Connect with us

Noutăți

Abonamentele Orange cu internet 4G

Published

on

Router Orange probleme ithot ro 3

In randurile de mai jos va prezentam peripetiile prin care a trecut un client al inestimabilului operator care a fost si care este…..in speta este vorba despre celebrul Orange.

V-am tot urmarit postarile cu rezilierea contractelor de telefonie si m-am hotarat sa va scriu despre cum am fost eu pacalit de catre cei de la Orange.

In luna iunie am mers intr-un Orange shop deoarece aveam nevoie de internet intr-o locatie in care nu exista fibra optica de la vreun operator si singura varianta era sa optez pentru un router si o cartela 4G.

Am discutat pret de mai bine de jumatate de ora cu un consilier orange si mi-a explicat ca, cea mai buna solutie pentru mine ar fi sa aleg abonamentul de 12 Euro iar acesta are inclus in pret un router wireless cu cartela 4G.

Consilierul Orange mi-a precizat foarte clar ca traficul lunar la viteza 4G inclus in acest abonament este de 60 de giga iar ulterior viteza o sa scada dar voi putea utiliza fara probleme internetul. I-am spus ca eu am un sistem video de supraveghere pe care vreau sa-l conectez la acest router si ca este posibil sa depasesc aceasta limita de trafic dar consilierul m-a asigurat ca nu va fi nici o problema deoarece viteza oferita dupa depasirea limitei lunare va fi suficienta pentru a rula fara probleme.

Zis si facut, m-am increzut in spusele consilierului Orange, am semnat contractul pe 2 ani de zile si fericit nevoie mare m-am dus acasa sa instalez minunatia de router de la Huawei.

Router Orange probleme ithot ro 3

Totul a rulat fara probleme cam 2 saptamani de zile pana cand am atins limita celor 60 de giga inclusi in abonament iar ulterior abonamentul a devenit inutilizabil.

Nici vorba ca sistemul de supraveghere sa functioneze in conditiile in care eram conectat cu telefonul la router si nu puteam sa incarc o amarata de pagina web.

Am incercat sa testez viteza cu aplicatia speed test dar nu am reusit deoarece imi dadea latency erorr si testul nici macar nu pornea, ca sa vad ce viteze pot obtine.

Vazand ca nu reusesc sa-i dau de cap, am sunat la call center ca sa vad ce se intampla si dupa mai bine de 20 de minute de asteptare imi raspunde un operator si imi spune cu o urma de usor dispret ca abonamentul respectiv „a intrat in cost control” si din acest motiv viteza a scazut drastic, facand-ul practic imposibil de utilizat(mi-a zis ca viteza de download scade pana la 128 kbps).

I-am spus ca in momentul semnarii contractului, consilierul din orange shop m-a asigurat ca nu voi intampina probleme dupa depasirea celor 60 de giga inclusi in abonament dar iata ca nu este asa.

Operatorul o tinea pe a lui ca nu are cum sa ma ajute si cel mai probabil colegul lui din shop nu a stiut ca scade atat de mult viteza incat nu voi putea accesa sistemul de supraveghere.

Dupa alte 10 minute in care m-a pus in asteptare acesta imi spune ca ar exista de fapt o varianta in care sa platesc in plus inca 8 euro si sa imi mai ofere inca 50 sau 60 de giga de trafic(nu am retinut exact pt ca imi parea aberant sa imi dublez abonamentul pentru a putea folosi acel serviciu). 

Bineinteles ca nu am fost de acord sa achit diferenta respectiva in conditiile in care sunt operatori pe piata care ofera internet prin fibra optica la 10 euro pe luna.

Asa ca am urmat pasii descrisi de voi si am depus cererea de reziliere in data de 28 iunie 2019 iar in data de 14 iulie 2019 am fost contactat de un operator Orange care dorea sa stie de ce vreau sa renunt la serviciu dupa un timp atat de scurt.

