Tutoriale
ROOT Allview P5 Quad
Astazi continuam seria de tutoriale promise si am sa va prezint cea mai simpla metoda prin intermediul careia poti face root smartphone-ului Allview P5 Quad .
Acest telefon poate fi achizitionat si de aici la un pret special de doar 430 lei, ceea ce face din P5 Quad un best-buy.
Pt a roota Allview P5 Quad va trebui sa urmati cei 4 pasi simpli de mai jos:
1. Activeaza USB Debugging din Settings si Developer options.In cazul in care nu regasiti acest meniu accesati Settings -> About phone și apasati de 7 ori consecutiv pe Build number.
2. Bifeaza “surse necunoscute” din meniul securitate pt a putea instala aplicatii ce nu provin din magazinul Google Play.
3. Descarca aplicatia Framaroot in versiunea 1.8.0 de aici .
4. Instaleaza si ruleaza aplicatia Framaroot iar dupa ce s-a incarcat apasa pe butonul intitulat Barahir si asteapta ca operatiunea de root sa ajunga la final.Nu trebuie sa te panichezi daca telefonul va reporni in mod automat.Ulterior vei sesiza ca lista de aplicatii s-a updatat cu inca una, in speta SuperSU.
Gata, asta a fost tot iar acum esti fericitul posesor al unui Allview P5 Quad pe care poti instala cu usurinta orice versiune de android doresti si il poti customiza dupa bunul plac.
Daca intampini probleme nu ezita sa ma contactezi ca sa iti pot oferi suportul necesar pt finalizarea procesului de root-are.
Tutoriale
Recuperare pagină furată de Facebook
Zilele trecute am pierdut accesul la mai multe pagini de Facebook pe care le administram iar in randurile de mai jos o sa va prezentam modul in care va puteti recupera accesul la paginile pe care le detineti, daca ati cazut prada unui hacker iar acesta va eliminat rapid din lista de administratori si astfel ati pierdut accesul complet asupra acestora.
In prima faza trebuie sa va inarmati cu multa rabdare deoarece suportul Facebook este doar o gluma proasta iar majoritatea utilizatorilor nu stiu cum sa-i contacteze cand se afla in astfel de situatii. Asadar nu trebuie sa va panicati nici macar atunci cand pagina voastra nu mai apare in cautarile Facebook, deoarece aceasta a fost pusa pe „Unpublish” si din acest motiv nu mai este afisata.
Practic pagina voastra inca exista in sistemul Facebook dar nu este vizibila pentru utilizatori, asadar nu a fost stearsa asa cum tind sa creada majoritatea utilizatorilor, care nu s-au mai confruntat cu o astfel de problema pana acum.
Tot ce trebuie sa faceti este sa accesati centrul de ajutor Facebook si sa intrati in legatura directa cu un reprezentant al echipei de suport a acestora. Trebuie sa mentionam si faptul ca pt a accesa formularul de suport trebuie sa efectuati toate demersurile dupa un laptop sau un desktop, deoarece in versiunea de mobil, acest tab nu apare……pt ca Facebook(este super strong pe partea de usability :))
Asadar trageti aer adanc in pipet si haideti sa incepem procesul prin intermediul caruia puteti intra in contact direct cu un reprezentant al echipei de suport de la Facebook.
In prima faza va trebuie sa completati o declaratie pe proprie raspundere in care sa detaliati cat mai bine speta, asadar va trebui sa le oferiti toate detaliile cu privire la modul in care ati pierdut accesul la paginile pe care le administrati iar pentru a veni in ajutorul vostru va punem la dispozitie un model pe care il puteti edita dupa bunul plac si care poate fi descarcat de aici.
Ideal ar fi sa legalizati declaratia respectiva la un notariat public pt a avea mai multa credibilitate in fata echipei de suport a celor de la Facebook. Ulterior va trebui sa scanati in format PDF urmatoarele documente:
- declaratia pe proprie raspundere pe care tocmai ati completat-o iar daca ati reusit sa o legalizati este si mai bine;
- actul de identitate al celui care a fost administrator pe paginile respective;
- un document din care sa reiasa ca detineti afacerea respectiva, poate fi un act constitutiv, CIF, CUI etc;
Acum ca avem toate documentele pregatite intr-un singur fisier PDF, nu trebuie decat sa trageti iarasi aer puternic in piept si sa urmati pasii simpli de mai jos pentru a intra in conversatie directa cu un reprezentant al echipei de suport a celor de la Facebook.
- Accesati acest link si apasati pe butonul de „Asistenta„, care este pozitionat in partea dreapta de sus a paginii;
- Ulterior o sa apara in partea stanga a paginii un alt buton pe care trebuie sa dati click si care poarta numele de „Incepe„, exact ca in imaginea de mai jos;
- Acum o sa fiti redirectionati catre pagina de mai jos iar voi trebuie sa dati click pe sectiunea care se intituleaza „Pagini de Afaceri”;
- Ulterior o sa fiti redirectionati catre o alta pagina in care trebuie sa dati click pe butonul „Discuta cu un reprezentat„, care se afla pozitionat in partea de jos a paginii. Aici nu trebuie sa disperati daca va apare un mesaj conform caruia toti reprezentantii echipei de suport sunt foarte ocupati si momentan nu puteti sa intrati in contact cu acestia. Sfatul meu este sa reveniti ceva mai tarziu si cu siguranta veti reusi sa-i contactati fara probleme.
- Acum sunteti redirectionati catre formularul de mai jos pe cate trebuie sa-l completati cu datele voastre personale iar ulterior sa apasati pe butonul din partea inferioara a paginii, care poarta numele de „Porneste o conversatie„
- Mai jos regasiti si un print screen cu butonul „Porneste o conversatie„, in cazul in care nu ati reusit sa-l localizati;
- Acum veti fi redirectionati direct catre chat-ul Facebook si asteptati pret de cateva minute pana in momentul in care o sa va preia un reprezentant al echipei de suport. De indata ce sunteti preluat puteti discuta in timp real cu acesta dar in engleza, asadar va trebui sa utilizati Google Translate daca vorbiti engleza „doar din maini”. La acest pas va trebui sa-i explicati cat mai bine speta si sa-i puneti la dispozitie toate documentele de care dispuneti si din care reiese foarte clar faptul ca ati fost administratori in trecut pe paginile de Facebook respective.
Urmariti si clipul de mai jos ca sa va dati seama cat de simplu si usor este sa contactati echipa de suport a celor de la „Feisbuc”.
Recuperare pagina Facebook
Reprezentantul Facebook o sa va puna mai multe intrebari cu privire la probleme pe care le intampinati iar la finalul discutiei o sa va ofere un „Case ID”, pe care este bine sa-l salvati pt a putea reveni ulterior cu intrebari cu privire la evolutia acestuia. Majoritatea acestor solicitari sunt rezolvate in maxim 48 de ore dar poate dura si mai mult in functie de complexitatea spetei, asadar nu trebuie sa va agitati aiurea daca nu receptionat un raspuns in termenul stipulat initial.
Veti fi contactat pe mail sau telefonic in functie de varianta pt care ati optat iar daca speta este rezolvata in mod favorabil veti reusi sa obtineti iarasi accesul la paginile pe care le-ati administrat, asadar continutul vostru nu a fost sters, asa cum banuiati initial.
Daca intampinati probleme pe parcursul acestui proces, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul sectiunii de comentarii iar noi vom face tot posibilul sa va ajutam si sa va raspundem in timp util.
Update 1: Adresa de mail a colegilor nostri care va pot ajuta sa parcurgeti aceasta procedura in cazul in care nu va descurcati singuri, este urmatoarea: recuperarepaginafacebook@gmail.com
Noutăți
ANPC vine în sprijinul consumatorilor cu situații dificile la bănci
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) lansează o adresă specială de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.
Adresa de e-mail prin care consumatorii pot semnala probleme de tipul:
- creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului
- creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale
- prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluției de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă și 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziție mai multe posibilități de rambursare pentru a alege, este spsf@anpc.ro.
În cazul în care doriți să semnalați astfel de situații, transmiteți, pe adresa de e-mail menționată, scanarea următoarelor documente
- contractul si scadențarul inițial;
- valoarea actuală a ratei;
- notificările primite de la bancă;
- venitul net al titularului, la momentul contractării și în prezent;
- corespondența pe care ați avut-o cu banca.
Pentru documentarea comparativă a comisarilor ANPC care se ocupă de acest domeniu, în cazul în care locuiți sau munciți în altă țară a Uniunii Europene, dețineți un contract de împrumut încheiat cu o bancă de acolo și doriți să veniți în sprijinul instituției noastre – pentru o imagine cât mai completă referitoare la abordarea acestei chestiuni la nivelul comunitar – trimteți, pe aceeași adresă de e-mail, scanarea documentelor care să conțină nivelul ratelor, scadențarele, dobânzile sau orice altă informație referitoare la derularea creditului doriți să ne puneți la dispoziție, fără a dezvălui datele Dvs. personale.
Noutăți
Hidroelectrica vine cu o nouă ofertă de nerefuzat și are cel mai mic preț
Hidroelectrica vine cu o noua oferta de nerefuzat atat pentru clientii din portofoliul acestora, cat si pentru clientii noi. Noul tarif pe care urmeaza sa-l practice Hidroelectrica este cel mai mic din piata de profil, asadar ramane si in acest an lider pe acest segment.
