Mai multi cititori ne-au semnalat faptul ca operatorul de telefonie mobila Telekom promoveaza de ceva timp un tip de abonament extrem de atractiv la prima vedere, fiind nelimitat doar in teorie.
In practica lucrurile nu stau chiar asa iar inestimabilul operator de telefonie mobila „omite” sa le precizeze clientilor limitarile care vin la pachet cu abonamentul „Nelimitat” si care este in cuantum de doar 5 Euro.
Am imbunatatit putin si sloganul sub care ar trebui sa functioneaze aceasta campanie de promovare iar forma finala o regasiti mai jos si avem speranta ca Telekom isi va updata curand materialele de promovare iar ulterior ne va oferi si drepturi de autor….. :))
NU TE LĂSA PĂCĂLIT DE ALTE OFERTE DAR LASĂ-TE PĂCĂLIT DOAR DE CĂTRE OFERTELE FALSE TELEKOM
Acum vorbind serios trebuie sa precizam faptul ca NU puteti beneficia de acest pret la abonament(5Euro/abonament), decat daca sunteti deja client Telekom si detineti minim un serviciu din portofoliul acestora(televiziune, telefonie, internet).
Asadar daca nu sunteti client Telekom pretul acestui abonament „nelimitat” creste extrem de rapid de la doar 5Euro la 7Euro iar cei de la Telekom „omit” sa precizeze in materialele de promovare acest aspect extrem de important.
Mai mult decat atat acest tip de abonament include si doua limitari extrem de deranjante iar operatorul bineinteles ca a evitat sa le mentioneze in vreun fel:
- continutul video este limitat la o rezolutie maxima de doar 480p desi cei de la ANCOM i-au mai sanctionat si in trecut pt aceasta „practica” abuziva iar detaliile complete sunt disponibile aici.
- acest abonament ofera internet „nelimitat” si o latime de banda de doar 1.5Mbps, care in realitate este mult mai modesta iar multi abonati reclama lipsa de semnal in marile orase.
Asa ca abonamentele „nelimitate” ale celor de la Telekom devin brusc limitate daca stai sa le analizezi putin si culmea este ca s-au gasit deja suficienti clienti naivi care au picat deja in plasa acestora si au beneficiat de aceasta „MEGA” oferta.
Singura parte buna este ca noile abonamente sunt libere de contract, asadar clientii isi pot rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare.
Bineinteles ca o pot face doar daca nu au fost suficient de „inteligenti” incat sa isi achizitioneze si diverse terminale odata cu contractarea acestor abonamente nelimitate.
In cazul in care abonatii si-au achizitionat si smartphone-uri in sistem de rate, situatia se schimba total iar clientii care isi reziliaza in mod anticipat contractele vor fi buni de plata si vor trebui sa achite diferenta pentru terminalele achizitionate, asa cum este si normal de altfel.
Asadar va recomandam sa fiti extrem de vigilenti atunci cand studiati ofertele existente pe piata de telefonie mobila deoarece majoritatea acestora sunt mincinoase si ascund tot felul de limitari, pe care majoritatea clientilor le sesizeaza abia dupa ce semneaza contractele cu inestimabilii operatori.
Nu uitati nici de faptul ca va puteti rezilia contractele cu operatorul Telekom Romania oricand iar procedura completa este disponibla pe blog si pentru detalii accesati acest link.
Voi ce parere aveti despre modul inselator in care isi promoveaza cei de la Telekom ofertele? Ce fel de probleme ati intampinat cu inestimabilul operator?
Niste nesimtiti care fac contracte prin telefon,fara nici o semnatura,care iti vorbesc frumos la inceput pana te prind de client ,iar la urma iti inchid telefonul in nas.Acum m am trezit ca am contract cu ei si trebuie sa l reziliez,contract facut prin telefon,si deja m au trimis in nu stiu ce de recuperari.Nu le voi plati nimic deoarece nu spun totul clar de la inceput,te mint cu nesimțire. Niște hoți!
Salut,
Vezi ca te vor executa silit, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link, si parcurge sectiunea de comentarii.
Succes!
Bună seara.
Susțin „nu te lasă păcălit se ofertele Telekom”. O greșeală enorma pe care acum, urmează sa o reziliez ( cu costuri de vreo 250 de ron, după 3 luni de utilizare a serviciului TV).