Desigur ca i-am explicat si lui „moartea caprioarei” iar la final mi-a zis ca nici lui nu i se pare normal faptul ca nu pot utiliza serviciul dupa depasirea traficului inclus in abonament dar din pacate la ei asa este procedura pentru aceste abonamente.

Mai mult decat atat m-a asigurat ca nu voi scapa prea usor deoarece va trebui sa achit routerul primit si cele 23 de luni ramase din abonament pentru ca vreau sa reziliez anticipat contractul. I-am zis clar ca nu sunt de acord si ca sunt dispus sa achit doar prima luna de abonament si ca vreau sa returnez router-ul pentru ca se afla in aceleasi conditii in care l-am primit(nu are urme de uzura sau alte nebunii de genu’). 

Ulterior am depus reclamatia la ANPC si ce sa vezi, la inceputul lunii august am fost contactat de catre un alt operator Orange care a avut o atitudine mult mai cuminte si care mi-a spus ca vor sa ma ajute cu rezilierea pe cale amiabila a contractului iar tot ceea ce trebuie sa fac este sa achit cele 2 luni in care am avut abonamentul.

Mai mult decat atat, acesta mi-a zis ca nu va trebui sa achit banii pe router deoarece il pot returna in acelasi shop de unde l-am si ridicat.

Asa ca m-am conformat si le-am returnat produsul a doua zi dar am ramas cu un gust amar pentru ca si-au batut joc de mine cu informatiile oferite initial.

Acum sunt mult mai atent la micile detalii atunci cand semnez un contract si va multumesc ca incurajati romanii sa isi apere drepturile in fata acestor sarlatani care fac milioane de euro pe spatele nostru.

Va rog daca se poate sa publicati un articol pentru a vedea si altii problemele prin care a trebuit sa trec pentru ca un operator nu a fost in stare sa imi ofere un serviciu potrivit nevoilor mele desi eu le-am oferit toate informatiile necesare in prealabil”.

Asadar nu ne ramane decat sa va recomandam tuturor sa cititi cu mare atentie toate contractele pe care urmeaza sa le semnati cu furnizorii de servicii deoarece majoritatea acestora utilizeaza o multime de tertipuri prin intermediul carora isi rotunjesc rapid portofoliul de clienti.

Nu uitati nici de faptul ca puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedurile complete care sunt disponibile pe blog, in sectiunea de „Tepe Online & Offline„.

(via)

14 Comments
Subscribe
Notify of
guest

14 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Saito

eu am o alta problema dar nestiind cui sa ma adresez incerc aici pe acest site ..Poate primesc un ajutor din partea cuiva care se pricepe…..O prietena mi-a recomandat un site JOOM de unde pot sa fac comanda de un telefon ieftin si nou-nout….Am intrat pe site am facut comanda si dupa cateva luni am fost sa-mi rific telefonul….M20…made in China …Tel nou , arata bine ,oarecum……mi l-au desigilat in fata si mi-au explicat lucrurile de baza…ok…am plecat acasa…..am cartela reincarcabila de la Orange de 6 euro….Dupa ce am introdus cartela ///mi-a aratat ca am 4 G…ca sunt conectat la internet, etc….Dar defapt nu am conectie in realitate…..Imi arata pe telefon ca am dar nu am….
Am fost la un centru Orange sa ma ajute ei….un operator de acolo mi-a comunicat ca telefonul meu nu are setare pentru internet in Romania…din el , din setarile fabricii…!!!!!…..si asa am tel nou …Dar doar la dat mesaje si apeluri…in rest….bani aruncati….
cineva mi-a spus ca se poate hakui si ca va merge dar ..pe unde am intrebat despre asta …doar primeam zambete si atat….Ma puteti ajuta cu vreun sfat ceva….Va multumesc anticipat

Dorin

Eu am încă o problema cu vodafone,am rezolvat unul din contracte pt ca mai am un abonament pe care îl folosește soția și la magazin când am fost tipul de acolo mi-a spus că trebuie sa achit undeva la 900 de lei taxă de rezilierea pt ca mai aveam cam 15 luni din contract,suma asta în afară de ce mai aveam de plătit la terminal…Bun până aici,fac totul online urmând pașii ce i-am găsit pe ithot(multumim pt munca depusa) cerere către vodafon în care precizez ceea ce vreau și ca sunt de acord sa plătesc ratele rămase pt terminal fără nici o altă taxă de rezilierea conform legilor in vigoare.Dupa ceva timp primesc sms de la vodafone ca am de plătit suma de 60 euro pt rezilierea în afara de restul ratelor pt terminal,deci vodafone este o mizerie de piață de cartier ,de la 900 de lei au scazut la 60 de euro.Nu m-am oprit aici si am depus reclamație la Anpc în speranța că o sa imi primesc cei 60 de euro inapoi pt ca a trebuit să plătesc factura când a venit ca la cat de tampiti sunt astia te baga rau platnic și te lovești de altele.Asa ca am depus reclamație în data de 18.09 si nici până azi nu am primit raspuns,am incercat sa iau legatura telefonic cu ei dar m-au pasat la Anpc Ilfov,ca ei se ocupa de reclamații online,am sunat pe cele 2 nr afisate dar fără noroc încă,tot mai insist, dacă știți cumva alt numa în afară de cele afisate de Anpc sau unde as putea sa sun pt reclamații online.Multumesc anticipat!

Furnica

Va felicit pe toti domnilor pentru ceea ce faceti ! Pentru informarea corecta a simplilor utilizatori (din oricare retea fac parte) care nu au intimpinat astfel de mentalitati, comportamente abuzive din partea firmelor respective sau, a angajatilor acestora.
Si eu, de-a lungul timpului, am avut probleme cu firmele: Vodafone si Nex Gen.
Continuati cu informarea (in sensul de a fi atenti, sa-i faca atenti !) cu astfel de exemple neplacute pentru utilizatorul de rind deoarece alte asa-zis site-uri de informare iT-PC & Telefonie, n-o s-o faca, deoarece n-ar mai primi nu stiu ce premii, sponsorizari si alte cele…
Inca o data, va felicit !

Doc

Felicitări, Ați arătat că se poate ?

Vlad Preda

Nici la telekom nu este mai bine, am semnal doar daca tin routerul in curte sub acoperisul de la foisor. Asa ca toti sunt o apa si un pamant :(

Liviu Voica

Am fibra optica de la ei si am avut o droaie de probleme pana acum, chiar sunt sub orice critica.

Adrian Parvu

Si eu am patit la fel dar nu m-a dus capul sa reziliez contractul pana acum. Pot sa scap de ei? multumesc.

Noutăți

Vivo T3x 5G este lansat și are un preț bun

Published

on

Ce de la Vivo au lansat un nou smartphone care detine un raport excelent intre pret si specificatii, iar terminalul se intituleaza T3x 5G.

Noul smartphone Vivo dispune de procesorul Octa-Core Snapdragon 6 Gen 1 care este fabricat pe tehnologia de 4nm, GPU: Adreno 710, sunt disponibile versiuni dotate cu 4GB / 6GB / 8GB LPDDR4x RAM si 128 de GB spatiu de stocare intern. Desigur ca spatiul de stocare intern poate fi extins in toate cele 3 variante, cu maxim 1TB, prin intermediul slotului de card microSD.

Camera foto principala este duala, iar senzorii dispun de 50MP + 2MP, este dotata cu PDAF, EIS si flash LED. Camera foto secundara dispune de 8MP si este capabila sa filmeze la rezolutie 1080p.

Carcasa acestui smartphone este realizata in totalitate dintr-o combinatie de aluminiu si policarbonat, iar senzorul de amprente este clasic si sistemul de sonorizare este stereo.

Smartphone-ul Vivo T3x 5G este echipat cu un display IPS, iar acesta masoara 6.72-inci in diagonala si ruleaza la rezolutia de 2408×1080 pixeli, cu un refresh rate de 120Hz.

  • Hybrid Dual SIM (nano + nano / microSD);
  • ruleaza versiunea de Android 14 cu OriginOS 4;
  • Dimensiuni: 165.7×76×7.99mm; Greutate: 199g;
  • poseda certificarea IP64;
  • terminalul este compatibil 5G, Dual 4G VoLTE, iar acesta dispune de: Wi-Fi 6 802.11 ax (2.4GHz + 5GHz), Bluetooth 5.1, GPS/ GLONASS/ Beidou, USB Type-C;
  • acumulator de 6.000mAh care dispune de tehnologia fast charging 44W.

Noul smartphone Vivo va fi disponibil spre comercializare incepand din data de 24 aprilie 2024, iar terminalul va putea fi achizitionat la aproximativ 160 de dolari, in versiunea de baza.

Continue Reading

Noutăți

Pe urmele mafiei gunoaielor – Investigație Recorder

Published

on

România generează peste 20 de milioane de tone de deșeuri pe an, iar în jurul unei asemenea cantități uriașe se învârt afaceri de sute de milioane de euro. Profitabilitatea acestor afaceri crește invers proporțional cu gradul de respectare a legilor. Altfel spus, cu cât păcălești procedurile, cu atât rămâi cu mai mulți bani în final.

Cel mai direct exemplu: orice tonă de gunoi dusă la groapă este taxată și suprataxată, deci presupune costuri mai mari decât dacă ai scăpa de gunoi îngropându-l în câmp. În fața acestor tentații de maximizare a profiturilor, nu se pot așeza decât niște instituții puternice, capabile să țină sub control activitatea marilor companii de administrare a deșeurilor.

Continue Reading

Noutăți

Motorola edge 50 ultra este lansat acum

Published

on

Cei de la Motorola si-au prezentat noul flagship, iar terminalul poarta numele de edge 50 ultra si adopta un design destul de atractiv.

Noul varf de gama Motorola dispune de procesorul Octa Core Snapdragon 8 Gen 3, GPU: Adreno 750, 16GB de memorie RAM LPDDR5X si 1TB spatiu de stocare intern UFS 4.0.

Camera foto principala este tripla, iar senzorii dispun de 50MP + 50MP + 64MP, este dotata cu OIS, PDAF si flash LED. Camera foto secundara dispune de 50MP si are lentile wide.

Carcasa acestui smartphone este realizata in totalitate dintr-o combinatie de aluminiu si sticla, iar senzorul de amprente este inclus in display si sistemul de sonorizare este stereo.

Smartphone-ul Motorola edge 50 ultra este echipat cu un display OLED, iar acesta masoara 6.7-inci in diagonala, ruleaza la rezolutia de 2712 x 1220 pixeli, cu un refresh rate de 144Hz si este protejat cu sticla Corning Gorilla Glass Victus.

  • ruleaza versiunea de Android 14;
  • Dual SIM (eSIM + nano);
  • poseda certificarea IP68;
  • Dimensiuni: 161.09x 72.38 x 8.59mm; Greutate: 197g;
  • terminalul este compatibil 5G SA/NSA, Dual 4G VoLTE, iar acesta dispune de: Wi-Fi 7 802.11ax (2.4GHz/5GHz) MIMO, Bluetooth 5.4, GPS, USB Type-C, NFC, UWB;
  • acumulator de 4.500mAh care dispune de tehnologiile TurboPower fast charging 125W, wireless charging 50W si reverse charging 5W.

Noul varf de gama Motorola va fi disponibil in curand spre comercializare, iar terminalul va putea fi achizitionat la aproximativ 1.000 de Euro.

Continue Reading

Trending