Mai jos regasiti notificarea pe care au receptionat-o deja majoritatea clientilor, iar pentru a beneficia de acest pret nu trebuie decat sa acceptati oferta. Daca nu sunteti clientul lor si doriti sa va mutati la Hidroelectrica, regasiti la finalul acestui articol procedura simpla pe care trebuie sa o urmati pt a va schimba furnizorul de energie electrica.
Societatea de Producere a Energiei Electrice în Hidrocentrale HIDROELECTRICA S.A. (denumită în continuare „Hidroelectrica”), îți propune să beneficiezi de avantajele ofertei VIITOR VERDE prin încheierea unui contract de furnizare a energiei electrice pe piața liberă.
CE IȚI OFERIM:
- Energie verde
- Termen de plată relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
- Comunicarea și transmiterea sigură a documentelor folosind mijloacele online;
- Accesibilitatea deplină: Furnizăm energie electrică în orice locație din România;
- Corectitudine 100%: garanția că NU există tarife ascunse în contractul de furnizare;
- Posibilitatea de a introduce indexul autocitit, de a consulta informațiile despre facturi și de a transmite diverse solicitări prin intermediul portalului pus la dispoziție precum și telefonic, prin
intermediul serviciului de Call Center la numerele de telefon 021 9834, 021 9861; - facilitarea relației cu operatorul de rețea în baza mandatului acordat;
- consultanță în domeniul furnizării energiei electrice.
PREȚUL ENERGIEI ELECTRICE
Prețul energiei electrice (include TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28404 lei/kWh;
Prețul energiei electrice active (fără TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28000 lei/kWh;
Prețul final de contract furnizare energie electrică în funcție de amplasarea geografică a locului de consum este anexat prezentei oferte.
In cazul in care doriti sa va schimbati furnizorul de energie electrica si sa va mutati la Hidroelectrica, tot ce trebuie sa faceti este sa urmati procedura disponibila pe blog, iar pt mai multe detalii accesati acest link.
VALABILITATE OFERTĂ
Oferta este destinată clienților casnici și este valabilă pentru contractele încheiate în perioada 01.04.2023 – 30.06.2023. Asadar ofera este limitata dar aveti timp suficient ca sa beneficiati de aceasta.
- Tepe online & offline8 luni ago
Reziliere contract cu Telekom România
- Tepe online & offline3 ani ago
Nu achitați taxele de reziliere ale abonamentelor
- Tepe online & offline2 ani ago
Reziliere online contract DigiMobil sau RDS & RCS
- Tepe online & offline12 luni ago
Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda
- Tepe online & offline8 luni ago
Reziliere contract cu Orange România
- Noutăți2 ani ago
TELEKOM SMART WiFi este o altă țeapă
- Noutăți2 ani ago
Țeapa intitulată TBI Credit IFN SA!
- Tutoriale3 ani ago
Activare internet DiGi Mobil aka RDS & RCS
Salut.
am incercat sa fac update la allview p5 quad, am urmat pasii si acum apare sigla si se restarteaza. Am incercat si wipe data/factory reset, dar tot nimic. Putin ajutor daca se poate va rog.
Multumesc anticipat
Salut,
Spune-mi te rog ce versiune de android utilizezi?
Salut! Am instalat framroot 1.8.0. si-a dat reset singur si mi-a instalat super su, dar cand intru in supersu imi spune ca trebuie sa faca update la binary data, daca selectez normal imi da instalation failed iar recovery prin cwm nu mea prea descurc. Crezi ca ma poti ajuta? Tot incerc sa fac root dar nimic nu-mi merge.De asemenea root checkeru spune ca device-ul meu nu este rootat.
Salut,
Spune-mi ce versiune de android ai instalata?
Daca ai instalat un rom custom, metoda de root nu va functiona!
Salut am si eu un Allview A5Quad. Si am facuttoti pasi pe care i-ai spus in tutorial si nu am reusit se poate daca ai placerea sa ma ajuti ?Multumesc Frumos
Salutare,
Daca urmezi intocmai pasii din tutorial nu ai cum sa nu reusesti.Spune-mi te rog ce versiune de android folosesti?…..este stock sau custom?
Un Tutorial Root pentru X1 Xtreme dar pe care sa functioneze si GameKiller cel cu Iroot Nu functioneaza… Gamekilleru dar in general merge
Salut,
Am sa public cat de curand tutorialul si pt acest model, probabil ca undeva saptamana viitoare.
Aboneaza-te la newsletter si vei receptiona pe mail tutorialul solicitat!