. M-au sunat pentru renegociere si am acceptat. problema e ca azi am aflat ca scot din grila o multime de programe (pachetul cu Eurosport) ca sa bage programe turcesti. nu am fost anuntata nici atunci, nici pe mail (in nici una din zile pana acum). acum i-am sunat si mi-a spus sa ma duc in magazin sa depun cerere de reziliere si sa scriu tot ce i-am zis lui la telefon si pe cerere. as vrea sa raman cu internetul la ei, deci doar abonamentul pe tv as vrea sa il reziliez. ce sanse am? ce ar trebui sa le mai spun in afara de ce e in articol. l-am citit cu interes. Multumesc

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Parcurge si sectiunea de comentarii ca sa stii la ce sa te astepti si cum sa reactionezi. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  14. salut!
    Interesant articolul…chiar acum cateva minute am trimsi pe mail cererea pentru reziliere… la mine, situatia a fost usor diferite.
    Am facut 3 abonamente pe firma, in vederea achizionarii unui Telefon Samsung Note10+.
    In baza celor 3 abonamente, s-a acordat o subventie de ~480 EUR, care uram sa fie scazuta din pretul de achizite al telefonului (`~1200 euro) – cerera si abonamentele fiind facute in data de 4 octombrie 🙂
    Pana la aceasta ora, n-am primti NICI un Terminal de la Telekom, pe motiv ca ”nu-l au pe stock”, iar acum, cand in sfarsit a venit, cererea mea, a expirat….

    Sa revin, atunci cand trimiti mail pe [email protected], primesti un auto-reply:

    REZILIERI, ROU01 prin mail2.dt-one.com
    22:57 (acum 11 minute)
    către eu

    Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania
    ————————————
    Mare atentie sa nu cadeti in capcana 🙂
    P.S. Felicitari pt articol – p-asta l-am citit deocamdata, sper sa-mi fie si de ajutor.
    P.S. 2 Ai astfel de spete si pentru clienti PJ?

    Răspunde
  15. Salut!în luna Octombrie a acestui an,după un an de la prelungire abonament televiziune şi internet de la Telekom,conform contractului incheiat anul trecut,beneficiam gratuit de pachetul Hbo,dar domnii de la telekom au scos acest pachet fără a mă înştiința în prealabil!Am completat cerere tip în care am trecut la alte motive:,,întrerupere unele servicii fără acordul meu”.Ce ar fi de făcut, având în vedere căci conform spuselor lor ar trebui să plătesc acea taxă de reziliere!?Mulțumesc anticipat !

    Răspunde
  16. Buna ziua,
    Mama mea care este o persoană în vârstă, încheiat un nou contract cu Telekom România ( televiziune prin satelit si telefonie fixa), pe o perioadă de 2 ani, iar la 25 octombrie anul curent, contractul a împlinit un an de zile de la semnare. Cert este că pentru tot abonamentul plătește aproximativ 103 ron pe lună, ceea ce este foarte mult.
    Însă, acum în satul de unde este mama mea, a venit și un alt operator cu tarife mai mici și perioadă contractuală de un an.
    Mama ar vrea să renunțe la abonamentul de la Telekom, dat fiind costurile foarte mari, dar in contractul semnat de dumneaei are prevăzută o clauza de plata a 60 de euro dacă renunță la contract înainte de încheierea perioadei contractuale.
    Intrebare:
    Este posibil să renunte la contract, fără plata acestei penalități (că in fapt este o penalitate).
    Dacă da, Care ar fi pașii de urmat.
    Va multumesc pentru raspunsurile pertinente și ajutorul dat.

    Răspunde
    • Salut,
      Poate rezilia contractul fara probleme daca urmeaza procedura prezentata in acest articol si mai mult decat atat, te poti ocupa chiar tu de toate aceste demersuri pe care le poti efectua online.
      Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  17. Salut , am facut abonament acum 14 zile la telekom .am observat ca acasa imediat dupa portarea de orange pana sa plec la munca nu am semnal, zero linii , seara cand ma intorc la fel , internetul nu se incarca deloc …am abonament de 16 euro …am mers acum 3 zile la un alt punct din oras al lor si a zis un baiat de acolo deschis la minte ca se poate rezilia fara probleme ,numai sa merg in punctul unde l-am facut .am ajuns acolo m-a intampinat o persoana foarte toxica sa spun asa ca nu se poate ca trebuie sa platesc etc ,mi-a transmis o cerere unde la un anume paragraf mi-a cerut sa bifez periodele de sunt in imaginile de mai sus , i-am spus clar ca nu bifez ,mi-a spus ca nu poate transmite cererea mea daca nu bifez acolo , i-am spus clar ca in foaia respectiva un scrie clar nicaieri ca eu trebuie sa bifez acolo , binenteles am luat cererea , ei m-au mai mintit cu o treaba , au zis ca daca platesc 80 lei voi primi si un tel sa-l folosesc la abonamentul asta zis si facut …azi i-am cerut factura detalianta fiindca mie mi-a venit 99,9 lei in loc de 75 , cand am citit am ramas masca , eu am fost defapt trecut cu telefonul cadou la rate ca la altex …deci totul a fost si este o japca (telefonul care mi s-a dat slava cerului nu am umblat la el ca nu am nevoie e tot sigilat cum a fost )…am ceva de 20x mai performant dar daca mi s-a spus ca este 80 lei am zis ca na …sunt stresat maxim ca nu am datorii si nu vreau decat sa revin la viata mea normala sa pot vb cu clientii mei la orice ora … deci nu-mi vine sa cred cum sunt oamenii …mincinosi …

    Răspunde
  18. Salut, ma poti indruma si pe mine , as vrea sa reziliez un contract cu telekom , din cauza ca nu am semnal 4g si netul merge infect… partea proasta e ca eu am prelungit unu din abonamente la inceputul lunii mai,am luat si un telefon in rate, fiind client vechi imi da orice tel vreau…ce sa fac? Ajuta-ma te rog!!

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde

Lasă un răspuns la István Anulează răspunsul