Tepe online & offline

Nu achitați taxele de reziliere ale abonamentelor

Nu achitati taxele de reziliere ale abonamentelor de telefonie mobila deoarece sunt abuzive iar in randurile de mai jos o sa va prezentam cum puteti scapa intr-un mod elegant de acestea.

Reziliere contract vodafone

Recent am hotarat sa inchid inainte de termen 2 dintre abonamentele de telefonie mobila pe care le detin, numai ca am intampinat ostilitate din partea marelui operator de telefonie care este, care a fost si care va fi……..Vodafone.

Reziliere contract vodafone
Reziliere contract vodafone

Dupa ce le-am trimis initial aceasta solicitare pe mail, au inceput sa ma asalteze cu telefoane, propunandu-mi diverse variante care mai de care mai atractive, numai sa nu renunt la ambele abonamente.
Din pacate raspunsul meu a fost negativ de fiecare data iar singura doleanta era sa-mi treaca cele 2 numere pe cartela deoarece sunt numere pe care inca ne mai contacteaza diversi clienti.

Reziliere contract vodafone
Reziliere contract vodafone

Ulterior primesc un mail extrem de detaliat in care se stipula foarte clar faptul ca in cazul in care doresc sa reziliez cele 2 abonamente inainte de expirarea perioadei contractuale va trebui sa achit o taxa (cica de justa despagubire, asa se intituleaza) de doar 670 lei/abonament.

Ziua urmatoare iau legatura cu un prieten, avocat de profesie, ii relatez speta iar el imi spune la final ca nu trebuie sa achit aceste taxe, deoarece aceste clauze contractuale sunt abuzive si conform legii nr.193/2000 „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”. Mai multe detalii cu privire la aceasta lege gasiti aici in care initiatorul acesteia Iulian Urban va ofera suportul de care aveti nevoie.

Prietenul imi spune ca in prima faza sa depun o plangere la ANPC iar in cazul in care inestimabilii de la Vodafone nu reactioneaza favorabil atunci va trebui sa-i actionez in instanta.

Zis si facut, merg la birou sa redactez plangerea iar ulterior o si transmit catre ANPC, instiintandu-i in acelasi timp si pe cei de la Vodafone cu privire la acest demers.

Dupa fix 4 zile sunt contactat de catre un reprezentant Vodafone care imi comunica faptul ca acum si doar cu titlu de exceptie(fiind abonat fidel de parca acum 4 zile nu eram)pot rezilia cele 2 contracte fara a plati taxa de reziliere/justa despagubire.

A doua zi ma prezint la un sediul Vodafone si depun o cerere de rezilliere in care stipulez foarte clar faptul ca doresc sa pastrez cele 2 numere, dar sa fie trecute pe cartele pre-pay.

Ulterior achit debitul aferent lunilor ramase de abonament pana la incheierea celor 2 contracte iar acum astept sa se opereze trecerea celor 2 numere pe cartela.

Asadar daca va aflati intr-un caz similar, nu va lasati pacaliti de aceste clauze contractuale abuzive pe care operatorii de telefonile mobila le au in contracte si prin intermediul carora spera sa va tin in ograda lor o perioada cat mai mare de timp.

Va recomand sa le transmiteti cererea de reziliere online prin intermediul formularului de contact prezent aici.

Update 1 – Datorita numarului mare de solicitari receptionate de la cititori am decis sa va ofer si un model pentru cererea de reziliere, pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.

Reziliere contract vodafone
Reziliere contract vodafone

Update 2: Ca urmare a publicarii acestui articol inestimabilul operator mi-a returnat contravaloarea abonamentului pt lunile in care nu am beneficiat de servicii.Mai pe intelesul tuturor trebui sa va spun ca in cazul in care doriti sa reziliati un abonament nu trebuie decat sa achitati contravaloarea ultimei luni de abonament.

Nu achitati taxele de reziliere ale abonamentelor de telefonie mobila!

Update 3: Imi face o deosebita placere sa va informez ca demersurile noastre nu au fost in zadar iar astazi inestimabilul operator, “care este, care a fost si care va fi”…… Vodafone este obligat de catre Tribunalul Bucuresti, sa elimine din contracte clauzele abuzive care îi obliga pe abonati sa achite taxe de reziliere sau mai nou de justa despagubire, in cazul in care au “tupeul” sa rezilieze contractele inainte de termen.

Mai mult decat atat vor fi eliminate din contracte si paragrafele prin care abonatul declara ca “a citit, a inteles si a acceptat clauzele cuprinse in contract“.

Asadar sutele de reclamatii pe care le-ati depus la ANPC nu au fost in zadar iar  Tribunalul Bucuresti a actionat in consecinta admitand cererea formulata de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

Prin intermediul aceleiasi hotarari(nr. 8254/2015) emise de catre Tribunalul Bucuresti vor fi eliminate din contracte si paragrafele referitoare la durata minima contractuala si calculul prejudiciul ce ar fi fost cauzat ca urmare a rezilierii contractului inainte de termen.

Update 4: Cititi cu mare atentie documentele pe care le semnati in momentul in care doriti sa reziliati un contract de acest gen, deoarece majoritatea operatorilor le solicita acum abonatilor sa semneze “cereri de reziliere tip“. Asadar inestimabilii operatori introduc in aceste cereri de reziliere un paragraf de acest gen: “In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract.”

Daca ati cazut in plasa operatorului de telefonie mobila si ati semnat o astfel de cerere “tip” trebuie sa constientizati si faptul ca v-ati exprimat acordul cu privire la achitarea unei taxe de “justa despagubire” a carei valoare este destul de consistenta(intre 500-800 lei). Asadar nu semnati aiurea acest gen de documente si urmati procedura prezentata in acest articol.

Update 5: Clientii UPC pot rezilia contractele fara probleme si fara costuri suplimentare daca urmeaza procedura prezentata pe blog iar inspectorii ANPC abia asteapta reclamatiile acestora daca intampina ostilitate din partea inestimabilului operator.

Nu uitati nici de faptul ca sunt disponibile pe blog si procedurile de reziliere cu Vodafone, Telekom, UPC si DigiMobil iar pentru mai multe detalii accesati sectiunea de „Tepe Online & Offline„.

Reziliere contract vodafone
Reziliere contract vodafone
Subscribe
Notify of
guest

1.4K Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Horatiu

Buna ziua. Tatal meu s-a portat in urma cu un an de la Vodafone la DIGI. La acea vreme am achitat ultima factura catre Vodafone si ni s-a comunicat de catre angajatul din Magazin ca din acel moment nu mai exista nici o obligatie de plata pe numele lui. Acum (dupa aproximativ un an) primeste o Instiintare de plata (somatie) ca mai figureaza cu o datorie de 280 RON reprezentand facturi emise si ca in caz de neplata Vodafone va cesiona debitul catre agentii specializate in recuperarea creantelor si care va fi majorat cu penalizari de intarziere. Pare aberant la prima vedere. Credeti ca poate face obiectul discutiei intr-o reclamatie ANPC? Va multumesc!

Claus

Am acceptat o noua oferta de portare la abonamentul de telefonie catre Vodafone desi mai aveam vreun an pana la expirarea contractului cu Telekom. Mi-au trimis o factura cu taxa de reziliere de vreo 300 de lei. In contractul cu Telekom scrie ca daca renunt la servicii inaintea expirarii termenului voi plati 50% din valoarea abonamentului pe fiecare luna ramasa. Este normal sa platesc aceasta factura sau are sens sa fac plangere La ANPC? Multumesc!