Costuri nesimțite pe care nu le-am aflat decât după prima factura : un card suplimentar CI 12 ron ( la digi 5 ron), posturi sport doar contra cost 9 ron ( Eurosport nu exista în grila și nici nu îl poți avea) si cireașa de pe tort cost de 8 ron AntiVirus ( care vine la pachet). Plus dilay la citirea CI-urilor (20-30 de sec)
Seara buna!
Salut,
Intr-adevar serviciile acestora sunt execrabile dar poti rezilia contractul oricand, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Succes!
Am decis sa scriu pe acest forum experientele mele cu aceasta companie,in speranta ca vor ramane postate undeva pe net. Ca observ ca topicele deschise acum cativa ani pe forumul telekom au disparut. Ascund gunoiul sub pres,ca sa citez un alt user de acolo.
In anul 2012 am cumparat 3 cartele,cosmote la vremea aceea. Ulterior cosmote a devenit telekom. Dar acele cartele erau incarcate de mine de mai multe ori intr-o luna,in fiecare luna,astfel incat aveau si valabilitate si credit. Prin 2015 ,intr-una din zile incerc ca incarc cartela cu un cod si observ ca nu pot. Sun la relatii clienti sa intreb ce se intampla. Mi se comunica si anume ca acel nr de tel ,ce-mi apartinea,figureaza ca abonament. Intreb de cand si mi se raspunde ca din ziua aceea. Zic pai cum e posibil. Ca eu nu am solicitat trecerea la abonament si nu am instrainat cartela. Intreb pe ce nume imi spune agentul ca nu poate sa-mi spuna aceasta informatie si ca sa merg intr-un magazin telekom sa fac o sesizare..zis si facut. Imi dau termen 30 de zile…au trecut mult mai multe…cu chiu cu vai am reusit sa-mi recuperez statutul pre-pay. Bun ..preschimb cartela cosmote in telekom,personalizez numarul,adica dau datele de buletin unui agent intr-un magazin ,ca sa figureze in sistem si sa nu mai patesc ce tocmai se intamplase. Pierdusem valabilitatea si creditul cartelei anterioare,iar o iau de la capat cu incarcarile…dupa 6 luni…surpriza…iar m,am trezit cu numarul facut abonament. Deci am inebunit…cum sa fie posibil???. Rand pe rand asta am patit cu toate cele 3 cartele telekom. Pana la urma am pierdut acele numere.
Eu acum stau si ma intreb …cum a fost posibila atata incompetenta?? Oare sefii nu au facut o ancheta interna cand am patit asta prima data? A doua oara era deja personalizata cartela,chiar nu mai au scuza.
Ce banuiesc eu ca s-a intamplat. Chiar angajatii telekom au fraaudat telekomul facand abonamente din cartele prepay ,probabil pentru a lua telefoane la vreo oferta. Ca acele abonamente nu au fost platite este clar. Nimeni nu s,a autosedizat ca pe numele lui exista un abonament pe care nu-l detine in buzunar fizic…cartela era la mine ..a mea ..cu statut de abonament…pana a fost inchis pt neplata. Doar nu era sa platesc eu un abonament ce nu era pe numele meu.
Am intrat azi in magazinul telekom fin mall vitan. Vitrine goala…nu telefoane…nu accesorii…dezolant peisaj ..in schimb vor sa faca abonamente agentii de acolo
Eu nu cred ca abonamentele alea vor salva compania de la un posibil faliment…ca la ce politica vad ca au…nu le vad un viitor stralucit.
Cu latimea de banda …asa e…e o pacaleala oferta
Netul de acasa e praf…cea mai proasta companie ever…sper sa se retraga din piata…s-o preia cineva capabil…dar stati…cine ar lua un gunoi?
Intr-adevar serviciile Telekom sunt de proasta calitate iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Cel mai probabil Orange va prelua si partea mobila a celor de la Telekom, asa cum a facut-o cu reteua fixa de fibra.
Sa ne auzim cu bine!
Am fost să-mi închei abonamentul la ei pe 2 ani,am achitat tot am specificat in magazin clar și prin telefon că vreau să-mi închid abonamentul și ei îmi trimit facturi in continuare.Cum e posibil așa ceva?
Nu inteleg de ce te-ai complicat in mod inutil si nu ai efectuat toate demersurile in mediul online.
Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Daaaa!! Sunt niste hoti, iar operatorii, unii, foarte nesimtiti si chiar tipa sau vorbesc urat daca anulezi un contract sau ceva.Pur si simplu nu mi vine sa cred CA exista asemenea…. Vomitiv
Intr-adevar sunt jalnici iar daca sa vezi ce se ascunde in spatele serviciilor de slaba calitate, acceseaza acest link.
