Tepe online & offline

Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

Iata cum poti face reziliere contract cu RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament mobil, cablu tv etc) si fara costuri suplimentare.

Reziliere contract RDS & RCS – Digi Mobil „nema semnal / dobânda”!

Asadar, acest articol este dedicat abonatilor nemultumiti de celebrul operator Digi Mobil aka RDS & RCS iar in randurile de mai jos o sa va prezentam procedura prin intermediul careia va puteti rezilia contractele indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament de mobil, internet fix, televiziune prin cablu etc).

Reziliere contract RDS
Reziliere contract RDS

Datorita faptului ca inestimabilul operator Digi Mobil a decis sa schimbe regulile in timpul jocului, am decis sa reziliez contractul pe care il detineam la RDS & RCS .

Reziliere contract RDS
Reziliere contract RDS

In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul si le-am solicitat sa imi prezinte procedura prin intermediul careia pot rezilia contractul.

„Duduia” care mi-a oferit informatiile parea destul de confuza si nu a fost in stare sa-mi explice procedura exacta dar mi-a recomandat sa merg intr-un punct de prezenta RDS & RCS si acolo voi afla toate detaliile necesare.

Reziliere contract RDS & RCS

Am intrebat-o daca imi pot pastra numarul pe cartela pre-paid, tinand cont de faptul ca este vorba de un numar portat din alta retea iar „duduia” mi-a raspuns cu nonsalanta ca: „nu stie daca se poate face acest lucru”.

Insistent cum ma stiti deja….am continuat discutia si o intreb daca se percep ceva taxe abuzive pentru rezilierea anticipata a contractului cu pricina.

Reziliere contract RDS
Reziliere contract RDS

In acelasi mod confuz duduia mi-a raspuns cu un cliseu, citez „da, sunt cateva taxe care se percep dar nu stiu exact valoarea acestora si va trebui sa mergeti intr-un punct de prezenta pentru calculul exact”.

Bineinteles ca nu m-am putut abtine(fiind patit cu Telekom) si am intrebat daca exista vreo cerere de reziliere „tip” care trebuie completata iar „duduia” mi-a raspuns ca exista iar aceasta este disponibila tot in inevitabilele puncte de prezenta ale acestora.

Asadar chiar daca ne aflam in „era tehnologiei” se pare ca la RDS & RCS nu se poate rezilia un contract online, ci abonatii trebuie sa se prezinte „cumintei”  in punctele de prezenta.

Probabil ca reprezinta modul in care RDS & RCS a decis sa isi pedepeseasca abonatii mai „rebeli” care decid sa le paraseasca „ograda”.

In ziua urmatoare m-am prezentat intr-un punct de prezenta RDS & RCS croit sa reziliez contractul, dar constat cu stupoare ca pentru a duce la bun sfarsit planul, trebuie sa stau cumintel la o coada formata din „doar” 14 persoane.

Digi-Mobil-Reziliere-contract

Inutil sa va mai spun ca aerul din locatia respectiva era aproape irespirabil, fiind o combinatie naucitoare de transpiratie si imbacseala, dar compensa „caldura sufleteasca” provenita atat din partea angajatilor cat si din partea abonatilor care asteptau nerabdatori sa le vina randul :)).

Dupa aproximativ 45 de minute de asteptare in care am admirat/butonat terminalele prezente in showroom, mi-a venit si mie randul sa discut cu un agent RDS & RCS .

I-am explicat rapid  speta iar ulterior i-am inmanat cererea de reziliere pe care o redactasem in prealabil, ca sa nu mai fiu nevoit sa pierd timpul inutil acolo(desi in timpul pierdut acolo puteam sa redactez cateva zeci de cereri).

Agentul a studiat cu atentie cererea de reziliere iar la final mi-a zis ca „este ok” dar trebuie sa completez/semnez si un formular tip pe care acestia il au si mi-l pune instant la dispozitie.

Dupa ce am parcurs documentul respectiv i-am zis ferm si clar faptul ca nu sunt de acord sa semnez acel formular, deoarece prin semnarea acestuia ma oblig sa achit o taxa de reziliere, care conform legii nr.193/2000 este abuziva.

Reziliere contract RDS
Reziliere contract RDS

Cateva minute am discutat in contradictoriu pe aceasta tema iar agentul decide sa ia legatura cu, colegii de la Bucuresti, care se pare ca sunt mult mai „scoliti” pe astfel de spete.

Ulterior agentul imi comunica faptul ca pana la urma sunt de acord sa imi accepte cererea de reziliere pe care o formulasem, dar nu sunt de acord sa-mi ofere un numar de inregistrare si o stampila pe exemplarul care va ramane in posesia mea.

Aveam cererea de reziliere printata in doua exemplare deoarece doream sa am si eu dovada faptului ca am depus-o, in cazul in care intampin ostilitate din partea operatorului cu pricina.

Dupa alte cateva zeci de minute de discutii in contradictoriu am reusit sa obtin un numar de inregistrare si o stampila pe cererea de reziliere care a ramas in posesia mea.

In speranta ca ma va descuraja, agentul imi comunica faptul ca pana la urma tot voi fi nevoit sa achit o taxa de reziliere de aproximativ 300 de lei, pentru ca asa au patit pana acum majoritatea abonatilor „rebeli”.

rcs-rds-4

Trebuie sa specific si faptul ca am depus cererea de reziliere pe data de 18 martie 2016 si am fost nevoit sa achit in avans contravaloarea ultimei luni in care voi beneficia de abonament.

Continui discutia cu agentul RDS si il intreb daca pot pastra numarul pe cartela pre-pay iar acesta imi spune destul de senin ca nu stie, dar ca va da un telefon sa afle daca exista aceasta posibilitate.

Dupa cateva minute de asteptare aveam sa aflu ca nu pot pastra numarul pe cartela pre-pay desi este vorba de un numar portat din alta retea.

Nu am mai insistat pe aceasta tema deoarece stiam ca pot evita intr-un mod elegant pierderea numarului prin portarea acestuia intr-o alta retea.

Asadar am decis sa inchei discutia aici si am plecat destul de multumit pentru ca am reusit pana la urma sa depun cererea de reziliere pe care o redactasem si sa obtin numarul de inregistrare.

Dupa alte cateva zile am decis sa-mi portez numarul intr-o alta retea iar in acest sens am facut demersurile necesare la noul operator.

Din dorinta de a nu ma trezi cu facturarea unor taxe abuzive am depus si o reclamatie la ANPC, in care am detaliat cat mai bine speta si am atasat urmatoarele documente(copie CI, copie contract si copie cerere de reziliere).

In data de 4 aprilie 2016 am fost contactat de catre un operator RDS & RCS care mi-a comunicat faptul ca au reziliat contractul si nu mai este cazul sa achit taxa de reziliere, asa cum fusesem instiintat initial.

Asadar cei care doresc sa rezilieze contactul cu RDS & RCS, indiferent de serviciul pe care il detin(telefonie mobila, interne, televiziune), vor trebui sa urmeze urmatoarea procedura:

  • in prima faza va trebui sa redacteze cererea de reziliere in care sa specifice foarte clar serviciul la care doreste sa renunte iar un model de cerere regasiti aici;
  • cererea de reziliere trebuie printata in doua exemplare iar ulterior trebuie depusa intr-un punct de prezenta RDS & RCS din zona in care locuiti;
  • nu uitati sa le solicitati reprezentantilor RDS&RCS ca sa va ofere un numar de inregistrare si sa va stampileze exemplarul care ramane in posesia voastra;
  • depuneti o reclamatie la ANPC in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti.Va recomand sa depuneti reclamatia online accesand acest link si nu uitati sa salvati numarul de inregistrare pe care il veti receptiona;
  • daca doriti sa pastrati numarul abonamentului cu „pricina” nu uitati sa realizati portarea acestuia intr-o alta retea.

In cazul abonatilor care si-au achizitionat terminale pe sistem de rate „nema dobânda” trebuie sa stie faptul ca vor trebui sa achite contravaloarea acestora, dat fiind faptul ca doresc sa rezilieze contractele anticipat.

Este bine de stiut si faptul ca in cazul rezilierii anticip25ate ale serviciilor de televizune si internet, trebuiesc returnate si toate echipamentele pe care abonatii „rebeli” le au in custodie gen: routere, switch-uri, card-uri CI+, decodoare etc.

Reziliere contract RDS

Update 1 – In imaginea de mai jos regasiti inca o confirmare a faptului ca inestimabilul operator este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor “rebeli”. Asadar apelati cu mare incredere la ANPC daca intampinati ostilitate din partea operatorului si nu uitati sa parcurgeti sectiunea de comentarii de la finalul acestui articol.  

Reziliere contract RDS
Reziliere contract RDS

Update 2: RDS & RCS reziliaza in mod gratuit contractele abonatilor „rebeli” deoarece au schimbat regulile in timpul „jocului”, majorand planurile tarifare pentru toate serviciile pe care le ofera iar pentru detalii accesati acest link.

Update 3: Apelati cu incredere la ajutorul celor de la ANPC atunci cand sunteti supusi unor abuzuri, iar mai jos regasiti unul dintre raspunsurile favorabile pe care majoritatea consumatorilor le recepetioneaza.

Va reamintim si faptul ca nu sunteti nevoiti sa achitati taxe de reziliere sau mai nou de justa despagubire, deoarece aceste clauze contractuale sunt abuzive iar conform legii nr.193/2000 „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”.

Nu uitati nici de faptul ca sunt disponibile pe blog si procedurile de reziliere cu Vodafone, Telekom, UPC si Orange iar pentru mai multe detalii accesati sectiunea de „Tepe Online & Offline„.

Daca aveti intrebari cu privire la aceasta speta va raspundem cu mare drag in sectiunea de mai jos, dedicata comentariilor.

Subscribe
Notify of
guest

413 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ana

Am aceeași problema ; am renunțat după câteva zile de la efectuarea contractului,și îmi spun ca trebuie sa le plătesc. Cum fac? Sunt persoana juridica. Mulțumesc.

Rebeka

Buna ziua! Sunt nevoita sa renunt la contractul digi de tv si net, pt ca in 1 octombrie ma mut din chirie, iar acasa unde mut avem deja tv si net, nu pot sa mut contractul pe alta adresa. Am incheiat contract pt 1 an anul acesta in februarie, nu am avut nicio reducere pt x luni, si am platit si serviciile de instalare. Pt ca este scurt timpul pana plec din chirie, nu pot sa depun cererea de reziliere online, pt ca nu am timp sa astept 30 de zile pana ma contacteaza cineva. Ma gandeam sa merg cu cererea gata completata intr-un punct digi. In cazul in care mi se spune ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere pt ca nu a trecut perioada de 1 an si imi dau sa semnez acel formular, iar eu refuz sa semnez, si nici nu reusesc sa obtin de la ei un nr de inregistrare si stampila pe formularul de rezilere, ce as putea sa fac? Banuiesc ca fara nr de inregistrare si stampila, nu pot sa fac nici reclamatie la ANPC… Ar fi absurd sa ii amenint cu asta, ca fac reclamatie la ANPC, ca banuiesc ca si ei stiu ca nu pot face nimic fara nr acela de inregistrare. Intreb pt ca vreau sa merg cat mai pregatita la ei. Multumesc pt ajutor!

Doru

Bună ziua. M-am portat de la Digi la Vodafone fara a achiziționa vreun telefon sau ceva și fără să am rate la vreun telefon . Mai aveam 11 luni sau 10 de contract. Și mi-a venit abonamentul 250 lei + ultima luna. Mai pot face ceva sa nu plătesc aceasta taxa de reziliere? Sau e prea târziu? In aceeași situație este și mama mea, doar că la ea e 65 lei + ultima lună. Mulțumesc!

Pirjol Maria cornelia

Ma cheama cornelia din lumina vreau sa ne schimbati aparatura parintiilor mei azi digi cu routerul nou inlocuieste pe cel vechi azi si mai vrem ca ieri am ramas fara semnal la digi azi acuma urgent si un telefon Mobil smart nou fara sa nu stie parintiilor mei azi.

Adrian

Dacă am doar 3 abonamente mobile (contract apr 2022) pe termen de 2 ani(un nr portat) fără nimic achiziționat în rate de la inestimabili operatori rds, se poate rezilia contractul?

Adrian

Va multumesc mult pentru informatii!

Soponaru Anisoara

Am avut abonamet la digi prin satelit doar televiziune si din martie mam muta pe digi prin fibra optica plus unternet,mi sa spus ca se face imediat transferu dar imi vin in cintinuare ambele facturi,pot rezilia online primul contract? Specific ca sunt pe acelasi cod de abonat digi

Alex

RDS imi trimite prin recuperator o suma de 50lei pt un asa zis echipament nepredat din 2019!!!! De cand au semnat rezilerea contractului TV. Cu siguranta am dus echipamentul la ei. Intrebare este: nu mai stau acolo, si nu pastrez mizeriile lor de hartii zeci de ani. Sunt 4 ani deja: am vreo obligatie legală acum? Pur si simplu au echipamentul dar vor iarăși bani, sunt furiosi ca am reziliat anul trecut si contractul de internet, la care am platit si la ala o luna nefolosinta.

Vreau neaparat sa fac situatia asta vizibilă pentru clienți si pt recuperatori care nu stiu ce anume recupereaza, .

Luiza

Bună ziua. Pe data de 31 ianuarie 2023 , am fost cu sotul intr-un magazin Digi si am incheiat un contract cu ei,(pe numele soțului, pt ca aveam cablu TV deja de mai mulți ani pe numele lui ), pentru internet fibra optica fiberlink 1000 mbps, a mers putin dupa ce au venit sa il instaleze,apoi ioc,când aveam 120 Mbps viteza , când 20 mb viteza când pica ,dintr-o data off-line, am sunat la ei,ne-au spus ca nu avem semnal decât în camera cu router-ul și sa venim sa luam mai luam un router mesh ( la care este 3 lei chiria/luna) și sa-l punem în dormitor ca să aibă fiica mea semnal la internet cu laptopul. S-a dus soțul, la luat , l-am configurat cu ei la telefon, a mers câteva ore, după care din nou semnal mic sau deloc , din nou off-line, când online, dar viteza nu trecea de 120 mb maxim , doar câteva minute , după care 20 mb , 70 mb sau offline … într-un cuvânt nu era stabila conexiunea sau se oprea de tot. Am sunat din nou la ei ,am făcut reclamatie. Au încercat sa repare prin telefon, era bine 2-3 ore după aceea din nou se deconecta și nu o data pe zi ci de mai multe ori se pierdea semnalul . Am sunat din nou și mi-au trimis acasă un tehnician , a făcut măsurători, a constatat ca nu este în regula viteza ,( îi arată viteza de 70 mb),și a hotărât sa îmi ia acele doua routere (pe motiv ca sunt defecte), le-a înlocuit cu un router tp-link , la conectat , totul bine pe moment . Viteza de 448 mb… a plecat, o jumate de ora a funcționat bine, după care a sunat un alt tehnician ca trebuiesc făcute doua update-uri la router și ca revine cu telefon în 30 minute. După 30 min. ma sunat din nou ca a facut update-ul si ca mi-a facut doua retele una de 2.5 Gh ( cred) și una de 5G ( nu ma pricep asa de bine ca sa explic dar va spun cum stiu eu ). Mi-a spus sa fac un test de viteza pe ambele , la cea de 2.4 nu se conecta îmi spunea ca nu ma pot conecta, iar la cea de 5G se conecta dar în momentul conectării avea doar un punct la semnal,când creștea semnalul când se oprea de tot, deci tot nu era ok nici cu acest router. Și din nou ne-a spus ca tot încă un router mesh este rezolvarea ca să avem conexiune la internet , si în dormitor. Cu alte cuvinte sa-mi pun routere mesh în toată casa, dacă se poate ,
ca să avem conexiune în toată casa. A doua zi , adică pe data de 11 februarie 2023, am hotărât sa mergem la un magazin Digi și sa facem reziliere la internet, dar sa păstram cablul TV. Doamna de acolo ne-a spus ca trebuie sa plătim o taxa de reziliere de 200 ron, deoarece am fost și am făcut contractul intr-un magazin,(Adică a fost semnat de către titular în magazin si nu a fost facut online sau telefonic ) si ca asa nu beneficiem de acele 14 zile ca să putem face rezilierea gratis, ca dacă nu suntem de acord cu taxa de 200 ron, nu ne preia cererea de reziliere . Eu i-am spus ca este o taxa abuziva și ca nu plătim nimic , i-am amenințat ca voi depune plângere la ANPC. Doamna a zis ca este dreptul nostru sa facem asta și sa facem ce vrem sau sa sunam la relații clienți și sa discutam cu ei telefonic. Am ajuns acasă…am sunat la ei , mi-a răspuns o alta doamna operator, i-am spus ca vreau sa facem reziliere , i-am spus motivele , i-a cerut acordul soțului meu ca să discute cu mine și mi-a comunicat și dansa ca trebuie plătită taxa de 200 ron. Bineînțeles ca eu i-am spus ca este taxa abuziva, am întrebat de ce nu avem drepturi ca și ceilalți clienți, dreptul la cele 14 zile de reziliere gratis, deoarece net-ul mai mult nu a funcționat ,ca nu ne-am putut folosi de internet in acest interval de zile de la semnarea contractului, ci am stat mai mult pe datele mobile de la Orange și Telekom . Mi-a spun sa aștept câteva momente sa verifice, după care ne-a comunicat ca într-adevăr pentru ca nu am putut beneficia de internet în tot acest timp, și au fost defecte routere-le , nu trebuie sa mai plătim taxa de reziliere, mi-a dat un nr. de înregistrare a cererii de reziliere mi-a zis ca imi va trimite cererea pe email ( dar nu am primit nimic) și am închis fericita ca am putut depune cererea fara a plati taxa de reziliere. Totul bine pana azi,următoarea zi , 13 februarie 2023, cand ma sunt o alta doamna operator Digi , si ne informeaza ca pana la urma trebuie plătită taxa de reziliere de 200 ron pt ca altfel nu ne ia în considerare cererea de reziliere și o va opri . I-am spus ca doamna de ieri ne-a informat ca nu trebuie sa platim aceea taxa pe motiv ca nu am beneficiat de internet zilele astea si ca sunt multe plangeri la ei în sensul acesta din partea noastră, ca nu ne functioneaza corect internetul , ca este instabila conexiunea sau ca pur si simplu se opreste ,ca s-a incercat de mai multe ori repararea si telefonic si la locatie dar fara nici-un rezultat, dar dumneaiei ne-a spus sa colega ei ne-a informat gresit ieri si ca nu se poate face rezilierea fata a fi deacord a plati acea taxa de 200 ron.Bineinteles ca m-am enervat si am inceput sa ma cert cu aceea doamna, i-am spus ca este abuziva aceasta taxa si ca nu platesc nimic si ca la semnarea contractului nu ne-a spus ca nu beneficiem de acele 14 zile in care putem inchide contractul gratis , iar dansa mi-a inchis telefonul pe motiv ca nu poate discuta cu mine deoarece sunt nervoasa si ma cert cu ea. Dupa aceea am citit contractul , dar nicăieri nu scrie de acele 14 zile . Va rog , Ce trebuie sa fac pe mai departe, pentru ca nu ne putem înțelege cu ei . Contractul cu ei a fost semnat pe 31 ianuarie, și azi este 13 februarie. Deci în 13 zile , internetul nostru nu a putut fi folosit și nu am beneficiat de el . Nu știu dacă acele 14 zile, sunt 14 zile lucrătoare sau 14 zile din ziua în care s-a semnat contractul. Am număr de înregistrare de la cererea de reziliere de ieri, dar au spus ca o închide pe motiv ca nu sunt de acord sa plătim acea taxa de reziliere de 200 ron . Deci, cum ma sfătuiți sa procedez în continuare ??? Dacă depun plangere la ANPC, credeți ca rezolvam ceva sau trebuie sa plătim acea taxa de 200 ron ca să inchidem acest contract de internet? În momentul de fata , am la îndemână doar contractul încheiat cu ei, acel număr de înregistrare , emailul ca am luat al doilea mesh și convorbirile cu ei înregistrate pe telefon . Ce ar trebui sa fac pe mai departe ca sa nu platesc acea taxa abuziva și sa scap de ei? Daca au inchis cererea de reziliere pe motiv ca nu ne-am dat acordul telefonic ca sa platim acea taxa , ce este de facut in cazul asta ? Aștept un răspuns. Mulțumesc!

Luiza

Nu functioneaza site-ul ANPC-ului pentru reclamatii si sesizari , nici link_ul de la dvs . Aveti idee cum procedez ?

download (3).png
Andreea

Buna
Acum 6 zile am incheiat un contract cu ei pentru internet fibra optica fiberlink, a mers putin dupa ce au venit sa il instaleze apoi ioc, am sunat la ei, nu au venit sa repare. Cum procedez in caz de reziliere, am inteles de la ei telefonic cand i-am amenintat cu plecarea ca trebuie sa achit taza de 200 de Ron ca bineinteles contractul este pe 12 luni, plus taxe instalare si factura in prealabil.

Diana

Buna ziua ! acum o luna m am mutat cu chirie intrun alt apartament si trebuia sa imi mut serviciile la noul ap ! Dar in ap a m-ai stat cineva care are contrcat facut la ei ( rds rcs ) si nu la inchis , ceea ce inseamna ca este inca activ ! nu pot da de persoana respectiva sa il inchida sau sa il retragta de pe aceasta adressa , iar proprietarul este plecat in alta tara si nu se poate ocupa nici el de asta ! cei de la rds rcs mi au spus ca nu pot face mutarea pentru ca deja este activ pe adressa ! din aceasta cauza eu nu pot beneficia de serviciile lor si ma obliga sa platesc incontiuare pana se termina contractul care este facut pe 2 ani ! ma obliga sa platesc iar eu nu pot beneficia de serviciii di cauza lor ! am fost al ei sa inchid contrcatul si mi sa spus ca trebuie sa platesc 400 de lei pentru reziliere sau sa dau serviciile la altcineva ( fiind ilegal ) cum pot scapa de ei fara sa platesc reziliera ? ajuta ma te rog cu un raspuns ! multumesc mult !

Mohamed

Buna seara, am făcut un contract acum 13-14 zile cu RCS la o noua locație mai am 2 contracte in alta parte, nu am avut nici o problema acolo, la aceasta locație am luat netul de 1000mb in fiecare seara de la 18:00 pana dimineata netul merge in reluare sau chiar deloc, am încercat sa rezolv cu ei am sunat am vorbit, domnul mi a spus ca nu e problema lor dacă netflixul sau binancul nu “ funcționează” culmea ca netul de la Vodafone de pe telefon merge de 1000 de ori mai bine și fără întreruperi, am încercat sa reziliez contractul și aparent “nu am voie” sa încerc la ei la sediu cum scrie in articol? Sau sa merg cu ei la tribunal ? As aprecia un răspuns 🙂 seara făina.

ROZY

Bună!
Am stat cu chirie într-un apartament unde am fost nevoită să instalez internet și tv deoarece nu exista ,deci am bătut palma cu RDS.Timp de 5ani toate bune și frumoase până a trebuit să renunț la ei din motiv de schimbare locație ( proprietate personală)Le-am adus la cunoștință că doresc să mut echipamentul Digi la noua adresă ,dar mi s-a spus că nu se poate din lipsă de…și că pt reziliere voi plăti doar contravaloarea celor 4luni de 50%reducere promoție . De atunci au trecut vreo 5 luni ,eu am plătit factura de teama să nu închidă cele trei abonamente pe care le am pe numele meu(pt fiica ,mama și eu)

RO

Bună seara!
Am stat in chirie unde am făcut un contract cu Digi pt cablu și internet( am și trei nr. de tel. tot în Digi) .
De la 1februarie m-am mutat in altă locație (proprietate personală) unde nu am putut să aduc Digi deoarece au spus că la această adresă nu se poate și am apelat la altă rețea.Pe la sfârșitul lui februarie am mers să fac rezilierea pt Digi internet și tv (in ianuarie mi-au spus că trebuie să achit 112.lei reprezentând suma celor 4 luni promoție in care am beneficiat de 50 %reducere),am semnat un formular de reziliere (nu mi s-a cerut nici un ban )am intre
întrebat dacă este totul ok . Routerul a zis că nu mi-l poate primi ,dar să merg la o altă adresă unde am ajuns,dar după câteva zile (lucrez la schimburi) acolo mi s- a spus că nu mi-l poate primi decât după data de 1 ale lunii următoare și că poate veni altcineva.
Am plecat spășită urmând să deleg pe fiica mea cu predarea acestuia ceea ce am și făcut.Așa am aflat că nu s-a înregistrat nici o reziliere (nu am primit un exemplar ) , că motivul ar fi neplata taxei de reziliere pe care nimeni nu mi-o ceruse .De atunci au trecut 5luni în care am achitat abonamentul integral chiar daca nu mai beneficiez de internet și tv din partea lor.
Nu am plătit factura pe luna trecută și am primit mesaj să mă supun ,dar am mers la un alt punct Digi să le spun că nu mai plătesc pt că nu este normal deoarece nu mai beneficiez de aceste servicii din data de 1februarie .De această dată doamna mă invita să fac rezilierea pt suma celor 4 luni reducere promoție (nu zic nu ) ,dar eu vreau mai întâi banii pe care i-am plătit pt servicii de care nu am beneficiat .
In acest caz ,ce aș mai putea face?

Dimitrie

Salut. Am facut un abonament de 1 an pentru internet unde am stat in chirie, dar m-am mutat. Am trimis cererea de reziliere si dupa cateva zile am primit un apel de la un operator digi unde mi-a spus ca trebuie sa achit o taxa de 200 de lei. Nu i-am dat acordul la telefon. Acum ce ar trebui sa fac? Daca m-au sunat nu mai sunt obligati sa-mi raspunda la mailul pe care l-am trimis? Sau pot sa apelez acum la ajutorul celor de la ANPC?

Androix

Salutări!

În trecut am reziliat contracte Telekom fără a mai plăti taxe abuzive (cu ajutorul tău), însă acum am o altă problemă, legată de Digi.
În prezent, am la Digi abonament tv + internet, dar și 2 abonamente de mobil + 2 telefoane, abonamente pe care le-am făcut pentru tata. Din păcate, tata nu mai e printre cei vii, iar eu am rămas cu abonamentele + telefoanele respective. Am vorbit pe facebook cu respectivii de la Digi și am primit o sumă de 1233,43 de lei. Abonamentele au fost făcute pe 28.08.2021, deci au fost plătite 6 luni din abonament + ratele corespunzătoare pentru telefoane. Telefoanele au costat 1000 de lei/bucata, deci a fost plătit cam 600 de lei la fiecare, rămânând un total de 800 de lei pe care ar trebui să-i plătesc, pentru aparatele în sine. Mă poți îndruma despre cum ar trebui să procedez în situația asta?

Mulțumesc,
Androix

Androix

Am uitat să menționez în comentariul anterior, dar vreau doar să renunț la abonamentele mobile și să păstrez abonamentul de internet + tv. Le-am mai trimis un mesaj acum să mă lămurească exact ce conține suma de 1233.43, iar dacă nu sunt mulțumit de răspuns, voi trimite o cerere de reziliere online la care voi aștepta răspuns.

Androix

Am trimis abia astăzi mail-ul către Digi. N-am avut timp nici să respir zilele astea. Să vedem ce răspuns voi primi. Sunt, în proporție de 99%, sigur că vor veni cu aceeași sumă și voi fi nevoit să apelez la ANPC.

Androix

Sunt surprins. Mi-au răspuns la mail și nu trebuie să plătesc decât telefoanele (am făcut calculele și iese fix prețul telefonului) și o taxă de justă despăgubire de 89 de lei. Dacă veneau cu o sumă mai mare, apelam la ANPC așa nu cred că mai are sens, vreau doar să scap cât mai repede de abonamentele astea.

Roy

Salut.
Am trimis e-mail pt. rezilierea contractului, iar raspunsul a fost ca va trebui sa achit o taxa de 400 de lei care reprezinta serviciul de instalare. In contract am precizat faptul ca la abonamentul pe perioada determinata (1-2 ani) voi avea reducere 100% pentru costul serviciilor de instalare si cel al chiriei lunare pt. echipamente.
Ce parere ai?

Roy

Salut, am primit instiintare de la ANPC. Mi-au spus ca reclatia e nesolutionabila si ca vor actiona RDS in instanta, fiind primul care reclama aceasta clauza si mentionand ca ar putea fi abuziva.
Poza: https://ibb.co/Pj5WS3Q

Roy

Salut. Probleme e alta, timpul trece si eu trebuie sa platesc abonamentul luna de luna. Nu stiu cat dureaza procesul ANPC impotriva RDS-RCS, dar eu va trebui sa platesc in continuare ca sa nu am restante si penalizari. Ce ma sfatuiesti sa fac in cazul asta? Eu as putea plati cei 400 lei.. decat sa astept un an si sa platesc 600 lei pe abonament pana atunci.

Roy

Aici atasez raspunsul ANPC privind reclamatia. Problema e ca timpul trece si abonamentul se aduna, ce ma sfatuiesti sa fac? As prefera sa platesc acum 400 lei decat sa platesc incontinuare abonamentul 600 lei tot anul..

https://ufile.io/dqy6kpp3

Loredana Dumitru

Bună seara. De o luna mi-am portat numărul de la Orange la Digi Mobil mai exact mi-am făcut abonament. Nu sunt de loc mulțumită de această rețea și mai ales de internet (date mobile) Aș dori să-mi reziliez contractul cu ei și nu știu dacă pot, și dacă trebuie sa plătesc vreo taxă

Preda Ionuț Aurelian

Am făcut un contract de telefonie mobilă mia zis că este nelimitat în care este o minciună …nu este deloc nelimitat am internetu blocat..singura mea scăpare este să nu plătesc factura

Mariana Bud

Buna! Am o intrebare si va rog frumos sa ma ajutati,am doua contrate digi dar sunt pe alt nume nu pe al meu si eu sunt in Spaina si un din aparate s a stricat si l am trimis in Romania sa il schimbe sau sa il repare si nu au facut nici una nici alta deoarece cine a dus aparatu nu era persona din contract si acuma persoana pe cine e contractu a mers in Romania sa rezilieze contractele si zice ca avem de platit o suma de 875 de lei Intrebare de ce trebuie sa platesc daca aparatu nu o functionat si nu am beficiat de servicio si am vrut sa il platesc cealalt abonament si nu mo lasat numai amandoua si eu am zis cum sa platesc daca aparatu nu functioneaza si asa ca un an nu am folosit servicio din cauza ca nu o schimbat aparatu si acuma vor sa platesc suma de874 ce pot sa fac in acest caz multumesc

Chirila

Buna ziua,
Anul trecut am semnat cu Digi un contract pe 1 an, dar am aflat ca de fapt este pe 2 ani pt televiziune orin satelit pt o casa la tara. Azi am fost sa reziliez contractul si mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere de 230 lei care reprezitanta reducerea primita in primele 6 luni de abonament, taxa la aparat si taxa de conectare. Se poate rezilia fara aceasta taxa?

chirila

Acesta este raspunsul primit in urma cerereii de reziliere.

In urma sesizarii dumneavoastra, inregistrata cu numarul
2990853314 din data de 21.05.2021, va informam ca pentru a rezilia
contractul trebuie indeplinite urmatoarele conditii:

– titularul / imputernicitul legal al acestuia trebuie sa se adreseze
celui mai apropiat punct de prezenta RCS&RDS din localitate, in baza
actului de identitate, in vederea depunerii unei cereri scrise in acest
sens. Cererea poate fi depusa in orice zi a lunii urmand sa intre in
vigoare cu 1-ul lunii urmatoare;
In cazul in care, nu va puteti adresa punctelor de prezenta RCS & RDS
pentru depunerea cererii de reziliere, mentionam ca exista posibilitatea
sa solicitati rezilierea prin notificarea scrisa transmisa, cu cel putin
30 (treizeci) de zile inainte de data la care se doreste incetarea
contractului. In vederea analizarii si verificarii situatiei privind
rezilierea, exista posibilitatea sa ne transmiteti cererea scrisa,
datata si semnata, pe adresa de e-mail clienti@rcs-rds.ro.

– platile trebuie sa fie la zi, inclusiv luna in curs

– perioada minima contractuala trebuie sa fi expirata in caz contrar se
vor incarca taxe de reziliere anticipata. In ceea ce priveste contractul
de furnizare numarul 7419191358, fidelizat la data de 11.05.2020, pentru
o durata contractuala determinata de 24 luni, acesta se afla sub
incidenta perioadei minime contractuale pentru serviciul de televiziune
prin Satelit, fapt pentru care daca doriti incetarea contractului
incepand cu data de 31.05.2021, se va incarca taxa de justa despagubire
in valoare toatala de 75.14 lei reprezentand: Fidelizare 6 luni 50%
pentru abonamentul DIGI TV Baza

Conform Art. 5.4 din Conditiile generale ale contractului:
”Oricare parte va putea denunta in mod unilateral prezentul contract,
dupa expirarea Duratei Initiale sau in cazul in care Contractul a
fost,incheiat pe perioada nedeterminata si daca au fost indeplinite
obligatiile asumate pana la momentul cand urmeaza sa inceteze
contractul, cu notificarea scrisa a celeilalte parti, transmisa
printr-un mijloc care sa asigure dovada comunicarii cu cel putin 30
(treizeci) de zile inainte de data la care doreste incetarea
contractului. Denuntarea unilaterala a contractului de catre Beneficiar
(indiferent daca este formulata inainte sau dupa expirarea
Duratei,Initiale) va avea loc in urmatoarele conditii: Beneficiarul va
putea solicita incetarea contractului intr-unul din punctele de prezenta
RCS & RDS prin completarea unei cereri scrise oricand in cursul lunii
curente,,incetarea contractului urmand sa intre in vigoare incepand cu
data de 1 a lunii urmatoare. Atunci cand este cazul, intrarea in vigoare
este conditionata de achitarea sumelor restante si/sau a despagubirilor
prevazute la art. 5.5.2. din prezentul contract, Beneficiarul avand
totodata obligatia de a achita contravaloarea serviciilor care vor fi
furnizate pana la incetarea contractului.”,,

Art. 5.5.2 prevede: ”Exceptand cazurile prevazute la art. 3.10 si
12.3 si cazurile in care contractul este incheiat pe perioda
nedeterminata, in cazul denuntarii unilaterale a unui serviciu sau in
cazul denuntarii unilaterale a contractului de catre Beneficiar sau in
cazul rezilierii contractului inainte de expirarea Duratei Initiale,
Beneficiarul se obliga sa achite Operatorului potrivit dispozitiilor
legale aplicabile, cu titlu de justa despagubire, o suma care va include
contravaloarea: (i) serviciilor oferite cu titlu de promotie, inclusiv
contravaloarea tuturor apelurilor catre orice retele pe care
Beneficiarul le-a efectuat cu titlu gratuit sub conditie sau la tarife
mai mici decat cele valabile pentru contractul incheiat pe perioada
nedeterminata, (ii) a serviciilor de instalare, (iii) a serviciilor de
activare (iv) a activitatilor de service pentru defectiuni imputabile
Beneficiarului, (v) a dreptului de utilizare a echipamentelor predate
Beneficiarului pentru a avea acces la serviciile contractate, precum si
(vi) contravaloarea oricaror reduceri, subventii sau promotii oferite de
catre Operator in cadrul Duratei Initiale, inclusiv diferenta dintre
pretul de lista al telefonului mobil si pretul promotional la care
acesta a fost achizitionat precum si diferenta dintre tarifele valabile
pentru contractul incheiat pe perioada nedeterminata si tarifele
promotionale in conformitate cu prevederile din Anexa 2 la Contract,
toate serviciile enumerate la pct.(i) – (vi) contravaloarea oricaror
reduceri, subventii sau promotii oferite de catre Operator in cadrul
Duratei Initiale.”

Avand in vedere cele expuse mai sus, contractul dumneavoastra se
afla in perioada minima contractuala (10.05.2022), rezilierea acestuia
se va putea efectua doar cu plata taxelor de justa despagubire in raport
cu serviciul contractat. (75.14 lei ). Daca sunteti de acord cu plata
taxelor de justa despagubire va rugam sa reveniti cu cererea de
reziliere si cu acordul pentru plata taxelor

Daniela Chirita

imi cer scuze ca intervin. cum procedezi sa primesti in scris aceste informatii de la ei? Am completat formularul de solicitare de pe site-ul lor, negasind o adresa de email, si pana acum nu am primit niciun raspuns dar cu siguranta ma vor suna sa ma trimita in office pentru a imi comunica acelasi lucru, verbal.

Robert

Salut, am formulat cererea de reziliere, am transmis-o pe mailul celor de la digi. Spre surprinderea mea am primit răspunsul dorit, adică faptul ca cererea a fost acceptata urmând ca din data de 30.11 sa inceteze acest contract. Totuși, când am mers sa duc echipamentul (routerul de internet) mi s-a pus în vedere faptul ca s-a facturat suma de 200 de lei (taxe de instalare internet și TV) și ca trebuie plătite….in fine, am reușit sa predau routerul, am primit acea hârtie cum ca este predat în condiții bune și am plecat.
Bun, abia acum vine problema, deci, contractul a încetat, routerul l am predat dar m am trezit cu un mail la 7 zile de la încetarea contractului prin care sunt informat ca am de plata 200 de lei… Chiar și și pe site ul digi, în „contul meu” apare ca am de plata suma aceasta…. Ce este de făcut?

Marius Florin

Buna ziua,

Am doua abonamente(TV + Internet). Daca vreau sa renunt la unul din abonamente(mentionez ca am stat in chirie o perioada, motiv pentru care am si facut abonamentul, dupa care m-am mutat in apartamentul cumparat si a trebuit sa fac altul nou). Intrebarea mea e cum sa redactez cererea de reziliere, avand in vedere ca in specimenul din link este general textul, in asa fel incat sa imi rezilieze abonamentul din locatia „chirie”. Adresa din buletin este cea actuala, nu cea din chirie.

Multumesc anticipat!

Luis

Buna ziua, am fost azi la digi sa reziliez un contract la net inainte de termin si mi-au spus ca trebuie sa platesc o taxa de 400lei. intrebarea mea este daca trebuie sa platesc neaparat aceasta taxa sau sunt si alte metode sa pot rezilia contractul

Luis

Multumesc, am sa incerc procedura de aici!

Dan

Buna ,

Ai reusit sa reziliezi contractul fara a plati acea taxa de 400 RON? Sunt in aceasi situatie ca si tine si acum astept raspuns din partea ANPC.

Eliza

Buna seara. Eu am semnat un contrat cu Digi (RCS&RDS) acum o saptamana – TV plus internet – si as vrea sa reziliez partea de internet, sa pastrez doar TV. In contract nu scrie nimic despre acest drept – l-am semnat intr-o reprezentanta. Este adevarat ca pot renunta la internet in termen de 14 zile de la instalare, fara niciun motiv? Adica, sa schimb contractul in defavoarea lor? Multumesc frumos!

Mihai M

Buna ziua,

Incep prin a mentiona ca nu am mai reziliat contracte pana acum si nu ma pricep.

Am negociat cu un alt operator pentru achizitia unui telefon si incheierea unui abonament de telefonie mobila, ele urmand a fi trimise prin curier. Pentru a face asta am furnizat diferite acte (CI, acord GDPR, factura cu cod client, declaratie de cedare titular catre mine – eu sunt doar imputernicit).

La 1-2 zile distanta primesc sms de la DIGI ca abonamentul meu inca se afla sub perioada contractuala si ca va fi nevoie sa achit taxele pentru reziliere anticipata. Mentionez ca pe codul de client respectiv, am fost/suntem 3 persoane.

Intrebarile mele sunt:
1. Mi se va rezilia DOAR MIE abonamentul de telefonie mobila sau si celorlalte 2 persoane?
1.1. Sper ca este vorba doar de contractul de telefonie mobila, nu si cel de internet fix si TV.
2. Este prea tarziu sa urmez procedura din articolul dvs?
3. Daca nu pot evita plata acestor taxe, cam de ce sume este vorba? Tinant cont ca vorbim de abonamente mobile, nu am nici un telefon luat pe abonament de la ei.

Daca am oferit informatii incomplete sau neclare, va rog sa ma intrebati. As vrea sa fiu bine informat inainte de a le face o vizita intr-un punct Digi..

Alexe AnaMaria

Buna seara! Daca doresc rezilierea contractului la Vodafone, desi mai am 12 luni de plata ,trebuie sa le achit in totalitate contravaloarea sumei celor 12 luni?

Astancai Raluca

Buna ziua,In cazul persoanelor juridice , se aplica aceasta ,solutionare.
Vreau sa reziliez abonamentul deoarece, locatia se va inchide.
Va multumesc!

Bardan Mitica

Bună,
Ma numesc bardan mitica iar dacă nu se imbunatateste semnalul la internet faceți bine și anulați ca și asa al plătesc și nu am internet.

Alexandra

Buna ziua,
Mama mea a avut contract cu RDS RCS, a cerut mutarea acestuia la noua adresa, deoarece s-a mutat,dupa 3 saptamani nu a ajuns nimeni la noua adresa sa sa reinstaleze nimic, iar acum o pun la plata. Ulterior mama a reziliat contactul cu ei in magazin si tot arata in sistem ca este cu abonament activ, dupa 2 luni de la reziliere ei sustin ca este activa si ca foloseste acest abonament de tv si internet cu toate ca la noua adresa nu are RDS RCS. Cum pot rezolva acesta nebunie ?
Multumesc,

Gherghina

Salut. Am trimis cererea de reziliere alaturi de toate cele necesare iar ca raspuns am primit :Buna seara, Numarul nu mai este activ in reteua Telekom ca urmare a portari catre un alt operator.
Multumesc,TELEKOM ROMANIA
La aproximativ o luna am primit mesaj pe numarul de telefon(portat anterior rezilierii pe DIGI) ca trebuie sa platiti despagubirile altel o sa suportati consecintele, am mers in Telekom Shop si au zis ca e vorba de aproximativ 280 lei de plata.

Va ro sa ma ajutati cum procedez, nu gasesc in comentarii!

Andreia Vaida

Am reziliat contractul fratelui meu decedat pe 30 oct 2020. Deși am trimis email cu cerere si certificat deces atașat in 7 dec nu am primit nici un răspuns. Am sunat in ianuarie si persoana cu care am vorbit mi-a spus că vor închide abonamentul si voi plati până la 1 feb 2021.

Precizez ca locuiesc în Belgia, am venit în țară si am reziliat personal la un punct DIGI.
Am plătit 234 lei servicii si un formular de returnare echipamente in valoare de 400 Euro.
Aceste echipamente nu mai există fizic si figurează in apartamentul in care fratele meu a stat cu chirie. Proprietarul a spus ca le-a aruncate cu mai multe lucruri care rămăseseră acolo si a renovat pt alti chiriași.
Pot fi urmărită pentru plata acestor echipamente? Am semnat cu numele meu dar nu locuiesc în țară si adresa abonamentului este la acel apartament.
La ce ma pot aștepta?

Cristina

Buna!
Am un abonament cablu+internet si doresc sa reziliez contractul deoarece am vandut locuinta si noul proprietar nu doreste sa preia contractul. Am beneficiat de niste reduceri la prelungirea abonamentelor, ex. 50% timp de 4 luni daca prelungim abonamentul pe 24 luni.
Am fost intr-un centru rds doar pentru o discutie de reziliere/transfer, iar in caz de reziliere au zis ca am de platit 400 lei, motivand ca am avut parte de beneficii.
Este abuzina aceasta taxa?

Multumesc. Seara buna.

Filip Patricia

Buna.
Eu acum ma mut si actualul chirias nu vrea sa preia contractul, am fost la Digi si mi au spus ca trebuie sa platesc pe langa ultima luna o taxa de 100 de lei, reprezentand taxa de instalare pe care la inceput nu mi-au luat-o pentru ca am incheiat pe 12 luni, dar acum trebuie sa plec.. este ok aceasta taxa? Mersi

Patricia

Am fost acum la un punct digi. Doamna m a intrebat unde am mai vazut eu contract fara nicio taxa in caz de reziliere anticipata.. si nu a vrut sa imi stampileze si sa imi dea nr de inregistrare. Mi-a spus sa fac sesizare online pe digi

Patricia

Nu am avut norocul dv sa mi se dea nr de inregistrare si o stampila pe cererea de reziliere si nu am ce dovada sa pun la sezizarea ANPC

Ionut

Salutare!
În urmă cu 7 zile am trecut de la Telekom la Rcs-Rds cu toate serviciile: portarea a două numere de mobil + net+televiziune. Desigur, după numai 3 zile am constatat că prețul mai mic al serviciilor vine la pachet cu o calitate mai scăzută comparativ cu celălalt operator. Astăzi m-au sunat de la Telekom și mi-au făcut o ofertă de revenire (dacă portez numerele de telefon înapoi + internet+tv), ofertă care ar fi un pic mai scumpă decât la RCS însă cu aprox 50 ron mai mică decât plăteam până în urmă cu 7 zile, ceea ce pentru mine este foarte bine, cu atât mai mult cu cât încă nu am predat echipamentele Telekom.
Dilemă: din moment ce cu Rcs-Rds nu am semnat un contract (oferta am discutat-o cu un agent, i-am spus ce servicii doresc și am primit pe mail contractul semnat de ei doar, appi a urmat portarea și instalarea serviciilor fixe), din ce am citit aici pe blog, pot rezilia contractul în acel termen de 14 zile. Dar care ar fi ordinea demersurilor în așa fel încât să nu întâmpin piedici? Cei de la Telekom mă sună mâine să le dau răspunsul final… dacă solicit portarea, cei de la RCS mi-o vor acorda după numai 7 zile de la instalarea serviciilor?

Nicu Iancu

Buna seara,
Avand activ un contarct foarte vechi de TV satelit, am optat pentru un contract TV pe fibra optica, ce a fost implementat in zona de domiciliu. Am incheiat noul contract, fara a mi se preciza ca trebuie sa reziliez contractil TV satelit. Au venit cu fibra si echipamentul nou, au defrisat vechiul circuit, au pus decodorul, cartela si telecomanda intr-o punga, spunandu-mi ca trebuie sa le predau eu personal la un sediu RCS-RDS, fara sa-mi spuna ca trebuie sa reziliez contractul pentru acestea (TV satelit). Asta s-a intamplat pe 15 ianuarie 2021. Pe 01 februarie 2021, din intamplare am aflat ca trebuie sa cer eu personal rezilierea vechiului contract TV satelit. Am sunat la ei si am cerut acest lucru, si am fost informat ca in urma cererii vechiul contract va fi reziliat cu 01 martie 2021, acest lucru insemnand ca imi va taxa pe luna februarie 2 abonamente: unul pe cel nou de fibra optica si unul pe cel vechi pe TV satelit, defrisat si nefunctional.
Va rog sa ma informati daca este legal sa platesc in februarie si abonament pt. un serviciu nefunctional, cu circuit defrisat de ei ! Si de ce trebuie sa inchida vechiul abonament cu 01 martie daca eu am facut cerere pe 01 februarie si serviciul este nefunctional pe vechiul abonament ???
Multumesc, cu deosebit respect !

Marius

Salut! Am și eu o speță pentru cei mai experimentați. Am făcut portare de la DIGI în altă rețea din pricina semnalului foarte prost spre deloc în biroul unde lucrez. Am făcut câteva sesizări anul trecut, mi-au dat răspuns că vor interveni, vor măsura și într-un final că vor monta o antenă în următoarele 6 luni… Fiind telefonul pe care mă contactează colaboratorii și clienții, nu am putut aștepta și am făcut portare. Acum mi-a venit ultima factură cu 13 euro mai mare, cică plata promoțiilor de care am beneficiat în timpul cât am fost la ei, promoție de la data portării (care nu știu ce înseamnă) și promoție de 50% pentru 4 luni (care trebuie să-i plătesc toți, aceștia nu se eșalonează în niciun fel). Am încercat să vorbesc cu ei, să le explic că această portare am făcut-o din pricina semnalului foarte prost spre deloc (mai am 3 abonamente de telefonie, 1 internet și 1 tv la ei care au rămas) și le-am cerut o listă cu sesizările depuse pe parcursul anului 2020 cu privire la semnal. Au refuzat momentan (au zis că ar trebui să le am și eu pe email) și le-am cerut încă o dată, cu precizarea că vreau să depun plângere la ANPC. Aștept răspuns de la ei și fac și o vizită într-un punct de lucru să mai discut o dată. Ce mă sfătuiești să fac?

Marius

Înțeleg ce spui, mulțumesc de sfat, însă nu am mai putut aștepta…semnalul era deplorabil și, într-o zi când s-a luat curentul și nu mai aveam wi fi pentru ajutor (wi fi calling), nu am mai putut să sun deloc și nici să primesc telefon timp de 2 ore, iar telefonul meu arăta că am semnal 4G…Le-am cerut o listă cu sesizările mele făcut pentru semnal și i-am annțat că fac plângere la ANPC pentru a-mi amâna plata facturii. Aștept puțin pentru a primi răspunsul apoi fac plângerea.

Marius

Am depus ieri reclamatia, sper ca am fost cat se poate de explicit si transparent. Am atasat mail-ul unde mi-au explicat ce trebuie sa platesc si astept raspuns de-acum!

Angelica

Buna ziua. As dori si eu sa reziliez un contract Rcs Rds înainte de termen si nu pot returna nici modemul
Din dotare pt ca s-a pierdut. Ce pași trebuie sa urmez?multumeac pentru eventualul răspuns!

Dranciuc Alexandru

Buna ziua , am si eu o problema cu cei de la digi! Tata a murit si am fost nevoit sa schimb contractul pe numele meu luna trecută pe 9, am achitat toata luna. Acum am primit factura pe noul contract unde trebuie sa platesc si luna precedentă un numar de zile desi duduia de acolo mi-a spus ca contractul va incepe de pe data de 1. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz, sunt deja 30 de zile de cand a fost încheiat contractul nou. Nu vreau sa platesc pe ambele contracte o luna gratuită , se poate face ceva? Plănuiesc sa intrerup contractul daca acestia nu imi ofera o cale de mijloc unde sa mi se restituie suma de pe vechiul contract sau sa se scada din factura suma de pe noul contract. Pot rezolva ceva cu ei? Nu mi se pare normal sa platesc de 2 ori aceasi luna.p

Cosmin Oul

Am încercat sa reziliez un contract dar doamna zice ca sunt sub perioadă contractuala și nu se poate numai daca plătesc taxa de 500 lei pentru instalare si conectare!
Nu a vrut sa imi primească cererea!ce pot sa fac…??
Unde stau acumq este un abonament și al meu nu imi mai e de folos…

Simona Ionescu

Buna seara, se poate online?!

Angelica

angelica.predoi@gmail.com este mailul corect

valentina nicolae

Bună,

Dacă merg azi să reziliez contractul de internet pe care îl am la Digi și totul merge brici, tot azi ar trebui să predau și router-ul de internet? Ideea e că de luna viitoare n-aș mai vrea să plătesc acest serviciu, dar luna aceasta până la final am, evident, nevoie de conexiune la net. Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

Valentina

Mihai

Bună ziua,

Salutare! Am realizat reclamația la ANPC online… Am primit răspuns de la ANPC că petiția mea a fost concluzionată ca neîntemeiată… Deci trebuie sa le plătesc celor de la digi taxa de 200 lei dacă vreau să reziliez înainte de termen… Atașez linkul cu răspunsul de la ANPC : https://ibb.co/JRCc6Zb

Mihai

Multumesc pentru raspuns … ”norocul meu” ! Voi mai incerca… ideea e ca de acum mai am 3 luni de contract, deci fix 198 lei, taxa lor de reziliere fiind de 200 lei. Raspunsul este intr-adevar unul halucinant, in conditiile in care nu am beneficiat de nicio promotie, iar pe contract instalarea este gratuita (in mod normal costa 50 lei) … ok, platesc cei 50 lei :)) Mai am maxim 6 luni si plec din tara asta, asa ca am decis ca nu ma mai enervez.. pur si simplu nu are sens.

Dan

Sunteti sigur de asta? Am mai vazut raspunsul asta de la ANPC in ultimul timp, poate s-a schimbat ceva recent si nu sunteti la curent.

Ionel

Am vândut apartamentul din Galați și vreau să rezilierea contractului internet digi galați și trebuie să achit 200 lei la digi contractul este până în luna decembrie 2021

Went

La Update 2 nu merge accesarea linkului.

Am o altfel de situatie… daca ma poti ajuta.
Suntem doi frati si avem amandoi o firma. Abonamentele la telefonie ale firmei sunt la RDS RCS.
Eu vroiam sa trec abonamentul meu pe numele meu personal, adica pe persoana fizica si sa-l scot de pe firma.
Abonamentul trecuse de mult de perioada contractuala dar fratele a refacut contractul pe ambele numere ca sa obtina niste reduceri.
Acum sunt blocat pe inca doi ani.
As vrea sa reziliez contractul pe firma la numarul meu ca sa il trec pe persoana fizica, adica pe numele meu.

Ma poti ajuta in aceasta problema? Ai cumva un sfat?

Apoi am vazut ca spuneai ca nu au vrut sa treaca abonamentul pe cartela si ai fost nevoit sa il transferi in alta retea.
Ideea e ca mie imi convine la RDS, doar ca daca transfer in alta retea nu prea imi convine si voi fi nevoit sa stau la ei perioada contractuala de unul sau doi ani sau sa aplic procedura de reziliere si iar sa revin la RDS.
Ma gandesc ca, daca mi-ar fi trecut pe cartela puteam sa trec direct la un contract la ei, cum am spus nu as vrea sa schimb operatorul, ci doar numarul de pe firma pe persoana fizica.
Am sunat la ei si mi-au spus ca nu pot sa fac asta si numarul se va pierde daca renunt la abonament si platesc despagurici etc… si nu mi-l trece pe cartela.
Mentionez ca numarul e portat din alta retea la RDS.
Sa-l pierd daca e portat?

Ai vreun sfat si in legatura cu aceasta a doua problema?

Multumesc anticipat.

Went

Uau… multumesc pentru raspunsul rapid… Nu ma asteptam 🙂

Din problema cu rezilierea povestita de tine treaba era ca abonamentul e pe persoana fizica.
In ceeace priveste abonamentul pe persoana juridica, din cate stiu eu, nu poate avea o rezolvare identica.
Am avut o problema la firma si am fost sa fac o reclamatie la Protectia Consumatorului. Cand am ajuns la ei sa fac reclamatia mi-au spus ca nu tine de ei si ca aceste tipuri de probleme se rezolva doar „amiabil” sau prin judecatorie.
Deci, rezilierea unui contract inainte de termen in ceeace priveste o persoana juridica, adica abonament pe firma, trebuie rezolvat numai pe cale judecatoreasca.
Vroiam sa iti cer parerea si din acest punct de vedere.
Multumesc anticipat.

Adrian

Salut,

Am un contract la Digi pe 12 luni pentru Internet din Martie 2020 si as vrea sa il reziliez acum dupa 6 luni. Pot sa folosesc procedura de aici si nu se va plati nicio taxa de reziliere ? bineinteles ca voi returna echipamentul

Multumesc!

Nicolae C.

Buna seara.

Situatia mea pentru care cer un sfat este putin diferita.
Sunt abonat Digi cu tv cablu, telefon fix si internet 100.
Doresc sa trec catre fiberlink 1000, dar din contul de digi daca vreau sa efectuez trecerea ma forteaza sa aleg perioada contractuala pe 12 sau 24 de luni. Abonamentul actual este iesit din perioada minima contractuala de mai mult timp.
Am sunat la Relatii Clienti si am intrebat daca exista posibilitatea de perioada nedeterminata si mi-au spus ca da, dar va trebui sa achit o taxa de 99 Ron. Am extins conditia si la intrebarea daca optez pt o perioada determinata si vreau sa revin la configuratia initiala sau sa reziliez, raspunsul este la fel va trebui sa achit taxa sau proportional cate luni pana la expirarea perioadei.
Asa cum i-am intrebat si pe ei, intreb si aici, ce legatura are un upgrade cum ii zic ei, pentru care platesc in plus normal, sa imi fie impuse un nou contract de fapt si cu taxe de „justa despagubire”, asa banuiesc ca vor zice. Nu cer un serviciu nou, cer numai o imbunatatire.
Este legala aceasta impunere de perioada contractuala?
Multumesc anticipat pt. eventualele recomandari.

Andrei

Salut,

Am o problema cu AKTA – nu mai stiu daca a fost cumparata sau nu de alt operator. Bunica mea a facut cerere de reziliere (nu a scris-o ea, a scris-o altcineva) si a predat-o angajatului AKTA din comuna. Acest domn nu a inregistrat cererea imediat, ci dupa o luna jumatate – pe data de 15.11.2019. Un reprezentant din call center a sunat-o pe data de 22.11.2019 si i-a zis ca trebuie sa plateasca abonamentul pana in ianuarie.
I-am contactat si eu prin mail si le-am cerut o copie dupa cererea de reziliere. Cei de la AKTA refuza sa-mi dea o copie! Bunica mea nu stia ea sa faca o copie la cerere…Raspunsul lor a fost ca rezilierea contractului se face cu data de 01.01.2020.
Acum a venit un plic de la un recuperator de creante cu o suma de plata.
Stii daca ma pot face ceva?

Multumesc.

Ionuț

Salutare!
Am solicitat închiderea abonamentului după încheierea perioadei contractuale de 2 ani. Inițial am făcut acest lucru telefonic, pe 22 ale lunii. Operatoarea mi-a spus că a inițiat demersurile și a depus solicitare de închidere a contractului, iar eu trebuie să merg să predau echipamentul la un punct Digi, însă doar după data de 1 a următoarei luni, “pentru că doar atunci este perioadă de preluat echipamente”. Mi s-a părut ciudat, dar m-am conformat. Pe data de 3 a următoarei luni m-am dus să predau echipamentul la un punct Digi, însă operatorul a spus că nu era nicio cerere de reziliere a contractului în sistem. Am predat echipamentul și am închis abonamentul atunci, pe loc. Fiindcă deja trecusem în luna următoare, s-a emis factura și pe luna respectivă, deși eu inițiasem prima solicitare telefonic în data de 22 a lunii anterioare, și mi s-a și confirmat anume acest lucru de către operatoarea din call-center, și tot atunci am și scos echipamentul din funcțiune și m-am mutat de la acea adresă. Întrebarea este: dacă nu plătesc această factură, ce se întâmplă? Menționez că nu mai am alt contract de servicii la Digi și probabil nici nu îmi voi mai face.

Ionuț

Pentru că de acest articol am dat abia ieri, când căutam soluții. Nu aveam de unde să știu dinainte cu ce urma să mă confrunt, nici că ei îmi spun la telefon de 2 ori că au depus cerere de reziliere, dar de fapt nu vor depune. Întrebarea mea nu era dacă sunt bun de plată. Evident că din moment ce factura s-a emis, deși eu am făcut tot ce a ținut de mine ca să nu se întâmple asta, „sunt bun de plată”. Întrebarea mea era dacă are cineva idee ce se întâmplă dacă nu plătesc acea factură.

Cristina

Buna ziua,

Vin si eu cu o problema cu cei de la Digi. Am fost la vodafone pentru a porta numerele de pe digi (probleme cu semnalul, practic 3-4 luni din an platim degeaba telefoanele). Reprezentantul vodafone a facut el direct cerere catre digi pentru aceasta portare, specificand ca nu trebuie sa mergem noi la digi, totul se face intre ei.
In aceasta dimineata am primit un sms de la digi: ” Stimate client, am primit solicitarea dvs. de portare. Va informam ca abonamentul aferent se afla sub perioada contractuala si veti achita taxele pentru rezilierea anticipata”. Sun la digi, iar dna de la celalalt capat imi spune ca trebuie sa cahitam aceste taxe, desi abonamentul cu ei il avem din 2014, nu inteleg cum ne leaga la fiecare doi ani. Nu a stiut ce sa imi explice, probabil ati beneficiat de vreo promotie, ati fost sunat si ati acceptat etc.. Ce pot sa fac in situatia asta? Sa fac o sesizare si inscris? Sa astept raspuns, dupa care sa fac reclamatie la ANPC? Va multumesc.

Campan

Salutare, doresc sa-mi fac contract Net + Tv, la digi. Spuneti-mi cum trebuie sa-mi fac contractul ca sa-l pot rezilia cand doresc, deoarece stau in chirie. Trebuie sa specific sa fie pe o perioada nedeterminata? sau la ce anume trebuie sa fiu atent? Multumesc

Rosi

Salut…..In cat timp posa ma portez in alta retea ……in ziuain care intrerup contractulsau trebuie sa mai astept o perioada…?

Adi

Am patit o si eu din pacate cu oferta lor de internet 1000mbps cu 10 lei in plus, am apasat sa vad oferta si instant am primit pe mail faptul ca mi am prelungit contractul cu 24 de luni, plus taxa aia de 100 de lei pentru modificarea serviciului care defapt e redusa cu 100% pentru cei ce prelungesc cu 24 de luni.
Mi se pare incredibil cum imi prelungesc contractul fara sa dau nimic in scris , fara o semnatura.
Am contractul din 2013 dar am sa incerc sa reziliez contractul, desigur ca am sa fiu bun de plata cei 100 de lei care erau redusi doar daca eram sclavul lor inca 2 ani. Am primit de la un prieten ce lucreaza la telekom un document Legea 161/2010 prin care pot rezilia contractele abuzive , ma întreb daca merg cu formularul acestei legi la sediu daca rezolv ceva.

Robert

Salut!
Aparent am si eu o problema cu cei de la Digi. Ieri, am obervat ca au pus la bataie o promotie in care daca, citez „prelungeste contractul cu 24 de luni si ia abonamentul de internet FB 1000 si primesti 100% reducere” nu stiu ce. Eu am dat sa aflu mai multe informatii despre oferta, dar m-am trezit cu un e-mail de la ei in care imi spuneau ca mi-au prelungit contractul pe 2 ani… plus ca mi-au schimbat viteza la internet. Macar au promis 1 Gbps, insa nu asta mi-am dorit.
Se poate sa anulez toata chestia asta cu modificarea contractului? Am vrut doar sa aflu mai multe despre „oferta lor”, insa m-am trezit cu contracul prelungit, si semnat…

Raluca

Am uitat sa precizez ca am semnat contractul cu ei toamna trecută pe la sfârșitul lunii septembrie.

Raluca

Buna ziua! Doresc sa reziliez contractul cu cei de la Digi, întrucât sunt studentă în București, iar decizia conducerii de a suspenda cursurile pana in toamna m-a facut sa iau această hotarare. Contractul meu cu ei expira in octombrie (i-am contactat pentru servicii de televiziune si internet). As putea sa reziliez contractul fara a plati si restul serviciilor pana in octombrie?

Ekisabeta

Multumesc pentru cele relatate. Si eu am de gand sa reziliez contractul in Bucuresti, din mai multe motive
Cand am incheiat noul contract pentru o noua locatie, am solicitat transferul serviciilor de la locatia veche la locatia noua, iar angaJata rc firmei RCS, nu mi-a comunicat costurile acestor transferuri de servicii.
In prima luna , m-am trezit cu o factura prin posta prin care mi s-a explicat ca reprezinta costul mesajelor date pe telefon pe perioada cat a m locuit la veche locatie.
In urmatoarea luna mi s-a comunicat pe mesaj telefonic, ca am de plata o valoare dubla fata de valoarea contractului incheiat, si refuza sa-ni transmita factura prin posta sau pe mail. , ca sa ma pot edifica ce cuprinde factura respectiva.
Le-am solicitat pe mail ca doresc sa-mi transnita factura prin posta sau pe mail, altfel ii reclam la ANPC, si nu mi-au dat nici un raspuns scris,si nici nu mi-au transmis factura sub nici-o forma dar m-au sunat de mai multe ori, comunicandu-mi ca nu voi primi niciodata raspuns scris, ci doar verbal.
Si in aceasta luna nu imi transmit factura lunii respective( urmatoare, daR MA BOMBARDEAZA DES CU MESAJE TELEFONICE SI PE MAIL CA TREBUIE SA ACHIT FACTURA.
MAINE PE INTAI ALE LUNII FEBRUARIE VOI MERGE SA ACHIT ACEASTA FACTURA , DESI NU O AM CA SA VAD SCRIPTIC CE ACHIT, SI MA VOI ADRESA ANPC.
Nu va spun ca atunci cand mi-au efectuat instalarea, mi-au daramat peretii cu un burghiu mare, , am facut poze si le-am transmis la ei, si nici cel putin scuze scrise nu primesc.

Ilie Balasoiu

Ce faceti este foarte bine. Felicitari!

Viorel

ca si dvs. am aceeasi problemai. Va rog, dacă știți, dupa 6 luni au montat cumva antena?

Cristina

Buna ziua,

Am urmat pasii din articol pentru rezilierea unui contract de a carui servicii nu mai benficiez intrucat m-am mutat din acel apartamanet, stand in chirie, iar in noua locatie am deja serviciile instalate. Contractul a fost deschis in 09.2018 si are valabilitate 2 ani. A trecut deci abia un an. Raspunsul de la ANPC a fost unul negativ, ei spunand ca intr-adevar trebuie sa platesc taxa de rezilere, taxa care este de aproximativ 620 lei si a carei valoare pare ca ramane fixa, pentru ca am intrebat despre ea la un interval de 2 luni si mi s-a spus acceasi suma. Altii se plang ca trebuie sa plateasca 100 lei..

In consecinta, ce recomandati sa mai fac? Astazi este 31.10 deja intram in alta luna pe care ar trebui sa o platesc fara sa beneficiez de serviciu.

Ilona

Buna ziua,
Am fost sa reziliez un contract de internet Digi cu formularul prezentat aici. Angajata nu mi l a primit pe motiv ca nu are nici o valoare.Mi a spus ca imi poate inchide doar daca platesc o taxa de instalare(reconfigurare) de 100 lei. Eu cand am instalat netul am platit doar cablurile care au costat putin vreo 10 lei. E justificata aceasta taxa? Mie mi se pare mult . Ce trebuie sa fac acum? Va rog un raspuns rapid ca sa pot inchide pana la sfarsitul lunii.Vad in contract ca scrie la taxe operationale: instalare serviciu retea FTTH 100 lei si activare serviciu retea FTTH 100 lei. Asadar am de plata totusi 100 lei?

Ilona

Multumesc mult pentru raspuns doar ca eu am facut contract la ei pe 8 august. Deci eram pe tarife deja majorate. M-am mutat din apartamentul in care stateam si ca urmare nu mai am nevoie de abonamentul de la ei. Inca pot sa le trimit e-mail ca vreau sa reziliez? Va trebui sa platesc o luna degeaba acum pentru ca sigur nu-mi vor raspunde repede(dar 35 de lei tot e mai ok decat 100 lei). Apropo,daca nu-mi raspund deloc sau imi spun ca nu se poate la fel ca si angajata de la punctul Digi? E ok daca trimit sesizare ANPC de pe acum? Pana la urma eu m-am dus in magazin cu formularele si am fost refuzata. Deci am motive sa fac plangere.

Rodica

Buna ziua!
AM si eu o mare problema cu RCS RDS. Recent ne-am mutat intr-o noua locatie, si am luat legatura cu cei de la RCS ca sa ne faca mutatie in noua locatie. Ne-au comunicat ca nu e nici o problema in maxim 2 saptamani o sa vina la noua locatie. O echipa.In 3 zile a venit si ne-a spus ca nu poate face nimic ca nu avem semnal pe stalp, trebuie sa vina o alta echipa sa puna semnal si apoi vin ei si ne pun cablul in casa.Au trecut cele 2 saptamani, am sunat la ei si ne-au spus ca nu au o piesa pe stoc care trebuie sa o puna sus pe stalp si mai dureaza inca vre-o trei saptamani.Si le-am comunicat ca e prea mult si nu mai putem astepta atat, si vrem sa reziliem contracul.Ne-au spus ca nu se poate, ei la inceputul anului ne-au dat un bonus si 4 luni am platit doar jumatate din valoarea abonamentului, si pana nu dam acei bani pentru bonus nu ne pot rezilia contractul.Intrebarea mea este daca ei ne-au dat bonus de ce noi trebuie sa il platim? Noi vrem sa ramanem ca si client la ei doar ca ei nu ne ofera servicii, ce putem face? Nu putem sta fara semnal inca 3 saptamani si ei cine stie daca o sa ne rezolve problema.Multumesc.