Onica Cristian

Buna ziua
Am avut 4 abonamente la Vodafoen,iar dupa vreo 5 luni am pimit notificare ca se majoreaza cu 1 euro toate abonamentele.Mentionez ca sunt pe firma toate,deci persoana juridica.In Notificare scria clar ca pot renunta unilateral la contract fara nici o penalizare sau despagubire.Pe doua din ele am avut luate telefon, am facut portarea la Orange avand aceasta varianta prezentata in notificare,le-am trimis si mail ca o sa ma portez deoarece nu doresc majorarea abonamenteleo,si acum tot primesc factura de la ei 2500 ron pt justa despagubire,ca pe cele doua abonamente trebuie sa platesc justa despagubire,desi le-am transmis notificarea de mai multe ori primita de la Vodafone.
Ce e de facut in situatia data??

Patri

Buna,
Vodafone a marit costul a doua abonamente pentru care sunt titular fara sa ma anunte. Au trimis clasicele mesaje SMS insa ambele numere sunt folosite de persoane in varsta care habar nu au cum sa citeasca mesaje. M-am enervat si am hotarat sa renunt la serviciile lor insa ne-au facut o oferta similara celor de la Digi si considerat ca merita sa le mai dau o sansa. Acum insa observ in contul MyVodafone ca din 3 numere (am discutat la telefon o oferta si pentru al treilea numar) au actualizat abonamentul doar pentru unul. Avand in vedere ca nu am achizitionat niciun dispozitiv de la ei in ultimii 10 ani ma asteptam sa putem renunta rapid fara batai de cap sau costuri suplimentare insa pare ca ma asteapta o batalie pentru care nu prea am timp sau rabdare.
Sunt si mai dezamagita vazand atatea comentarii aici, la un articol publicat in 2021 si nu pot sa inteleg cum nici o institutie a acestei minunate tari nu a luat nicio masura..

Flor

Bună! Cumnata mea se confruntă cu o situație neplăcută… Și-a portat numerele de la Vodafone la Digi și a reziliat contractul, menționez că se încheia abia peste un an. La momentul respectiv nimeni nu i-a spus că dacă îl închide acum va suporta consecințe. După aproape o lună, a primit citație de la Vodafone că trebuie să plătească 1500 de lei, valoarea abonamentului pe un an. Ce ne sfătuiți? Mulțumesc anticipat!

Relu

Buna, linkul da eroare. Puteti verifica si corecta daca e posibil?

Valentina

Buna seara!Pana anul trecut in octombrie tata a avut un abonament la telekom mobile si din senin in luna anuarie si martie imi tot vine un plic de la o entitate de recuperare creditexpress financial services srl si uite asa am aflat cu chiu si vai ca tata are un abonamnet din luna noiembrie 2022 si ce operator a facut aceasta excrocherie si unde a ajuns real contractul si telefonul ca banuiesc ca asa era important ?maine ma duc sa ii f in gura si se denunt toata tampenia ///ce sa fac?cum sa rezolv pb mai rapid sa ii revina celui care a inlesnit abonamentul plata …???

Larisa

Abonament încheiat pe firma cu achiziția a doua telefoane (entrambe achitate). Pot rezilia contractul având in vedere ca ptr srl nu poate fi aplicată legea consumatorului? Multimesc

Larisa

Buna ziua. Am un abonament pe srl și doresc rezilierea contractului înainte de termen. Este aceeași procedura? Se pot opune având in vedere ca este persoana juridică și nu beneficiază de legea consumatorului? Automat nu se poate face plângere la ANPC. Mulțumesc

Ionut dan

Bună ziua, dețin un abonament la Vodafone pe firma. Urmează ca firma sa între în faliment datorita inactivitatii.
Ce se întâmplă cu abonamentul lor?

Relu

Buna, Iar daca am PFA si nu vreau sa pastrez numarul? (tot de Vdf e vorba)
Multumesc

Elena

Am un contract Orange pachet live ii zice cu voce mobila,tv și internet.In factura din dec.am văzut că s_a majorat abonamentul cu 3 euro, nu am observat „notificarea” ascunsa din factura precedenta și am cerut rezilierea pt serviciul voce.In factura din ianuarie în urma rezilierii pt voce ,am văzut că mi_au majorat cu inca 1 euro serviciile,rămase din pachet.E legal ?

Alex

Buna ziua,
Am si eu o speta tot cu cei de la „marele” VDF…in ultima perioada (~6 luni) am tot fost ocazional prin alte tari si am avut mari probleme cu semnalul si prin comparatie cu numerele din abonamentele Digi ale copiilor si sotiei. La fel am avut niste costuri extra foarte mari in tarile din afara SEE comparativ cu Digi. La ultima iesire in Slovacia, chiar de Craciunul pe vechi, nu am verificat exact daca sunt sau nu in SEE (nu sunt) si ce tarife am acolo… greseala mea. Problema a fost ca am primit SMS-ul cu tarifele de acolo dupa aproximativ 1 ora dupa ce am intrat in Slovacia si evident deja acumulasem 23 euro extra din traficul de date…in contextul in care traficul de date acolo pe Digi, la 3 numere a fost undeva la 3-4 euro in plus fata de abonament…
Abonamentul de VDF este pe firma si l-am actualizat in aprilie 2022 pe 2 ani. Nu am beneficiat de nimic promotional de la ei (telefon, router, casti etc) doar ceva trafic de internet in plus…
Am descarcat contractul si am citit toate cele 18 pagini…evident ca exista in capitolul 6 Incetarea contractului si suspendarea serviciilor, mentiunea legata de taxa de reziliere:
„6.1 Contractul înceteazã la cererea oricãreia dintre Pãrti printr-o notificare adresatã în scris cãtre cealaltã Parte, cu cel putin 30 de zile înainte de data la care se doreste încetarea Contractului. Notificarea trebuie sã ia forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire. Clientul se obligã sã plateascã toate datoriile scadente si o despãgubire în cazul încetãrii Contractului înainte de expirarea duratei minime contractuale stabilite în CCP Partea II.
6.2 Vodafone poate suspenda furnizarea serviciilor sau poate rezilia Contractul în cazul în care Clientul nu îsi respectã obligatiile privind plata, utilizarea abuzivã a serviciilor, depãsirea limitei de credit sau în alte cazuri stabilite în TCG. Reconectarea se face conform documentului TCG, dupã plata integralã a sumelor datorate si/sau a garantiilor solicitate de Vodafone.
6.3 În cazul în care Clientul solicitã încetarea prezentului contract, înainte de expirarea duratei minime contractuale, sau încetarea contractului înainte de expirarea acestei perioade este generatã de încãlcarea obligatiilor contractuale de cãtre Client, Vodafone va percepe Clientului cu titlu de despãgubire, o taxã de reziliere a contractului înainte de termen, pentru fiecare cartelã SIM dezactivatã / Serviciu dezactivat, plãtibilã în lei la cursul de schimb prevãzut la art. 4 . Aceastã taxã este detaliatã mai jos.
Taxa de reziliere se calculeazã având la bazã urmãtoarele criterii: valoarea lunarã a serviciului contractat de Client (cu extraoptiuni incluse) si tipul acestora inmultitã cu numãrul de luni rãmase pânã la expirarea duratei minime contractuale.”

Ma gandesc serios sa trec la Digi, pe persoana juridica sau fizica (cum e mai simplu) dar nu am nervi, chef si timp de pierdut prin tribunale sa ma judec cu ei pentru taxa vietii de reziliere de ~1000 lei…in contextul in care ANPC/ANCOM nu poate interveni…
Eu stiam ca treaba cu taxa de reziliere se aplica doar daca ai beneficiat de la ei de un produs promotional (telefon, router, casti sau altceva similar) nu si atunci cand ai doar abonamentul…
A mai avut cineva o situatie similara si imi poate spune cum a rezolvat fara acea taxa de reziliere ?

Remus

Am si eu o situatie identica. Abonamentul este tot pe firma, nu reiese de aici ca de fapt nu dispunem de ajutorul ANPC? Clauzele sunt abuzive insa nu imi doresc sa stau cu avocat prin instanta

Remus

Inteleg bine ca singura forma de a riposta este cu avocat in instanta? Practic consider ca cererea de reziliere este doar un bluf (bine, este si modul in care avocatul poate mentiona in instanta ca am facut toate incercarile de rezolva amiabil)…

Alexandru

Buna seara,

Am platit factura de luna trecuta pe 23.11 , primit mesajul din partea lor ca au primit suma, ulterior dupa o saptamana mi se restrictioneaza serviciile pentru neplata. Merg in magazin, prezint bonul, arat mesajele, plata in aplicatia bancara, se creeaza o cerere la collection pentru alocare, dar fiind vineri, de abia luni dupa o noua vizita in magazin am reusit sa mi se scoata restrictia. Dupa alte 4 zile aceeasi restrctie pe cont, merg din nou sa aflu care e starea solicitarii, se scoate restrictia, a doua zi iar aceeasi poveste, se pune restrictia merg in magazin, se scoate, cu aceeasi poveste, ca ei au trimis solicitarea si ca au 2 aplicatii diferite.si ca la ei apare platit( ceea ce vad si eu in vodafone pt acea factura, imi apare ca e platita). Acum soldul in aplicatie contine factura cu probleme si cea noua + penalizare 5lei pt neplata. Cum ar trebui sa procedez, sa mai astept pana aproape de scadenta de pe 22.12, poate rezolva cererea aia de alocare, sau sa fac plangere la ANPC? Mi-e teama ca nu or s-o rezolve si mi se va emite o alta factura cu o alta penalizare.
Multumesc

Lavinia

Bună ziua,

Am un abonament pe rețeaua mobilă încheiat anul trecut pe 24 de luni cu Vodafone.
Pe 31 aug.am primit un sms.în care mi se spunea că începând din luna Oct.voi avea internet și,minute naționale și sms.nelimitate și 600 de min.interationale fără modificarea minimă contractuală și apoi îmi dă un link pe care să-l accesez.
Inițial fiind la serviciu ocupată am crezut că e vreun bonus pt că nu mi se dădea mai multe detalii prin sms.cu privire la majorare si termenul de razgandire si nu am deschis link-ul.
În luna oct.mă trezesc cu factura majorată cu 1 euro.
Am dat telefon la Vodafone și mi s-a zis că am fost notificată prin sms și că am avut 30 zile în care mă puteam răzgândi și cum nu am făcut-o trebuie să accept consecințele pt că e vina mea că nu am citit sms-ul trimis de ei!
Le-am precizat că eu am un contract încheiat cu ei și nu mi se pare corect să se facă modificări fără acordul meu pt că acel contract nu a fost încheiat prin sms și atunci nu mai văd rostul încheierii contractului dacă se fac modificări în timpul acesta de către companie după bunul plac! Nu am avut cu cine să mă înțeleg! O ținea una și bună cu notificarea!
Toate instituțiile notifică clienții prin poștă sau e-mail menținându-se detaliile încă de la început, transparent pt a putea fi clientul informat și nu printr-un sms.superficial trimițându-te la un link!!! Nu mi se pare corect! Așa ceva nu mi s-a mai întâmplat până acum și sunt client vechi de peste 20 de ani. Nici consultanții Vodafone nu au o conduită civilizată când vine vorba să le ceri explicații.
Sincer,la ce viruși cibernetici circulă peste tot mi-e și frică să deschid orice link primit prin sms. De unde am certitudinea că e de la Vodafone?
Le-am zis că voi depune o reclamație la ANPC și că doresc rezilierea contractului pt că e lipsă de profesionalism și seriozitate!
Mi s-a dat o adresă de mail unde pot face cererea și mi s-a precizat de acea taxă de reziliere:”justă despăgubire”!!!
Iată că tot mai există această clauză abuzivă chiar dacă avem o decizie dată de anul trecut de către Tribunalul București.
Și tatăl meu e în aceeași situație doar că el nu mai are contract cu ei,ci doar stă pe vechiul abonament nereînnoit prin contract. Tatăl meu are peste 70 ani este pensionar și nici nu folosește internetul,neavând un telefon performant și deci,nici nu putea să deschidă link-ul pt a putea citi detaliile.

Ce părere aveți și ce mă sfătuiți să fac?
Mulțumesc.

Lavinia

Multumesc pt raspuns.Insa,mai am o intrebare: este normal ca eu sa fiu notificata printr-un sms superficial,care sa nu spuna de la inceput ca mi se va majora abonamentul si sa fiu aruncata catre un link? Daca eu vreau sa reziliez contractul,trebuie sa trimit mail sau sa ma duc la reprezentanta,nu? Eu pot rezilia contractul prin sms asa cum fac ei?

Lavinia

Bună ziua,

Am înțeles că acea hotărâre este valabilă doar pt acel dosar și că eu va trebui să plătesc acea „justă despagubire” și ulterior să o contest în instanță personal.
Același lucru mi-a confirmat și avocatul Ioan Lazăr.
Deci,de aceea nu scot acea clauză abuzivă din contracte pt că mulți nu contestă în instanță.
Cred că ANCOM ar trebui să reglementeze acest aspect cu ANPC.( care cunoaște foarte bine abuzurile operatorilor) și în acest fel clienții ar fi mai protejați de acești cămătari de telefonie mobilă,nu credeți?

Elena

ANCOM a reglementat ce înseamnă și cum trebuie făcută notificarea,chiar exista un model vezi anexa 3 la Decizia nr158/2015 ANCOM

Lavinia

Bună ziua,

Am un abonament încheiat anul trecut pt 24 luni cu Vodafone. Pe 31 aug.am primit un sms.în care mi se spunea că începând din luna Oct.voi avea internet,sms.si minute naționale nelimitate + 600 de min.internat.fara modificarea minimă contractuală și apoi îmi dă un link pe care să-l accesez. Inițial am crezut că e un bonus din partea companiei și fiind ocupată la serviciu nu am accesat link-ul în care spunea că am 30 zile în care pot să refuz oferta. Și mă trezesc cu factura din luna oct.majorată cu 1 euro. Pe mine nu mă avantajează această ofertă pt că nu vorbesc așa de mult și nici nu am prieteni peste hotare. Dau telefon la Vodafone și-mi zice că e vina mea că nu citesc sms-urile primite și că am avut timp 30 zile să mă răzgândesc așa că trebuie să accept situația. I-am zis că în sms nu este specificat transparent aceste detalii de la început ca să vadă clientul și că mă trimite către un link și dacă nu reușesc să-l deschid nu este vizibil această condiție! De asemenea,i-am zis că nu e corect să se facă modificări fără acordul meu, având în vedere că am un contract încheiat cu ei pt 2 ani și eu nu l-am încheiat prin sms ci la telefon cu un consultant. Nu am avut cu cine să discut. O ținea una și bună cu notificarea respectivă. I-am zis că vreau să reziliez contractul și mi-a precizat de „acea justă despăgubire „!!! Deci,cu toate că avem o decizie de la Tribunal pt eliminare acestei clauze abuzive încă de anul trecut,iată că nici anul acesta nu scăpăm de ea!
Am precizat că voi depune o reclamație la ANPC. Același lucru a pățit și tatăl meu,om de peste 70 de ani,care nu are telefon performant și nu folosește internetul și deci,nicio șansă să poată deschide și să citească acel link! El însă nu mai are contract cu ei încheiat și mergea așa pe vechiul abonament nereînnoit cu un nou contract legat de Vodafone deci,speța e diferită față de a mea cu un contract ferm.
Chiar mi se pare aberant să fiu notificată printr-un sms superficial că mi se majorează abonamentul fără acordul meu! Toate instituțiile trimit aceste modificări scrise prin poștă! Sincer,acum la ce viruși cibernetici circulă peste tot,ți-e și frică să deschizi orice link prin sms. De unde știu eu că acel sms era într-adevăr de la Vodafone?
Sunt destul de indignată pt că sunt client de peste 20 ani dar așa ceva nu mi s-a mai întâmplat și nici nu am fost tratată atât de urât de vreun consultant când dădeam telefon pt o problemă!

Ce părere aveți și ce mă sfătuiți să fac?
Mulțumesc.

Andrei

Buna ziua, mama mea a primit un mail de la telekom ca se maresc abonamentele, in mail erau conditiile noi si marirea de abonament, urmand la final sa zica, ca daca nu esti de acord poti sa reziliezi in maxim 30 de zile trimitand un mail la ei
Noi nestiind am fost la digi si ne am portat, operatorul spunand ca nu este nici o problema,contractele reziliinduse automat.
Mirarea a fost ca cei de la telekom ne au spus ca contractele au fost reziliate in momentul portarii dar trebuia reziliat si nu portat, urmarea fiind sa primim penalitati pentru portare.
Este adevarat pentru ca eu m am uitat si nu vad sa scrie de acest lucru ?
Va multumesc

Balaita Claudiu

Buna seara, in primul rand, multumim pentru tot ceea ce faceti, este de mare ajutor!
O sa povestesc si eu prin ce am trecut cu cei de la Vodafone, tocmai pentru a vedea si alte persoane care poate trec prin aceesi situatie.
Prietena mea a facut un abonament pt tv la Vodafone. Cand a facut contractul, i s-a spus ca ruterul este portabil, adica daca o sa se mute de unde statea, va putea negresit sa isi mute si servicile la noua locatie. Mentionez ca locuim impreuna in chirie.
Dupa un an a trebuit sa ne cautam in alta parte o chirie. Zis si facut, am mers impreuna cu ea intr-un magazin Vodafone pentru a muta servicile la noua locatie. Surpriza- fata de acolo a spus ca nu este posibil asa ceva?, ca intr-adevar asa era, dar intre timp s-a schimbat legislatia. Am intrebat care ar fi varianta care sa nu ne prelungeasca abonamentul, si a spus ca putem solicita sa ni se aduca un ruter nou si pe cel vechi sa-l predam. Am constatat cu stupoare faptul ca aceasta miscare a insemnat un nou contract pe o perioada de 24 de luni, tinand cont ca noi mai aveam un an si terminam cu ei.
Ce parere aveti?

Frinculet Isabela

Bună seara! Vă rog sa ma sfatuiti si sa-mi oferiti o solutie la problema mea.
Am abonament tv la Vodafone. Intre timp, ieri, m-am dus intr-un magazin Vodafone pentru a-mi face si abonament pentru telefonie.
Am cerut cea mai mica oferta, baiatul care s-a ocupat de abonament mi-a spus ca cea mai mica varianta este de aproximativ 45 lei pe luna pentru telefonie. Spunandu-mi asta, am acceptat. Intre timp, a pus o cutie cu casti fara fir pe maaa, spunandu-mi ca sunt gratis la abonament.
Cand am ajuns acasa, am sesizat ca acestea se platesc timp de 24 de luni, cu un € pe luna.
M-am intors in magazin, am cerut informatii referitoare la aceasta situatie, mi s-a spus ca nu le platesc, ca sunt gratis.
Astazi am reusit sa iau legatura cu niste operatori care mi-au spus ca aceste casti sunt incluse in pretul abonamentului, dar intr-adevar, le platesc timp de 24 de luni.
M-au sfatuit sa merg in magazin si sa discut cu managerul, sa ii spun ca nu am nevoie de casti, si doresc sa le predau. Asta am si facut, dar surpriza- managerul mi-a spus: “ce sa iti fac eu? Daca n-ai nevoie de ele da-le cadou”
I-am spus ca voi face reclamatie la protectia consumatorului, ca asta este inselatorie pe fata si nu este normal, mi-a raspuns ironic, razand : fa!
Mentionez ca nu au trecut 24 de ore de cand am facut abonamentul, dar am fost tratata oribil in magazin de catre manager si efectiv sunt pusa sa accept aceasta inselatorie.
Nu este vorba de 1€ pe luna, este vorba ca imi sunt bagate pe gat, fara sa fiu de acord!
Am luat legatura cu cei de la vodafone si le-am spus ca doresc rezilierea abonamentului, pentru lipsa de respect si profesionalism fata de clienti.
Acestia mi-au spus ca trebuie sa platesc aproximativ 300 lei pentru reziliere.
Este normal asa ceva?
Va rog sa ma invatati cum sa procedez, nu pot accepta aceasta umilinta din partea Vodafone!

Frinculet Isabela

Cei de la Vodafone(operatori telefonici, exclus angajatii magazinului) mi-au spus foarte clar, ca daca doresc rezilierea abonamentului (chiar daca ieri am facut abonamentul), trebuie obligatoriu sa merg in magazinul Vodafone si obligatoriu sa achit taxa pentru reziliere. Le-am mentionat si legea specificata de dumneavostra mai sus, dar cu toate acestea mi-au garantat ca trebuie sa platesc.
Cum ati proceda in locul meu?
Automat in magazin si cu operatorii am sesizat ca nu pot rezolva nimic, singura varianta cred ca ar fi ANPC-ul.
Ps: legat de faptul ca nu mi-au spus ca sunt castile contra cost, operatorii au zis ca atata timp cat eu am acceptat suma finala de 45 lei, chiar daca nu stiam ca in aceasta suma intra si castile, ei legal sunt acoperiti!

Frinculet Isabela

Asta voi face! Va multumesc tare mult pentru amabilitate!

Frinculet Isabela

Ce credeti? Acum verificam din nou ce am primit de la ei ieri si am constatat ca nici contract nu mi-au dat, am o singura factura pentru casti, si cam atat?
Am semnat online contractul in magazin (am primit prin mesaj un link pe care am intrat de fata cu operatorul, si aparea un buton rosu cu denumirea : semneaza, dar nu aparea ce semnez, nu era niciun document acolo, doar butonul rosu pe care trebuia sa apas) direct in aplicatie.
Am primit doar o factura pentru casti in dublu exemplar, dar contract nu.
Imi cer scuze pentru insistenta, dar deja totul e de domeniul fantasticului, nu am foarte multe cunostinte in domeniul acesta.
?

Ramona

Bună ziua,
Va rog sa mi spuneți cum ați făcut reclamația la anpc? Prin posta sau pe site ul lor?
Vreau sa fac și eu reclamație împotriva celor de la Vodafone, dar nu știu cum sa o fac corect!
Mulțumesc!

Monica

Bună! Am și eu o întrebare, vreau sa reziliez contractul de telefonie mobila, numai ca trebuie sa plătesc taxe de reziliere în valoare de 300 de lei. Eu dacă depun cererea de reziliere, ei ma suna pe tri retenție sau sa îmi spună ca am de plătit suma de 300 de lei. Apoi în 30 de zile se închide abonamentul în condițiile lor. Eu cererea la ANPC când trebuie sa o fac? Și ce sa atașez, pentru ca suma îmi va apărea de plata la facturii peste 30 de zile după ce îmi închid abonamentul. Mulțumesc

Cosmin Bucur

Buna ziua, tatal meu s a portat de la abonamentul Vodafone la abonamentul digi acum cateva zile.
La Vodafone își luase si un telefon unde avea o rata de 200 de lei +valoarea abonamentului de 15 euro. Nu se încheiase contractul cand a facut portarea la digi ! A primit un mesaj ca mai are de plata 2700 de lei si daca nu plătește va fi supus firmelor de recuperare! Ce e de facut ?