Sa ne auzim cu bine!
Atat de bine prezrentat
Dar unde sa te duci?
La vodafone tot niste gunoaie si la celeilalti operatori, cine stie
Eu am nevoie de un contract nou dupa 22 dec, dar unde sa ma duc
Toti operatorii fac abuzuri dar Telekom isi bate joc de-a dreptul de abonati, si pt mai multe detalii, acceseaza acest link.
Cea mai stabila retea o au cei de la Orange, si vezi ca au abonamente incepand de la 4 Euro, iar detaliile complete sunt disponibile aici.
Asteptam detalii. Succes!
Mama mea, titulara de abonament telekom a decedat in 14 aprilie, in 21 aprilie le-am dus certificatul de deces in vederea rezilierii contractului -mama mea locuia singura in apartament- si nici pana azi 10 mai nu au reziliat abonamentul, cica ” e in analizare”. Nu vor sa preia modemul, cica doar dupa o luna de cand i-am anuntat de reziliere. Inteleg sa platesc abonamentul nu pana in 14 aprilie ci pana la sfarsitul lui aprilie, dar nu inteleg sa-l platesc mai departe si pe luna mai sau cine stie cat, pana analizeaza ei cererea de reziliere. LOCUIA SINGURA MAMA SI AVEA CONTRACT DEMULT LA EI, CE MAMA DREAQ VOR??
Condoleante!
Era ideal sa urmezi procedura prezentata pe blog iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
Cei de la Telekom comit abuzuri pe banda rulanta iar inspectorii ANPC sunt singurii care ii mai pot pune cu botul pe labe, asadar apeleaza cu incredere la ajutorul acestora.
Ai depus o cerere de reziliere undeva? sau le-ai prezentat doar certificatul de deces?
Cea mai proasta retea din Europa (in Germania, patria mama, abonatii la Telekom sunt cantitate neglijabila) pe telefonie mobila si TV. Poate si de aceea au ales sa le faca reclama un „cioban”. Dupa 6 luni abonat la telekom m-am reintors la Vodafone.
In Germania am stat 1 saptamana fara roaming ca abonat la telekom !!! Pentru a tine legatura cu Romania am cumparat de acolo o cartela preplatita la Vodafone.
FUGITI DE TELEKOM !
Intr-advevar serviciile acestora sunt vraiste iar daca vrei sa vezi ce se ascunde in spatele acestora, acceseaza acest link.
Nici Vodafone nu exceleaza la vreun capitol dar macar au o retea mult mai stabila.
Sa ne auzim cu bine!
Lună aceasta au crescut tariful la contract cu 10 lei fără nici o explicație am tv si internet cablu 91 lei foarte scump și programele tv o mizerie. HOȚI
Comit abuzuri pe banda rulanta pt ca nu mai au ce sa piarda. Iti recomand sa reziliezi cat mai curand contractul iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
Asteptam detalii. Succes!
Și eu am o avut o notificare de creștere pentru internet și TV.. Prin acea notificare se putea renunța la abonament dacă nu erai de acord cu creșterea fără nici o alta explicație….M-au sunat, le-am zis de prețul de la concurență pentru aceleași servicii și am negociat…. Preț final 12 euro cu TVA… 60 pe luna…Față de RDS – 70…Pentru TV -(incl. Telekom sport care transmite baschet din NBA ) – L și internet L
Poti rezilia oricand contractul fara a invoca vreun motiv iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Succes!
Inainte de a ma muta in DE,stiind de firma Telekom de acolo,m-am portat si eu si nevasta-mea de la Vodafone la Telekom. Dupa ce un an si 1/2 am folosit practic insumat 60 min din abonament, fara sa imi funcționeze datele in Roaming, si platind abonamentele fara nici restanta, am ajuns in Romania, iar in primele 48 de ore nu am putut folosi datele mobile, nu undeva la tara ci in centrul Bucuresti-ului. Fiind in ultimele 6 luni de contract, m-am dus la ei si am renuntat la abonament. Am considerat ca,desi eu ca client mi-am respectat contractul,Telekom, ca furnizor de servicii, nu si-a respectat obligatiile.Ei au tacut si acum dupa 2 ani ma trezesc cu o firma pe cap (care a primit toate datele mele de la Telekom fara aprobarea mea) cu o creanta neplatita. Niste servicii de toata jena, o de firma de hoți.
