Telekom continua sa isi bata joc de abonati iar scandalul cu Discovery continua si acum acestia le-au dat un raspuns pe masura nesimtirii inestimabilului operator care este……
„Suntem din nou surprinși de declarațiile făcute recent de Telekom. Discovery nu a solicitat o creștere a tarifelor. Le-am oferit celor de la Telekom mai mult conținut valoros, fără o creștere a prețurilor – un exemplu fiind drepturile noi pentru Circuitul ATP de pe Eurosport.
Orice creștere a prețurilor abonamentelor Telekom este în totalitate la latitudinea operatorului și nu are nicio legătură cu Discovery.
Ne pare rău că abonații Telekom au pierdut accesul la Premier League, Turneele de Mare Șlem, Jocurile Olimpice de Vară de pe Eurosport, la emisiuni precum Mașini pe alese, Megastructuri cu Richard Hammond pe Discovery Channel sau Dermatologie de top, Rochia perfectă pe TLC, iar acum primesc mai puțin conținut valoros din partea operatorului. Canalele noastre rămân disponibile la ceilalți operatori de pe piață: Akta, Digi, Orange, Upc, Vodafone. Fanii sportului pot avea în continuare acces la conținutul nostru și prin intermediul aplicației Eurosport Player” a declarat Victoria Davies(SVP, General Manager pentru Discovery în Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală).
Acest raspuns a fost oferit ca urmare a scrisorii publice pe care Telekom le-a dedicat-o celor de la Discovery si pe care o puteti parcurge in randurile de mai jos.
“Dragă Victoria,
Telekom Romania a crezut dintotdeauna în principiul “clientul în centrul preocupărilor”, care reflectă obiectivul suprem de a livra ceea ce îşi doresc românii. Vă trimit această scrisoare deschisă şi, în spiritul deplinei transparenţe şi deschideri, o transmit către toată media şi prin toate canalele noastre de comunicare, pentru a mă asigura că demersul nostru este auzit puternic şi clar.
Având în vedere poziţia relevantă ocupată de Telekom pe piaţa de comunicaţii din România, şi luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienţii care urmăresc aceste canale TV şi care şi-au exprimat dorinţa de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks.
Telekom Romania invită Discovery la discuţii privind crearea unei extra-opţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery.
Acesta este un apel public pentru a ajunge la o înţelegere în beneficiul deplin al clienţilor noştri şi al tuturor românilor expuşi accidental la campania publică injustă a Discovery, prin care compania a învinuit în mod eronat Telekom Romania, fără a-şi asuma partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor.
Şi pentru a demonstra preocuparea profundă pentru preferinţele şi satisfacţia clienţilor, compania Telekom Romania este pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv acestei invitaţii, pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi a profita de şansa oferită pentru a reintroduce canalele TV în grila celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România, ale cărei preţuri sunt acum printre cele mai mici de pe piaţă.“
Asadar iata ca abonatii Telekom sunt nevoiti sa achite niste servicii de care nu pot beneficia iar singurul mod prin intermediul caruia puteti taxa marlania acestui operator este sa reziliati unilateral contractele. Mai ales ca Telekom a anuntat deja faptul ca vor majora tarifele incepand de luna viitoare iar clientii isi pot rezilia contractele fara costuri suplimentare si procedura completa este disponibila pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.
Tepari, oferte inselatoare! Am portat 2 numere cu contract pe 24 luni, au promis 2 x 50 Euro beneficii echipamente si au anulat cei 100 Euro primiti cadou in contul meu cand am solicitat 2 camere video; I-am contactat de mai multe ori si m-au luat in deradere operatorii lor. Am depus plangeri la ANPC, ANCOM, etc si astept rezolvare. La anumite intervale de timp introduc in factura unilateral costuri cu „servicii” care nu sunt trecute in contract si fara consimtamantul clientului! NU RECOMAND!
Intr-adevar toti operatorii isi abuzeaza abonatii si din pacate majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii.
Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
Sa ne auzim cu bine!
Am primit raspunsul de la protectia consumatorului si m-au ajutat sa reziliez contractul fara sa mai platesc alte taxe. Va multumesc din suflet pentru ca m-ati ajutat enorm.
Felicitari pt reusita!
Majoritatea abonatilor care au apelat la ajutorul celor de la ANPC au receptionat castig de cauza.
Cu mare placere!
Mari jegosi sunt astia de la telekom si nu cred ca o sa ne mai bage vreodata in grila programele scoase. De ce ii amendeaza nimeni si ii lasa sa faca ce vor?
Iti dai seama ca s-a rupt lantul de iubire si din pacate doar abonatii au avut de suferit din tot acest scandal.
Doar inspectorii ANPC ii mai pot pune cu „botul pe labe” pe cei de la Telekom si din acest motiv va recomandam sa apelati cu incredere la ajutorul acestora.
Sanctiunile curg pe banda rulanta dar are balta peste :))
Am depus actele pentru reziliere si m-a sunat o doamna sa-mi spuna ca trebuie sa achit toate lunile ramase pana la finalul contractului. Ce pot sa le fac?
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii accceaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta.
Asteptam detalii. Succes!