NoutățiTepe online & offline

Telekom se milogeşte de Discovery

Cei de la Telekom nu au stiut cum  sa gestioneze aceasta perioada de criza profunda prin care trec si nu au facut altceva decat sa escaladeze si mai mult starea conflictuala.

Bineinteles ca singurii care au de pierdut din tot acest scandal sunt doar abonatii, care nu pot beneficia de ceva timp de serviciile pe care le achita lunar….desigur.

Acum cei de la Telekom se milogesc de Discovery Romania sa revina la sentimente mai bune, astfel incat sa poata reînoi cat mai curand parteneriatul fructos pe care l-au avut pana la finalul anului trecut.

Practic Telekom incearca sa mai „dreaga putin busuiocul”, pt ca si-au dat si ei seama ca vor pierde o multime de clienti daca starea conflictuala continua in acelasi ritm iar sutele de reclamatii ale abonatilor le-au confirmat acest aspect extrem de important.

Andreas Elsner este Director Executiv Comercial pe Segmentul Rezidenţial din cadrul Telekom Romania iar astazi a transmis o scrisoare deschisa catre Discovery Romania, in speranta ca vor reusi sa ajunga la un numitor comun pana la urma.

Mai jos regasiti scrisoarea prin intermediul careia Telekom spera sa „resusciteze” parteneriatul cu Discovery Romania.

Dragă Victoria,

Telekom Romania a crezut dintotdeauna în principiul “clientul în centrul preocupărilor”, care reflectă obiectivul suprem de a livra ceea ce îşi doresc românii. Vă trimit această scrisoare deschisă şi, în spiritul deplinei transparenţe şi deschideri, o transmit către toată media şi prin toate canalele noastre de comunicare, pentru a mă asigura că demersul nostru este auzit puternic şi clar.

Având în vedere poziţia relevantă ocupată de Telekom pe piaţa de comunicaţii din România, şi luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienţii care urmăresc aceste canale TV şi care şi-au exprimat dorinţa de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks.

Telekom Romania invită Discovery la discuţii privind crearea unei extra-opţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery.

Acesta este un apel public pentru a ajunge la o înţelegere în beneficiul deplin al clienţilor noştri şi al tuturor românilor expuşi accidental la campania publică injustă a Discovery, prin care compania a învinuit în mod eronat Telekom Romania, fără a-şi asuma partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor.

Şi pentru a demonstra preocuparea profundă pentru preferinţele şi satisfacţia clienţilor, compania Telekom Romania este pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv acestei invitaţii, pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi a profita de şansa oferită pentru a reintroduce canalele TV în grila celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România, ale cărei preţuri sunt acum printre cele mai mici de pe piaţă.

Acum ramane de vazut daca scrisoarea cu pricina va avea efectul scontat dar cel mai probabil Discovery Romania isi va pastra pozitia avuta initial si va continua in aceeasi nota extrem de justa.

Dupa cum ati putut vedea abonatii inestimabilului operator au asaltat pagina de feisbuc a acestuia, cu mii de mesaje in care isi exprima nemultumirile pe care le au cu privire la serviciile pe care le achita dar nu se pot bucura de acestea.

Discovery Romania nu le-a oferit un raspuns pana la aceasta ora si cu siguranta nu o va face prea curand dat fiind faptul ca lantul de iubire pare ca s-a rupt intr-un mod extrem de ciudat si mai mult ca sigur nu sunt dispusi sa cedeze in fata unor astfel de tertipuri ieftine, pe care Telekom le-a tot facut din momentul in care si-a facut aparitia pe piata din Romania.

Indiferent de cum va evolua acest conflict, retineti faptul ca puteti rezilia fara probleme contractele cu inestimabilul operator daca urmati procedura disponibila in acest articol.

Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul dar cel mai probabil Telekom va rezilia contractele abonatilor pe cale amiabila deoarece nu au reusit sa isi respecte obligatiile contractuale.

Subscribe
Notify of
guest

12 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Preotu Constantin

Nici eu nusunt de acord cu celelalte canale.Ar trbui sa fie reintroduse in grila telekom pachetele eurosport 1 si 2, adica in pachetul L. Altfel ma mut la digi.

Constantin

Chiar astăzi am sunat la ei,servicii execrabile,de când am pus fibră optică internetul nu funcționează, m-am trezit că am de plătit un abonament pentru un telefon cu tot cu cartela 24 lei cică așa am vrut, cei care au venit la pus fibră optică au spus că am primit cadou o cartelă pe care nu am folosit-o niciodată. Operatoarea cu care am vorbit mi-a spus să sun la deranjamente, ce e de făcut?

Radu Badea

Am primit notificare de la ei dar am tot sperat ca vor gasi o solutie si iata ca ne umilesc iarasi. De ce nu ii pune la punct ancom sau anpc?

Liviu Stan

Eu sunt curios de ce restul operatorilor nu are probleme cu Discovery si doar telekom face fite pentru ca sunt comunistii de la romtelecom.

Vlad Popa

Sunt neseriosi rau astia de la telekom si nu inteleg de ce mint atat de mult cand se vede de la o posta ca ei sunt de vina. Vreau sa ma portez la digi cu toate serviciile de voce si internet + tv.

Andrei P

Am sunat la ei si le-am zis ca vreau sa reziliez dar mi-au zis ca trebuie sa achit lunile ramase din abonament. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc mult.