Intr-adevar serviciile acestora sunt de cea mai proasta calitate iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Te-ai complicat in mod inutil si puteai sa eviti intr-un mod elegant aceste probleme daca urmai procedura prezentat pe blog iar pt detalii acceseaza acest link.
Sa ne auzim cu bine!
Atentie! Daca nu esti multumit, scapi fffff greu de Telekom! Anunti ca vrei sa termini contractul. Ti se da un termen si dupa ce crezi ca s-a implinit termenul si ai platit deja ultima factura ei continua sa-ti trimita facturi. Suni la ei si-ti spun ca nu ai cerut reziliere si ca abonamentul este in curs. Dai mai multe telefoane ca sa le explici despre ce este vorba. Fiecare angajat/a iti spune alta varianta. Ceri inca o data dezabonarea, iti dau un alt termen si-ti spun ca se rezolva intr-o luna iar peste o luna o alta angajata iti spune ca trebuie sa mai astepti caci nu se poate rezilia inainte de un termen stiut numai de ei! La limita rabdarii, te duci la cea mai apropiata sucursala unde te „lupti” cu o angajata care-ti „vinde” aceleasi „porcarii” si, pana nu faci scandal nu vine nici un sef…Intr-un final, am reusit sa iau legatura cu o sefa care a inteles (maare minune!) despre ce este vorba si a inchis contractul duoa cateva luni de telefoane si achitat facturi! O mizerie de servicii!!!
Operatorul are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
Te-ai complicat in mod inutil mai ales ca putea sa efectuezi toate demersurile in mediul online si astfel ai fi scapat de discutiile inutile.
Sa ne auzim cu bine!
Da
Astăzi 26.11.2020.am mers la un punct desfacere produse Telekom în Târgoviște…Nici vorba de produsele și serviciile oferite în reclama tv sau pe site-ul lor!!Mi-au fost cerute garantii,achitarea unui avans,chiar dacă era vorba de portarea de la o cartela pry-pentru la abonament!Am cerut lămuriri doamnei operatoare,aceasta refuzând categoric pierzandu-se în tot felul de explicații puerile!
Intr-adevar inestimabilul operator continua cu ofertele mincinoase si din pacate doar abonatii au de suferit.
Scuze
Este vorba despre dragii nostri de la Telecom.
Am întâmpinat mai multe probleme.
Am făcut o migrare de la cartela la abonament am cerut un abonament mobil 3.
Operatorul a zis ca este eligibil…si cand am verificat era de 8 euro.
Am cerut lămuriri și a zis să așteapt să mă sune cel care a făcut abonamentul și o zi a inchis cartela, pe urmă a trecuto pe prepay și bineînțeles fără credit.
Am comandat un abonament și telefon…Am asteptat o saptamana și cind am sunat la relații clienții a zis că nu am comandat decât cartela…Si au inchis comanda. Acum când sun la ei…inchid convorbirea.
Băieți de treabă. Nu vor clienții.
Intr-adevar sunt extrem de haotici si din acest motiv pierd clienti pe banda rulanta iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
Dar si eu am primit același mail cu modificarea unilaterala prin care voi plăti cu ~ 10lei mai mult. Daca imi portez numarul la alta companie mai trebuie sa am de-a face cu ei?
Iti recomand ca in prima faza sa reziliezi contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizezi portarea iar pentru detalii acceseaza acest link. Nu ezita sa apelezi la ajoutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Nu
Salut! Tocmai am primit un mail de la ei, prin care imi spun ca modifica unilateral contractul si ma trec la contract de 7 euro. Initial, acum un an am avut de 5 euro, fara contract, chipurile. Plateam cam 22 de lei. Acum vreo 6 luni am primit email ca se scumpeste. De’, au crescut preturile la toate cele, bla, bla. Am ajuns sa platesc 29 de lei, deci cam 6 euro. Si azi, surpriza! Cica daca vreau sa reziliez, sa le scriu pe adresa, bla, bla, Bucuresti sau sa merg la un magazin Telekom. What the fuck? Astia sunt nebuni!? In scris sau la magazin! Ai dracu’, da’ cand am vrut sa trec de la cartela la abonament „liber de contract”, s-a putut on line. Singurul avantaj la ei e ca am net nelimitat, in rest?
Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul online daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Surpriza, se pare ca nu esti liber de contract, eu am avut surpriza acum cand am vrut sa renunt la abonament sa aflu ca am perioada contractuala de 2 ani desi nu am beneficiat de telefon sau altceva….sunt pur si simplu niste mincinosi aroganti….
Bineinteles ca este doar un truc de marketing dar stai linistita pt ca poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si parcurgi procedura prezentata pe blog. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Nu am mai avut experiente de genul asta cu nici o societate comerciala din Romania , neobrazarea germana este la un nivel nemaintilnit, angajati prosti care nu stiu limba romana, nu stiu sa explice si folosec cuvinte al caror sens nu il cunosc, sper sa dispara cat mai repede de pe piata, cea mai de rahat firma cu care am vrut sa colaborez vreodata .
Intr-adevar majoritatea abonatilor reclama serviciile de slaba calitate si comportamentul abuziv al acestui inestimabil operator. Din pacate vor pleca iar Statul Roman nu isi va mai recupera vreodata datoriile uriase pe care Telekom le are la buget 🙁
Daca incarci cartela de la telekom pe 2 luni ti se iau banii din cont lunar,se reactiveaza optiunea dar in a 2 a luna ti se da mesaj ca nu mai poti folosi creditul si nici sa apelezi pentru ca nu mai valabilitate. Motivul este hilar: nu apari ca ai incarcat cartela in fiecare luna si in consecintcinta pierzi banii pe jumatate din a doua luna.
OBLIGATORIU SA INCARCI IN FIECARE LUNA.
Pai acum nu trebuie sa manance si gura lor…lunar :)))
ASA ESTE . . APONAMENT CU 29 RON.. CARE IN 2 LUNI ESTE DE 39,50 DEFAPT
„Aponament” vine de la apometru? :))
Intr-adevar ofertele Telekom sunt extrem de mincinoase iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
telekom = KK PUF ! degeaba spun ca sunt nemti !
Intr-adevar sunt josnici iar cu noul scandal au demonstrat ca isi pastreaza comportamentul abuziv si pentru detalii acceseaza acest link.
TELE-KAKA-OM =telekom
Rautacisme :)) GiGi rulz… https://ithot.ro/reziliere-contract-rds-rcs-digi-mobil-nema-semnal-dobanda/
Companie buna,Management de …. Tokmai am scapat de ei . Au pierdut foarte multi clienti datorita Managementului orietat spre a lua bani de la oameni si a nu oferi prea mult.
Intr-adevar majoritatea abonatilor au reclamatii pe aceasta tema „spinoasa” si mai mult ca sigur le vor urgenta plecarea din Romania https://ithot.ro/reziliere-contract-cu-telekom-romania/
Eu am problema la telekom cu trimiterea de Sms uri pe un abonament de firma cu “nelimitat” pe toate planurile dupa vreo 2k de sms uri trimise pe parcursul unei luni catre clientii proprii (sms uri de informare despre comenzi, awb uri etc) m am trezit ca nu mai pot trimite niciun sms. Nu m a anuntat nimeni nimic. Sms urile se blocheaza… dupa discutii inteligente de genul “prin Sms nu trebuie sa se obtina profit” pai daca e un abonament pe firma sa inteleg ca firma trebuie sa fie pe pierdere ca sa pot trimite sms uri? La fel “Sms urile trebuie sa aiba un anumit continut” pai includeti o lista cu cuvintele pe care le putem folosi in sms uri… deci niste discutii de iti faci cruce… asta e Telekom. In cel mai scurt timp voi porta numarul si sa nu mai aud de Telekom, cei mai mari mincinosi si tepari cu “nelimitatul” limitat la valori absurd de mici. Chiar nimeni nu se sesizeaza sa le interzica folosirea ABUZIVA si mincinoasa a termenului NELIMITAT?
Intr-adevar ofertele promovate de Telekom sunt extrem de mincinoase si am publicat un articol pe aceasta tema spinoasa https://ithot.ro/nu-te-lasa-pacalit-de-telekom/
Iti dai seama ca sunt tinuti in brate atat de catre ANPC, cat si de catre ANCOM dar stai linistit pentru ca sunt pe picior de plecare https://ithot.ro/telekom-romania-datorii/
Ar fi ideal sa te portezi cat mai curand si sa urmezi procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/iata-cum-va-puteti-porta-numerele-de-mobil-inainte-de-expirarea-perioadei-contractuale/
Succes!