ITHOT.RO | Reziliere contract Telekom

E.ON Energie își bate joc de clienți și mărește tarifele din 1 februarie 2020

E.ON Energie Romania este unul dintre cei mai neseriosi furnizori de energie electrica si de gaze naturale iar in randurile de mai jos o sa va prezentam experienta neplacuta prin care a trebuit sa treaca un abonat fidel al acestora.

“Buna seara,

Ma numesc Andrei P. si vreau sa va povestesc cum si-au batut joc de mine cei de la E-on Energie Romania.

Am semnat contractul initial cu ei in anul 2016 iar pretul stabilit la inceput a fost mentinut doar 1 an de zile desi contractul era semnat pe 2 ani. Le-am sesizat pe mail si telefonic, ca nu sunt de acord cu majorarea planurilor tarifare dar mi-au spus cu nepasare ca vor face verificari si vor reveni cu un raspuns. Nici pana in ziua de astazi nu m-au mai contactat.

Am uitat sa va spun ca am contracte semnate cu ei pentru 4 locatii iar cand am avut avarii, cei de la e-on m-au “pasat” catre firma care asigura partea de mentenanta si cei de acolo mi-au spus ca vor face interventia doar daca primesc instiintare de la e-on. Din acest motiv am stat fara curent la casa de vacanta pentru mai bine de 3 zile si fost remediata problema abia atunci cand le-am spus ca i-am reclamat la protectia consumatorului.

Asa ca esti client e-on doar cand le dai banii pe facturi iar daca ai vre-o avarie, stai si astepti sa se intample vre-o minune pentru ca nu te baga nimeni in seama.

La jumatatea anului trecut m-am trezit cu o factura de vre-o 3.500 de lei la un spatiu comercial pe care il detin in care nu se desfasoara vre-o activitate, asadar nu exista consum de energie.

Am depus o reclamatie la e-on si mi-au raspuns dupa vre-o 30 de zile ca este o eroare din sistemul lor si ca factura va fi stornata dar ar fi bine sa o achit daca nu vreau sa raman fara curent in locatia respectiva.

Bineinteles ca nu am fost de acord sa achit factura emisa aiurea pentru ca nu era vina mea iar ei refuzau sa isi asume responsabilitatea greselilor facute.

Asa ca dupa aproximativ 3 saptamani m-au debransat fara a primi vre-o notificare scrisa in prealabil, m-am trezit pur si simplu fara curent, atunci cand am mers cu un client sa-i arat spatiul pe care dorea sa-l inchirieze.

Am depus iarasi reclamatie la OPC iar in urma acesteia m-au contacta cei de la e-on sa-mi spuna ca au stornat factura emisa gresit dar daca vreau sa continuam colaborarea va trebui sa achit o taxa de rebransare, in valoare de 750 de lei.

Normal ca nu am fost de acord sa o achit iar pana la urma au mai cedat, spunandu-mi ca vor face o exceptie si vor face rebransarea daca achit 50% din aceasta taxa.

M-am lasat fraierit si am achitat suma de 375 de lei deoarece aveam nevoie de curent rapid in spatiul respectiv ca sa-lpot inchiria.

Toate bune si frumoase pana la inceputul acestui an cand m-am trezit cu o notificarea prin intermediul careia eram instiintat cu privire la faptul ca vor majora tarifele in perioada urmatoare iar atasat va trimit notificarea scanata.

Am ramas stupefiat sa vad ca in notificare este stipulat clar ca vor considera acordul meu tacit daca nu le voi trimite o notificare de refuz pana in data de 10.01.2020.

Nici nu aveam cum sa le raspund pana la acea data deoarece eu am primit notificarea e-on in data de 16 ianuarie 2020, prin posta romana.

I-am contactat telefonic si mi-au spus foarte clar ca pe ei nu-i intereseaza ca posta romana nu a livrat notificarea la timp iar pretul de furnizare va creste conform notificarii de la 1 februarie 2020.

Asa ca iata cum m-au pacalit iarasi dar de aceasta data nu am vrut sa ma mai las fraierit de nesimtirea acestora si din acest motiv am depus deja actele pentru a schimba furnizorul de energie.

Noul furnizor mi-a oferit un tarif mult mai mic fata de cel dat de e-on(0.352 lei/kWh) dar sper sa nu mai intampin aceleasi probleme si cu acestia.

Am zis sa va spun ce magarii fac firmele astea care furnizeaza energie electrica si care isi calca in picioare clientii pentru a realiza un profit cat mai mare.

Va multumesc daca va faceti timp sa cititi si sper ca patania mea sa-i ajute si pe alti romani care au probleme cu e-on sau cu alte firme de furnizare.”

Asadar iata ca E.ON Energie Romania isi abuzeaza in mod constant clientii si cel mai probabil profita din plin de “naivitatea” acestora, care tac si suporta toate aceste mizerii.

Va recomandam sa riposati in fata unor astfel de abuzuri iar cel mai simplu mod este sa-i reclamati la ANPC atunci cand sesizati tot felul de “derapaje” ale furnizorilor de servicii.

Nu uitati nici de faptul ca Telekom majoreaza iarasi tarifele iar abonatii pot rezilia contractele in mod gratuit si pentru mai multe detalii accesati acest link.

9 comentarii la „E.ON Energie își bate joc de clienți și mărește tarifele din 1 februarie 2020”

  1. La mine a luat-o contorul razna si am stat mai bine de 2 luni ca sa mi-l schimbe iar dupa m-au pus sa platesc consumul inregistrat gresit.

    Răspunde
  2. Oare de ce nu-I verifica nimeni si ii lasa de capul lor? Cat ne mai jecmanesc companiile astea? vad ca se inmultesc ca ciupercile dupa ploaie.

    Răspunde
  3. Si eu am avut probleme cu ei la facturi dar la reinoirea de contract am putut negocia pretul. Oricum toti sunt o apa si un pamant si fac bani pe infrastructura construita de noi si vanduta pe mai nimic.

    Răspunde

Lasă un răspuns la Claudiu Popa Anulează răspunsul