Nextgen Communications este compania de cablu a grupului de comunicaţii fixe şi mobile Telekom România, asadar face parte din scandalul escaladat de catre inestimabilul operator cu Discovery Romania.

Bineinteles ca ambii furnizori de servicii au fost asaltati cu sute de reclamatii ca urmarea a faptului ca abonatii sunt nevoiti sa achite niste servicii de care nu pot beneficia, dat fiind faptul ca au scos in mod abuziv programele Discovery din grila acestora.

Asadar acum este momentul ideal sa denuntati unilateral contractele deoarece au schimbat regulile in timpul jocului iar tupeul si nesimtirea acestora atinge cote alarmante.

Reziliere contract NEXTGEN
Reziliere contract NEXTGEN

Va recomandam sa efectuati toate demersurile in mediul online deoarece in acest mod scapati de cozile interminabile din punctele de lucru ale acestora iar pasii sunt extrem de simpli.

  • redactati cererea de reziliere in functie de nevoile voastre iar un model poate fi descarcat prin intermediul acestui link;
  • trimiteti cererea de reziliere si o copie dupa cartea de identitate a titularului de contract, la urmatoarea adresa de mail: suport@next-gen.ro
  • Clientii business trebuie sa trimita aceleasi documente dar la urmatoarea adresa de mail: support.business@next-gen.ro

De retinut faptul ca NEXTGEN COMMUNICATIONS are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Nu luati in calcul aberatiile pe care le emite operatorul cu privire la plata taxelor de reziliere aka justa despagubire deoarece sunt complet abuzive iar voi veti fi nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament.

Reziliere contract NEXTGEN

Reziliere contract NEXTGEN
Reziliere contract NEXTGEN

Asadar nu are relevanta daca va mai aflati sau nu, sub perioada contractuala si puteti rezilia contractele fara probleme daca urmati procedura prezentata in acest articol.

Nu ezitati sa depuneti reclamatii la ANPC in cazul in care intampinati ostilitate din partea celor de la NEXTGEN COMMUNICATIONS iar reclamatiile pot fi depuse tot online, prin intermediul acestui link.

Va recomandam sa detaliati cat mai bine speta si sa depuneti toate documentele de care dispuneti, astfel incat inspectorii ANPC sa aiba suficient material de lucru pe parcursul investigatiei.

Inspectorii ANPC sunt sigurii care ii pot pune cu „botul pe labe” pe inestimabilii operatori, asadar apelati cu mare incredere la ajutorul acestora.

Trebuie sa mentionam si faptul ca ANPC o sa va raspunda in maxim 45 de zile de la depunerea reclamatiilor, asadar nu va panicati in cazul in care este depasit termenul initial, care este in cuantum de 30 de zile.

Asteptam comentariile voastre in sectiunea dedicat iar impreuna vom gasi cele mai bune solutii pentru probleme pe care le intampinati cu furnizorii de servicii.

Reziliere contract NEXTGEN
Reziliere contract NEXTGEN

Va reamintim si faptul ca Telekom majoreaza tarifele in curand iar acum puteti rezilia contractele pe cale amiabila si pentru detalii accesati acest link.

Subscribe
Notify of
guest

20 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Adrian

Buna ziua,
Am ajuns inclusiv la ANPC cu sesizarea mea deoarece cei ce la NEXTGEN imi cer 350 de lei sa imi rezilieze contractul avand in vedere ca ei au facut un act aditional de prelungire la contract pe care nu l-am semnat si totusi cei de la ANPC au zis ca toate prevederile sunt trecute in contract inclusiv faptul ca ei mi-au oferit discount etc etc si ca suma este corecta.. deci chiar nu inteleg cum as putea sa mai rezolv problema cu ei … decat sa achit taxa de 350 sa nu mai zic ca online nu poti rezilia contractul si ca trebuie sa trimit recomandata la ei la bucuresti..
O mizerie de firma ( NEXT GEN) cu servicii de toata rusinea !

Vasile

Buna ziua, in 2016 am facut contract cu Nextgen pentru un abonament la internet de tip Business pe o perioada de 2, dupa ce au trecut acei 2 ani, fiind multumit de seviciul de internet si pentru ca oricum nu aveam alternativa mai buna, am zis sa merg incontinuare cu ei, totul ok, doar ca, din cate scrie in contract, dupa perioada minima de 2 ani, daca nu faci o cerere pt reziliere, contractul se prelungeste automat pe o perioada nedeterminata. Intrebarea mea este urmatoare, daca contractul s-a prelungit pe o perioada nedeterminata, pot renuntat la serviciile lor fara a plati vreo despagubire? Stiu ca trebuie sa fac o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte dar m-ar interesa sa stiu daca voi avea probleme cu rezilierea contractului din cauza ca s-a prelungit pe perioada nedeteminata, dupa mine, cred ca ar fi normal sa pot rezilia contractul cand doresc, mai ales ca am respectat perioada minima de 2 ani si contractul s-a prelungit automat pe perioada nedeterminata dar cand e vorba de nextgen, ma astept la orice…

Olar Viorica

Buna sunt Olar Viorica din Sibiu Calea suri mici fn bl b2 ap 9 si doresc sa reziliez contractul de next gen 6947814 deoarece am vândut apartamentul si actualul proprietar nu doreste abonamentul .

Ștefan Elena

Ștefan Elena doresc din motive personale încetarea contractului de televiziune next gen am împlinit 24 luni din luna mai 2020. Adresa str Libertății nr 17 sat Perii Brosteni com Olteni jud Tr. Urgent

Nicoleta

Am urmat si eu pasii descrisi: cererea de reziliere pentru abonament internet nextgen si poza CI a titularului abonamentului trimise pe adresa de mail suportnextgen.
Am primit un mail cu invitatia de a ma prezenta la magazinul nextgen din orașul unde este instalat internetul.
Am sunat la contactul acelui magazin si mi-au spus ca procedura lor este ca titularul sa ajunga personal in magazinul lor sa depuna fizic cererea si copia CI. Nu sunt in acest moment in localitate. Sper sa isi revina altfel voi apela la ANPC.

Ștefan Elena

Bună ziua, am împlinit 24 luni din luna mai 2020 și doresc rezilierea contractului din motive personale. Va mulțumesc

Peter Coja Mariana

Am un contract cu Telecom din 2019 fàcut la distantà .Am sunat pt reducerea abonamentului de la 15 EUR la mai putin.Ràspunsul a fost: „nu se poate numai ìnainte cu 6 luni din cei doi ani ,adicà ìn 2022.Este corect?

Tulcan Lenuta

Buna ziua
as dori sa reziliez contract Telecom incheiat la distanta,deoarece acest domn Nicoara Alexandru din cadrul companiei Telecom,a profitat de cazul ca a dat peste niste batrani
care nu stiau anume ce servicii li se ofera pt a prelungi un contract.
li sa oferit pe langa prelungirea abonamentului de servicii fixe un serviciu telefonie mobila pe care il platim degeaba ca nu il folosesc .In momentul cand am sunat la relatii cu clienti doamna care a raspuns a fost foarte deranjata de apelul meu ,la care mi sa spus sa mearga titularul abonamentului.doar ca dansul are doar 88 de ani .
ce ar trebui sa fac sa pot rezilia acest contract deoarece nu ne este util. Multumesc
nr de ab 44170004666366 si nr de telefon de la abonament mobil care nici macar nu este activat este 0783148963

Rina

Raspunsul lor la solicitarea mea de reziliere a contractului (solicitare online) este asta: Avand in vedere solicitarea depusa privind modificarea contractului ………., va asteptam in magazinul nostru disponibil la adresa:
• Str. Independentei nr. 6, Turnu Magurele, TR – program de functionare L-V: 09:00-17:00.
Despre ce demersuri, in mediul online, ne spui tu?!

Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul!

Alexandra Taroiu

Buna ziua,
Doresc sa reziliez contractul,motivatia fiind ca proprietarul contractului a decedat.
Contractul este pe numele Tudor Sadina,str.Ulita,nr16,com Trivale-Mosteni,jud.Teleorman
As dori sa facem contractul pe Alexandra Taroiu,Aleea Rm Valcea,nr1,sector 3,Bucuresti
Factura sa o primesc in format electronic pe Email(alexandra.taroiu@fancourier.ro)

Multumesc