Reziliere contract NEXTGEN/TELEKOM

Nextgen Communications este compania de cablu a grupului de comunicaţii fixe şi mobile Telekom România, asadar face parte din scandalul escaladat de catre inestimabilul operator cu Discovery Romania.

Bineinteles ca ambii furnizori de servicii au fost asaltati cu sute de reclamatii ca urmarea a faptului ca abonatii sunt nevoiti sa achite niste servicii de care nu pot beneficia, dat fiind faptul ca au scos in mod abuziv programele Discovery din grila acestora.

Asadar acum este momentul ideal sa denuntati unilateral contractele deoarece au schimbat regulile in timpul jocului iar tupeul si nesimtirea acestora atinge cote alarmante.

Va recomandam sa efectuati toate demersurile in mediul online deoarece in acest mod scapati de cozile interminabile din punctele de lucru ale acestora iar pasii sunt extrem de simpli.

  • redactati cererea de reziliere in functie de nevoile voastre iar un model poate fi descarcat prin intermediul acestui link;
  • trimiteti cererea de reziliere si o copie dupa cartea de identitate a titularului de contract, la urmatoarea adresa de mail: [email protected]
  • Clientii business trebuie sa trimita aceleasi documente dar la urmatoarea adresa de mail: [email protected]

De retinut faptul ca NEXTGEN COMMUNICATIONS are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Nu luati in calcul aberatiile pe care le emite operatorul cu privire la plata taxelor de reziliere aka justa despagubire deoarece sunt complet abuzive iar voi veti fi nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament.

Asadar nu are relevanta daca va mai aflati sau nu, sub perioada contractuala si puteti rezilia contractele fara probleme daca urmati procedura prezentata in acest articol.

Nu ezitati sa depuneti reclamatii la ANPC in cazul in care intampinati ostilitate din partea celor de la NEXTGEN COMMUNICATIONS iar reclamatiile pot fi depuse tot online, prin intermediul acestui link.

Va recomandam sa detaliati cat mai bine speta si sa depuneti toate documentele de care dispuneti, astfel incat inspectorii ANPC sa aiba suficient material de lucru pe parcursul investigatiei.

Inspectorii ANPC sunt sigurii care ii pot pune cu “botul pe labe” pe inestimabilii operatori, asadar apelati cu mare incredere la ajutorul acestora.

Trebuie sa mentionam si faptul ca ANPC o sa va raspunda in maxim 45 de zile de la depunerea reclamatiilor, asadar nu va panicati in cazul in care este depasit termenul initial, care este in cuantum de 30 de zile.

Asteptam comentariile voastre in sectiunea dedicat iar impreuna vom gasi cele mai bune solutii pentru probleme pe care le intampinati cu furnizorii de servicii.

Va reamintim si faptul ca Telekom majoreaza tarifele in curand iar acum puteti rezilia contractele pe cale amiabila si pentru detalii accesati acest link.

Nu uita să dai share. Mulțumim! 🙂

16 comentarii la „Reziliere contract NEXTGEN/TELEKOM”

  1. Buna ziua,
    Am ajuns inclusiv la ANPC cu sesizarea mea deoarece cei ce la NEXTGEN imi cer 350 de lei sa imi rezilieze contractul avand in vedere ca ei au facut un act aditional de prelungire la contract pe care nu l-am semnat si totusi cei de la ANPC au zis ca toate prevederile sunt trecute in contract inclusiv faptul ca ei mi-au oferit discount etc etc si ca suma este corecta.. deci chiar nu inteleg cum as putea sa mai rezolv problema cu ei … decat sa achit taxa de 350 sa nu mai zic ca online nu poti rezilia contractul si ca trebuie sa trimit recomandata la ei la bucuresti..
    O mizerie de firma ( NEXT GEN) cu servicii de toata rusinea !

    1. Salut,
      Probabil ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un inspector ceva mai habarnist si din acest motiv ti-a dat la temelie.
      Majoritatea abonatilor care au apelat la ANPC au receptionat castig de cauza iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Intr-adevar cei de la Nextgen sunt vraiste pe partea de servicii si din pacate doar abonatii au de suferit.
      Succes!

