Otopeni 2024 – o altă catastrofă guvernamentală

Cea mai mare aerogară a României e total nefuncțională. Intrarea în Schengen-ul aerian a fost o lovitură din care încă nu și-a revenit, autoritățile fiind total nepregătite, deși liderii politici au încercat să-i convingă pe cetățeni de contrariu. Corupția, haosul administrativ și criza de autoritate au creat un calvar pentru călătorii români și străini.

Pe parcursul anului 2023, numărul persoanelor care au folosit poarta aeriană a trecut de 14 milioane, atingând nivelul din 2019, înregistrat înainte de debutul pandemiei, dar serviciile s-au prăbușit.

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, dă vina pe scandalul de corupție de anul trecut, atunci când George Alexandru Ivan, directorul Companiei Naționale Aeroporturi București, a fost pus sub acuzare de procurorii DNA, pentru că a luat mită în jur de 22 de milioane de euro de la reprezentanții companiilor care închiriau spații comerciale în incinta aeroportului.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ne-ar face placere să comentezi la acest articol :)x
()
x