Mihai

Bună ziua! Eu pot sa reziliez contractul chiar dacă a fost prelungit acum 5 luni? Este pe numele mamei și are 2 abon. :al ei și al tatălui, care a decedat acum 3 luni. Îmi cer taxa de reziliere (telekom). Menționez ca nu a fost achiziționat nici un telefon.

Ana-Maria

Buna ziua!

Am 3 numere de telefon pe abonament la Vodafone (dintre care unul nu era in perioada contractuala). In urma cu mai bine de o luna, am mers la ei pentru a le trece pe persoana juridica si pentru a achizitiona 2 telefoane. Initial, nu s-a rezolvat nimic pentru ca firma era noua si a trebuit sa revin ca sa aflu ce avans/garantie trebuie sa platesc pentru cele 2 telefoane (nu m-a anuntat nimeni decizia, bineinteles; a trebuit sa merg din nou la ei). Apoi, mi-au dat sa semnez un contract de 30 de pagini pentru transferul pe persoana juridica. Neavand timp sa citesc cele 30 de pagini pe loc, in conditiile in care era aglomerat si statea lumea la coada, am solicitat sa mi se transmita o copie a contractului pe email, ceea ce nu s-a intamplat pana la acest moment. Ieri, dupa aproximativ o luna de la semnarea contractului, deoarece nu m-a mai contactat nimeni cu niciun update, am mers din nou la ei, insa persoana cu care interactionasem initial (mentionez ca am cartea de vizita si l-am sunat si i-am scris inainte, dar fara succes) era in concediu si altcineva nu a putut sa ma ajute cu telefonele, insa mi-au spus ca numerele au fost trecute pe persoana juridica si ca urmeaza sa-mi vina o factura in avans.
Am simplificat foarte mult evenimentele, dar lipsa totala de respect si atitudinea neprofesionista m-au determinat sa vreau sa renunt la abonament (care pare-se ca e, mai nou, pe persoana fizica). In acest moment imi doresc doar sa scap de ei si sa nu le platesc aproximativ 14.500 lei in 2 ani.

Ce ma sfatuiti? Pot sa cer rezilierea contractului? De asemenea, in conditiile in care ar trebui sa platesc taxe (nefiind persoana fizica sa pot apela la ANPC), aveti idee cat ar fi (nu pot sa verific in contract pentru ca nu mi-a fost furnizat, desi l-am cerut de 2 ori, verbal si ieri in scris)? Vreau doar sa scap de ei si sa trec numerele pe cartela. Multumesc!

Simona

Buna,
Credeti ca e aceeasi situatie daca aleg un abonament cablu TV+internet pentru acasa dar vreau contract pentru un an, nu doi ani cat obliga Vodafone? E Vodafone tras deja in bloc, nu trebuie sa dau gauri in pereti sau altceva dar nu vreau sa ma oblige pt 24 luni, ca nu mai sunt in tara peste un an.Multumesc mult

Danielle

Buna, acum 3 ani de zile am luat un telefon pe abonament de la Vodafone pe care nu am mai avut posibilitatea de a l achita (un A70), ideea este ca recent am primit o notificare acasa de la o firma de recuperatori in care ma instiinteaza ca daca nu achit suma datorata voi fi executat silit
Intrebarea mea este urmatoarea:
Daca fac plangere la ANPC, am vreo sansa sa reusesc sa reduc datoria si sa achit doar contravaloarea telefonului?
Iar contravaloarea telefonului trebuie sa fie egala cu pretul telefonului de la momentul respectiv?

Multumesc frumos

Radu

Am deja unul cu telefon, să mai fac inca unul cu telefon*

Radu

Buna ziua,

Poți face 2 abonamente simultan ambele cu telefon in rate?

Bogdan

Buna Bytza si multumim pentru articole si sfaturi.As avea o intrebare daca mi permiti,si anume:se pot rezilia fara a fi nevoie de plata despagubirilor si serviciile fixe de tv si internet?mentionez ca mi au schimbat routerul si de 2 saptamani stau fara internet.Ms frumos

Adi

Buna ziua,

Acum o saptamana am trimis un e-mail catre vodafone sa imi spuna cum pot renunta la unul dintre cele 5 abonamente pe care le detin la ei. Dar mi-au trimis urmatorul raspuns:

„Denuntarea unilaterala se poate face cu aplicarea despagubirii pentru incetarea contractului inainte de expirarea perioadei minime contractuale, in conformitate cu prevederile art. 5.1 si 5.5 (Incetarea contractului) din Clauze contractuale principale – Partea a II-a, care se regasesc si pe site-ul http://www.vodafone.ro la adresa: Personal › Servicii si tarife › Conditiile de furnizare a serviciilor. 
Mai jos va detaliem prevederile art. 5.1 – Incetarea contractului:
 
”5.1 Contractul inceteaza la cererea oricareia dintre Parti printr-o notificare adresata in scris catre cealalta Parte, cu cel putin 30 de zile inainte de data la care se doreste incetarea Contractului.
 
Notificarea trebuie sa fie facuta in scris. Clientul se obliga sa plateasca toate datoriile scadente si justa despagubire in cazul incetarii Contractului inainte de expirarea perioadei minime contractuale stabilite in CCP Partea I sau ca urmare a incetarii contractului din culpa Clientului.
 
Despagubirea datorata este egala cu contravaloarea abonamentului serviciilor contractate inmultita 18% si inmultita cu numarul de luni ramase pana la expirarea acestei perioade minime, reprezentand paguba efectiva si beneficiul nerealizat.”

Ce parere aveti? Pot sa renunt la abonament?
Eu vreau sa portez acest numar catre Orange – Yoxo. Cum ma sfatuiti sa fac acest lucru. Prin cerere de portare sau initial sa raman pe prepay vdf, iar ulterior sa fac portarea catre Orange.
Credeti ca am sanse sa nu platesc aceste despagubiri?

Multumesc,
Adi

Doru P.

Buna ziua! Am inteles ca se poate rezilia contractul VDF fara a plati acele taxe aberante. Doar vreau sa va deranjez cu o intrebare-doua si niste explicatii, sa imi confirmati daca am dreptate sau nu. Deci eu vreau sa ma portez la Digi si sa renunt la VDF. Pentru asta trebuie sa fac cerere de reziliere si sa platesc telefonul luat de la ei prin acest abonament, fara alte taxe? Am inteles bine? Cu alte cuvinte….daca am rata la tel 7 euro si abonament 14 euro, eu trebuie sa platesc 7 euro x(ori) cate luni au mai ramas din aceste rate, fara exhivalentul abonamentului ramas(112 euro)? Adica daca au ramas 8 luni, platesc doar 56 de euro si scap de ei?
Multumesc!

Doru P.

Salut din nou si multumesc! Am facut cererea scrisa si mi-au preluat`o cei de la Vodafone, fara sa comenteze ceva si mi-au zis ca doar ce a ramas la rata telefonului am de plata. Si ca dureaza o saptamana pana se prelucreaza si 30 zile pana se reziliaza. Intre timp am fost la Digi si m-am portat pt achizitionarea unui telefon nou. Sper sa nu fie probleme. Cei de la Digi au zis ca nu o sa mai fie nevoie sa imi rezilieze Vodafone nimic, pt ca in 3 zile se reziliaza automat. Acum sper sa nu am probleme si sa imi vina doar factura cu ratele ramase. Daca imi fac probleme si nu va deranjeaza, revin cu detalii:)
O zi buna!

Maria D

Buna ziua,

Ma confrunt din pacate exact cu o speta asemanatoare celei relatate de Dvs. si vreau sa va multumesc in mod expres pentru ca ati lasat deschisa discutia.
Situatia mea este urmatoarea : in luna martie a acestui an, am decis sa renunt la cele 2 abonamente pe care le aveam cu Vodafone, de 20 de ani din cauza serviciilor deplorabile si am portat cele 2 numere la Telekom. Unul dintre abonamente era incheiat iar celalalt urma sa fie reziliat inainte de termen.
Dupa portare am asteptat in zadar sa primesc o factura de la Vodafone cu ce mai am de plata , care sa includa si eventuale costuri aferente, ca urmare, la doua saptamani de la portare, m-am deplasat la unul dintre centrele lor si am intrebat ce suma am de platit, pe care am si achitat-o in 30.03.2022. Acum, la doua luni de la aceasta plata, m-am trezit acasa cu o notificare de plata a unei taxe de „just prejudiciu” care include si o serie de amenintati cu dosar penal in caz de neplata, etc.
Cum trebuie sa actionez in acest caz ?
Va multumesc anticipat pentru raspuns
Cu stima
Maria D

Maria D

nu,din pacate n am trimis cerere scrisa, i-am anuntat doar telefonic ca renunt la abonamente 🙁

CCF

Revin la comentariul din 16.05.2022…

„Buna,

Am urmatoarea speta: am doua abonamente Telekom, care de ceva vreme (de la preluarea de catre Orange Fix) imi vin pe factura de Orange. Mentionez ca eu nu am fost intrebat in legatura cu asta, ci doar am fost trecut cu cele doua abonamente de pe TKM pe Orange. Ce pot face? Pot rezilia contractul?

Mentionez ca eu de la Orange am plecat la Telekom, in trecut si nu mai vreau sa am de-a face cu ei.

Multumesc.”

Mentionez ca sunt persoana juridica (PFA), respectiv am avut achizitionat si un telefon de la TKM la vremea respectiva.

Mai e valabil link-ul dat de dvs. in cazul de fata?

Multumesc inca odata si scuze pentru omisiune.

CCF

Buna,

Am urmatoarea speta: am doua abonamente Telekom, care de ceva vreme (de la preluarea de catre Orange Fix) imi vin pe factura de Orange. Mentionez ca eu nu am fost intrebat in legatura cu asta, ci doar am fost trecut cu cele doua abonamente de pe TKM pe Orange. Ce pot face? Pot rezilia contractul?

Mentionez ca eu de la Orange am plecat la Telekom, in trecut si nu mai vreau sa am de-a face cu ei.

Multumesc.

Tănase Marinela

Bună un agent de teren la compania Digi mă mințit cu o oferta la tel +cartela la abonament și nu am primit nici un tel dar abonamentul cu cartela ce pot face

Alex

Salut,

Am un abonament la telekom sunt inca in perioada contractuala si imi baga pe gat taxa de reziliere egala cu nr de luni ramase adica 600 de lei au bagat tot in contract.
Ce pot face?

marian

As vrea sa reziliez contractul inainte de termen cu VODAFONE pentru internet si televiziune .Am fost la sediul lor si mi-au cerut 480 de ron pentru reciver si modem si 320 ron ,,taxa de reziliere ” e corect?

Flori

Buna ziua..as dori va rog un sfat sau sa imi spuneti ce pot face in situatia sotului..a facut in vara anului trecut reinnoire de abonamnt,la care a achizitionat si un telefon,pe langa acest abonament mai are unul la fel,cu telefon..problema noastra este urmatoarea..noi suntem stabiliti in strainatate,iar de numere nu ne mai folosim si am dori sa renuntam la abonamente..ce si cum ne sfatuiti sa facem..va multumim anticipat

Ionut

Salutare!
Vin cu o intrebare pentru urmatoarea situatie:
Sotia are abonament la vodafone care va expira in luna noiembrie a acestui an.
Nu are nici un telefon pe care sa-l plateasca, are doar abonamentul care s-a marit de la un contract la celalalt.
A fost mereu cu platile la zi, nu au existat intarzieri de plata plus ca este client destul de vechi.
As vrea sa stiu daca in cazul unei portari la digi va fi nevoita sa plateasca lunile ramase din abonament?
Multumesc anticipat!

Leon

Eu dupa 23 de ani la ei, m-am potrtat in urma mai multor probleme mi le-au creat. Am asteptat factura o luna si jumatate, dar nu a venit. Intr-o zi am primit o ” Intarziere de plata „, desi ce plata, pentru ca nu am primit factura nici pe e-mail, asa cum o primeam luna de luna, nici in cont, unde toate datele au fost sterese. M-am mirat ca am putut sa ma mai loghez in cont. In ” Intarzierea de plata ” se specifica faptu ca nu am achitat factura, insa care, ca nu mi s-a dat nici macar acolo un nr de factura. Am efectuat plata, iar la detaliile platii, am trecut nr intarzierii si acronimul ” VDF ” si codul de client. Le voi triite un e-mail in care sa le dau si dovada plati, si sa le spun ca daca indraznesc sa imi puna penalizari ne vom vedea in instanta. Evident ca ei au fost primi care m-au amenintat cu instanta in cazul ne platii facturii neemise :)). Si in acelasi timp m-au si instiintat ca m-au raportat ca si client rau platnic. Niste HAHALERE, ce sa zic

Alex

Salutari,

Super util articolul!

Din pacate, ma confrunt cu aceeasi problema insa abonamentele sunt inregistrate pe persoana juridica si nu vreau sa le transform in cartela, vreau sa ma mut definitiv de la Vodafone.

Credeti ca am vreo sansa?

Merci!

Alex

Merci frumos pentru raspuns!

Deci nu pot apela la ANPC (fiind persoana juridica), va trebui sa merg in Instanta direct, in cazul in care voi avea probleme cu ei…

Sper totusi sa nu sa ajunga acolo.

Merci din nou!

Alex

Multumesc mult de tot!

Andrei

Salut,

Mama acum 2 luni a cumparat de la orange un smartfone NOU xiaomi note 10 , este in subcontract cu orange ul pe 24 de luni (fara rate) plateste doar abonamentul 15 euro lunar.

Nu este multumita de telefon dar mentionez ca a si ciobit spatele telefonului intr-un coltisosor (geamul)

Credeti ca in acest moment mai pot rezilia contractul fara a plati contravaloarea abonamentului pe restul de 22 luni? Compania imi mai primeste inapoi telefonul ? ANPC ma poate ajuta?

Cum sugerati sa fac?

Andrei

Salut! telefonul a fost luat de nou de la ornge….iar maicamea l-a ciobit, vroiam sa stiu daca se mai poate face ceva, desi nu cred 🙁 !

andrei

Salut ! am luat un luat un telefon acum 2 luni de la Orange cu ab de 15 euro, maicamea nu este multumita de telefon, perioada contractuala este de 24 luni, plus ca la telefon este ciobita putin partea din spate, cand cumperi un telefon la abonament cum se procedeaza? mersi

Alex

Deci, pana la urma, trebuie sau nu achitat debitul aferent lunilor de abonament ramase pana la incheierea contractelor?!?

Alex

Da, scuze, salut. Tot roman, este? 🙂 In loc sa oferi un raspuns la subiect, preferi sa faci misto si sa ma dojenesti ca nu te-am (/v-am) salutat :)))

„Nu esti nevoit sa achiti decat contravaloarea ultimei luni de abonament.” Multumesc.

Bogdan-Ilie

Buna ziua! Multumesc pentru articol si pentru ca mentineti aceasta pagina utila publica. In 2013 mi-am portat abonamentul pe firma de la Vodafone la Telekom cu aproximativ 2 luni inainte de finalizarea perioadei contractuale de 24 luni (platile fiind facute la zi ). Nu mai imi aduc aminte daca am facut cerere de reziliere. In ultimii ani am fost sunat periodc de la Kredit inkaso…. ca sa platesc taxa de reziliere. Nu am stat prea mult la discutie cu ei si anul acesta nu am mai fost sunat deloc. Acum cateva zile am primit de la tribunal citatie ca am fost chemat in judecata de catre firma de recuperari, sa platesc taxa de reziliere. In documentatia trimisa de tribunal spune ca trebuie sa completez un formular de raspuns (art. 1.029 alin.3 din legea 134/2010 privind codul de procedura civila) si sa depun anumite documente la dosar in termen de 30 zile. Intrebarea mea este, cum ar trebui sa procedez in acest caz? Consider ca este abuziva cererea lor, intrucat nu am avut achizitionate echipamente pe abonament si consider ca nu le-am produs nici un prejudiciu prin faptul ca am renuntat la serviciile lor.

Adriana Georgescu

In situatia in care am contract cu ei, pentru 2 ani, pot sa ma portez ? au trecut abia 3 luni.

Adriana Georgescu

Buna ziua,

Ma caznesc de 3 luni, decand am incheiat contractul, sa-mi fac cont my vodafone pe claculator, si este imposibil, sistemul lor nu-mi confirma numarul de telefon.
Am trimis peste 50 de mail-uri, cu print-screen-uri atasate de fiecare data, am vorbit de 20-30 de ori la *222.
Sunt dusa cu vorba, trombonita, amanata, ba chiar trimisa la magazine vodafone pentru a-mi rezolva ei problema – culmea tupeului !

Intrebarea mea este urmatoarea: cum sa obtin eu de la vodafone un document scris din care sa reiasa punctul lor de vedere cu privire la problema mea, ca sa am cu ce sa ma adresez la ANPC ?
Din cate stiu eu, ANPC solicita petenului „punctul de veder” al firmei in cauza.

Va multumesc !

Adriana Georgescu

Am depus reclamatie la ANPC, mi s-a rezolvat problema si am primit si despagubiri, astfel:

– pentru cele 4 luni cat m-am milogit la ei ca sa-si repare soft-ul din cauza caruia nu-mi vedeam facturile si nu puteam plati online, am primit 15 euro
– mi s-a returnat c/v abonamentului pentru 4 luni, adica inca 4 x 4 = 16 euro.

Din pacate nu stiu daca vodafone a primit si o amenda, dar mi-ar fi placut sa primeasca, astfel incat sa invete sa-si rezolve problemele.

Dupa aceea am mai avut o problema, in sensul ca mi s-a stricat mediabox-ul. Le-am dat telefon, mi s-a spus sa-mi cumpar alt televizor, pentru ca ei au mediabox-uri numai pentru televizoare LCD. I-am rugat, in scris, sa-si bage mintile in cap, pentru ca eu n-am de gand sa-mi arunc televizorul pentru ca au hotarat ei sa nu se mai aprovizioneze cu tipul de mediabox pe care il am de la ei si care s-a stricat, pentru ca altminteri ma adresez din nou la ANPC, ca si in cazul telefoniei mobile, si nu cred ca si ANPC-ul imi va spune ca trebuie sa-mi cumpar alt televizor.
Peste vreo 2 saptamani am fost sunata si mi s-a spus ca „au gasit in depozit” un mediabox corespunzator si iata ca problema a fost rezolvata !

Va multumesc pentru incurajare !

Adriana Georgescu

Nu vad pe niciunde adresa de mail ca sa trimit raspunsul de la ANPC.

Adriana Georgescu

Intre timp ammai depus o reclamatie la ANPC, pentru ca mi-au facturat aiurea, si au tot amanat tampenia din martie pana in mai. De fiecare data imi spuneau poezia cu „facturarea sa face automat si noi nu mai putem modifica ulterior” ….. automat umfla de fiecare data factura, niciodata in defavoarea lor ….
In sfarsit, pana la urma i-am reclamat si iata astazi am primit raspunsul !
Fara site-ul vostru si fara incurajarile tale, n-as fi crezut ca pana si marele „vodafone” poate returna niste bani furati !

Trimit si raspunsul pe contact@ithot.ro, cu rugamintea sa stergi datele personale. Multumesc

Adriana Georgescu

Nu mai gasesc formularul pentru depunerea unei sesizari la ANPC, nici site-ul nu-l gasesc. Stiu ca au tot lucrat la imbunatatirea site-ului, dar acum chiaar nu mai dau de el. Imi puteti da un link, va rog ?
Am gasit eu ceva, dar daca dau click pe link, imi apare

This site can’t be reached

  • Check if there is a typo in formular.gddservices.ro.If spelling is correct, try running Windows Network Diagnostics.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Multumesc frumos !

Adriana Georgescu

Care link ? 🙂

AB

Buna. Sunt in curs de un ‘litigiu’ cu Vodafone UPC pentru o factura emisa eronat si in acelasi timp am deschis o reclamatie la ANPC. Intrebarea mea este: ce fac? Achit intre timp factura si apoi voi fi rambursat suma pe gresita pe factura. Mi s-au facturat niste servicii in plus pe cRe nu le-am folosit. TY!

Nicolae

Salutari.Se poate renunta la un nou abonament pe un numar nou pentru tableta ipad?Mentionez ca sunt abonat Vodafone iar in afara de abonamntul mobil detin si o cartela pentru internet pe ipad iar abonamentul respectiv se expira peste 2luni si mi sa facut intrun magazin vodafone o oferta cu nou numar si renuntarea celui din prezent si activarea celui nou.Intre timp insa mi-am dat seama ca de fapt in realitate va fii cu 25lei mai mult dupa expirarea abonamentului,iar dupa 2zile am fost apelat de la relatii clienti facandu-mo o oferta de doar 1euro/luna ca sa ramana valabila cartela din prezent si doresc anularea contractului incheiat in magazin ramanand valabil cu cel de 1euro.Am facut aceasta solicitare la relatii clienti si mi sa raspuns ca sa depun o cerere trimisa pe email la vodafone,pana acum nu am facut o asemenea cerere se scrie pe coala alba si fotografiata?si daca se aproba cumva,se plateste valoarea noului contract?contractul respectiv nu a fost semnat personal ci electronic cu mesaj sms primit direct, cu confirmarea codului primit in fata reprezentatului si activand noul numar

Neacsu Adriana

Buna ziua,

Am 2 abonamente la Vodafone si 2 telefoane achizitionate de la ei. Din motive finaciare nu mai pot platii ratele acestea si am cerut rezilierea abonamentului si sa raman doar cu ratele la telefoane pana se termina de achitat, pentru ca m-au pus sa platesc in jur de 5600 ron si ca nu accepta sa le pot platii in rate. Ce pot face in situatia aceasta? Multumesc anticipat.

VIOLETA

Bună ziua am am și eu o proproblemă gravâ cu Vodafone unde mâ pot adresa vă rog

Maria

Buna ziua,
Doresc sa reziliez contractul de internet si televiziune cu cei de la Vodafone, contract incheiat in decembrie anul trecut, insa nu stiu daca am vreo sansa de reusita fara platesc tot ce solicita ei in contractul semnat. . La momentul contractarii serviciilor am beneficiat de 100% reducere a tarifului de instalare TV Start si Internet, 100% reducere la chiria modemului si am optat pentru un receiver, pe care la putin timp l-am schimbat cu un card digital. Teoretic ar trebui sa platesc si tarife de instalare si chiria modemului pe langa „justa despagubire”daca renunt la contract inainte de termen
In contractul semnat sunt stipulate urmatoarele articole.
Art. 9
9.2.2.”in cazul incheierii Contractului pe o perioada minima, numai dupa achitarea de catre cealalta parte a unei sume cu titlu de justa despagubire pentru incetarea Contractului inainte de termen („justa despagubire”), egala cu contravaloarea tuturor reducerilor, scutirilor si/sau beneficiilor de orice fel (ex. reduceri de pret aferente serviciilor, scutiri sau reduceri aplicate la plata tarifului de instalare sau a altor tarife, produse oferite in cadrul ofertelor promotionale, reduceri de pret aplicate produselor incluse in ofertele promotionale etc.) acordate Clientului atat la data inceperii contractului cat si pe perioada de derulare a acestuia. In cazul Serviciilor contractate sau produselor oferite la pret redus, reducerea se calculeaza scazand contravaloarea acestora din pretul de lista indicat la Anexa 3, inmultit cu numarul de luni scurse din Perioada Minima pana la data incetarii efective a contractului.”
9.7.”Fara a aduce atingere altor prevederi din contract: (i) in orice situatie in care acesta inceteaza din culpa/initiativa Clientului, inainte de expirarea Perioadei Minime, Clientul este obligat sa achite Justa despagubire precum si suma ramasa pana la acoperirea valorii integrale a tuturor produselor incluse in pachetul de Servicii ales (ex. televizor, laptop, tableta, telefon, etc.), dupa caz, la valoarea specificata in Anexa 3…”
Mai mult de atat la momentul contractarii era oferta Netflix gratuit 6 luni de zile. Din cauza unor probleme tehnice din partea Vodafone, nu am putut activa acest serviciu decat in luna martie dupa multe telefoane si discutii cu cei de la tehnic. Cand intr-un final am reusit sa activez Netflix, am intrebat daca cele 6 luni se vor scurge incepand din acea luna si mi s-a confirmat telefonic ca da. Dupa umilele mele calcule ar fi trebuit sa am gratuit Netflix pana in septembrie, insa surpriza…am primit luna aceasta factura pentru serviciile Netflix pentru jumatate din luna iulie si toata luna august…am facut o reclamatie telefonica in acest sens si astept rezolutia. Insa chiar vreau sa renunt la acest contract pentru ca, desi am renuntat la Vodafone cu ani de zile in urma, am cazut anul trecut in „pacatul” de a ma intoarce la ei…

Nykko

Buna ziua,

Am cerut pe e-mail celor de la Telekom sa rezilieze nr. de tel. fix al bunicii mele, 88 ani cu probleme de sanatate – dementa. Am trimis e-mail, iar raspunsul lor a fost sa completez cererea pe site. Pentru ca nu mi-a convenit specifcatia din site ca sunt de acord cu daune interese de platit, am mers la un magazin Telekom, unde am depus cererea, buletin bunica, si document medical ca sufera de dementa si inchei eu contractul in numele ei.
Ea are tel. fix de pe vremea lui Ceausescu, era Romtelecom pe vremuri, pe urma a devenit Telekom… Aflu cu stupoare ca acum 2 ani, in noiembrie 2019 a fost reinoit telefonic contractul de telefonie fixa si mai mult ca i s-a facut abonament de telefonie mobila pe un anumit numar, dar care nu a fost folosit nici un minut in tot acest timp, nu i s-a trimis nici un contract, nici cartela, nimic, ca la ei in sistem apare ca nu s-a livrat, ca nu a fost receptionata cartela trimisa. In tot acest timp familia mea a achitat servicii de care bunica nu a beneficiat, ba mai mult, cum este posibil sa prelungeasca un abonament de telefonie fixa si sa-i faca un abonament de telefonie mobila unei batrane de 86 ani (atat avea in 2019 cand au facut cei de la Telekom contractul) care sufera de dementa si care este incoerenta si confuza in vorbire? Am cerut contract semnat, au spus ca nu exista, am cerut inregistrarea convorbirii prin care au facut contractul, au spus ca nu mai este dupa atata timp, iar reprezentantii din magazin dadeau din colt in colt. Cum pot faca plangere si unde, nu doar de inchidere a unui abonament facut fraudulos, ci si de recuperare a sumelor platite atata timp datorita nestiintei alor mei cu privire la inselaciunea celor de la Telekom. Multumesc anticipat pentru raspuns si ajutor!

Bican

Buna ziua,
Am mers la o agentie Vodafone ptr reancarcarea celor doua cartele vodafone pe care le detin (cu valoarea de 6 euro si 10 euro), rugand-o pe angajata agentiei sa imi activeze extraoptiunile ptr ca urma sa plec in co, in afara tarii si aveam foarte mare nevoie de telefonie voce si internet/date. Aceasta mi-a cerut telefonul ptr a-mi activa extraoptiunile, m-a intrebat daca vreau sa platesc cand revin in tara, mi-a selectat o data ptr facturare si mi-a spus ca trebuie sa inchid/ deschid telefonul ptr extraoptiuni.
Am plecat linistita in co, crezand ca am telefonie si date pe cartelele vodafone. Surpriza…dupa ce am parasit Romania, la intrarea in tara vecina, nu am mai avut nimic, nici telefonie, nici date.
Noroc ca am plecat in co cu cativa prieteni si ne-am putut folosi de tel si datele lor.
Nu stiu ce setari mi-a facut angajata vodafone?
La intoarcerea in tara, am mers la agentie sa platesc facturile. Angajata care mi-a reancarcat cartelele fiind la tigare, m-am dus la unul din colegii acesteia. Am cerut sa platesc facturile separat ptr fiecare cartela in parte si mi-a spus ca nu se poate ptr ca am doar un singur contract de abonament ptr doua numere de telefon. Am intrebat uimita ce abonament/ cine l-a facut si cand. Mi-a raspuns ca a fost intocmit in data de 28 mai 2021, data cand am fost sa reancarc cartelele vodafone. Intre timp a venit si dna care imi „reancarcase cartelele” de fapt ea mi-a facut abonamente.
Am intrebat-o cu acordul cui mi-a facut aceste abonamente ptr ca eu nu am semnat nici-un ctr. Mi-a spus ca semnarea ctr-ului s-a facut printr-un link (pe care l-a accesat tot dumneaiei cand imi actualiza extraoptiunile pe telefon, iar transmiterea ctr-ului s-a facut tot printr-un link, care spune dumneaiei a fost vizibil 14 zile. Cum este posibil sa faci un contract ptr abonamente cu semnare printr-un link ( deci nu mai ai voie sa citesti contractul inainte de a-l semna, il semnezi printr-un asa zis link si abia apoi primesti ctr-ul tot printr-un link si asta se intampla cand clientul este in agentie si poate citi ctr-ul, verifica daca este sau nu de acord cu clauzele din ctr, ce sa mai vorbim de GDPR? Pentru Vodafone Romania nu se aplica legile in vigoare?
Eu nici la o luna de cand am „reancarcat cartelele” nu am intrat in posesia acestor contracte (ptr ca am sunat la callcenter si angajatii vodafone mi-au comunicat ca intra-adevar sunt inregistrata cu doua contracte dar ca acestea nu au ajuns in centrala, sunt inca in baza de date a agentiei). Inainte de a suna la callcenter vodafone, am fost la agentie si am rugat Managerul agentiei sa imi de-a o copie a ctr-ului ptr a vedea si eu ce scrie in ctr si am intrebat cate contracte am si cu ce valoare. Acesta mi-a raspuns foarte arogant si plictisit ca a fost intocmit un ctr ptr doua nr de tel.
Am intrebat managerul cum se poate rezolva aceasta problema si mi-a raspuns ca daca vreau sa reziliez ctr-ul trebuie sa platesc 18% din valoarea contractului.
Asa cum am mentionat mai sus ce-i din callcenter mi-au comunicat ca sunt doua contracte ptr fiecare numar in parte. Aceeasi intrebare le-am adresat si celor din callcenter vodafone care mi-au comunicat ca daca vreau sa reziliez contractele trebuie sa platesc 18% din valoarea contractelor, mi-au facut si un calcul 410 lei. Foarte multe balbaieli in agentia unde am fost sa reancarc aceste doua cartele prepey Vodafone.
Am depus reclamatie la sectia de politie ptr casiera care m-a inselat/ pacalit si a intocmit doua abonamente fara acordul meu. Am facut doua reclamatii la ANPC.
Imi sunt de mare ajutor comentariile de mai sus sper sa rezolv si eu intr-un fel.