  2. Buna ziua, in 2016 am facut contract cu Nextgen pentru un abonament la internet de tip Business pe o perioada de 2, dupa ce au trecut acei 2 ani, fiind multumit de seviciul de internet si pentru ca oricum nu aveam alternativa mai buna, am zis sa merg incontinuare cu ei, totul ok, doar ca, din cate scrie in contract, dupa perioada minima de 2 ani, daca nu faci o cerere pt reziliere, contractul se prelungeste automat pe o perioada nedeterminata. Intrebarea mea este urmatoare, daca contractul s-a prelungit pe o perioada nedeterminata, pot renuntat la serviciile lor fara a plati vreo despagubire? Stiu ca trebuie sa fac o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte dar m-ar interesa sa stiu daca voi avea probleme cu rezilierea contractului din cauza ca s-a prelungit pe perioada nedeteminata, dupa mine, cred ca ar fi normal sa pot rezilia contractul cand doresc, mai ales ca am respectat perioada minima de 2 ani si contractul s-a prelungit automat pe perioada nedeterminata dar cand e vorba de nextgen, ma astept la orice…

    1. Bineinteles ca poti rezilia oricand contractul si fara costuri suplimentare iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

  3. Ștefan Elena doresc din motive personale încetarea contractului de televiziune next gen am împlinit 24 luni din luna mai 2020. Adresa str Libertății nr 17 sat Perii Brosteni com Olteni jud Tr. Urgent

  4. Bună ziua, am împlinit 24 luni din luna mai 2020 și doresc rezilierea contractului din motive personale. Va mulțumesc

  5. Peter Coja Mariana

    Am un contract cu Telecom din 2019 fàcut la distantà .Am sunat pt reducerea abonamentului de la 15 EUR la mai putin.Ràspunsul a fost: “nu se poate numai ìnainte cu 6 luni din cei doi ani ,adicà ìn 2022.Este corect?

    1. Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Asteptam detalii. Succes!

  6. Buna ziua
    as dori sa reziliez contract Telecom incheiat la distanta,deoarece acest domn Nicoara Alexandru din cadrul companiei Telecom,a profitat de cazul ca a dat peste niste batrani
    care nu stiau anume ce servicii li se ofera pt a prelungi un contract.
    li sa oferit pe langa prelungirea abonamentului de servicii fixe un serviciu telefonie mobila pe care il platim degeaba ca nu il folosesc .In momentul cand am sunat la relatii cu clienti doamna care a raspuns a fost foarte deranjata de apelul meu ,la care mi sa spus sa mearga titularul abonamentului.doar ca dansul are doar 88 de ani .
    ce ar trebui sa fac sa pot rezilia acest contract deoarece nu ne este util. Multumesc
    nr de ab 44170004666366 si nr de telefon de la abonament mobil care nici macar nu este activat este 0783148963

    1. Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar toate demersurile le poti efectua in mediul online, asadar nu ai nevoie de ajutorul fizic al titularului de contract. Acceseaza acest link” si parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      1. Raspunsul lor la solicitarea mea de reziliere a contractului (solicitare online) este asta: Avand in vedere solicitarea depusa privind modificarea contractului ………., va asteptam in magazinul nostru disponibil la adresa:
        • Str. Independentei nr. 6, Turnu Magurele, TR – program de functionare L-V: 09:00-17:00.
        Despre ce demersuri, in mediul online, ne spui tu?!

        Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul!

        1. Acceseaza acest link si parcurge inclusiv sectiunea de comentarii, iti vei da seama ca poti realiza toate demersurile in mediul online, fara a lua contact fizic cu reprezentantii inestimabilului operator. Cererile de reziliere depuse online au intotdeauna prioritate si sunt procesate in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Succes!

  7. Alexandra Taroiu

    Buna ziua,
    Doresc sa reziliez contractul,motivatia fiind ca proprietarul contractului a decedat.
    Contractul este pe numele Tudor Sadina,str.Ulita,nr16,com Trivale-Mosteni,jud.Teleorman
    As dori sa facem contractul pe Alexandra Taroiu,Aleea Rm Valcea,nr1,sector 3,Bucuresti
    Factura sa o primesc in format electronic pe Email([email protected])

    Multumesc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *