Tutoriale
Activare internet DiGi Mobil aka RDS & RCS
In randurile de mai jos o sa va prezentam metoda de activare internet Digi Mobil iar mai jos regasiti setarile APN care trebuiesc facute pentru a beneficia de conexiunea 4G/LTE in celebra retea a celor de la Digi Mobil.
Daca sunteti fericitul posesor al unui abonament de la Digi Mobil si al unui smartphone care refuza sa se conecteze la internet prin intermediul retelei 3G/4G, atunci va trebui sa parcurgeti acest articol pt a efectua setarile necesare. Activare internet
In randurile de mai jos o sa va prezentam cativa pasi simpli care trebuie urmati pt a avea acces la internet prin intermediul retelei 3G/4G oferite de catre Digi Mobil.
Activare internet DiGi
Asadar haideti sa purcedem prezentand pe intelesul tuturor setarile care trebuiesc facute atat pentru cei care poseda abonamente la DiGiMobil, cat si pentru cei care utilizeaza cartele prepaid:
- navigati in meniu la „Setari” si activati „Date mobile” sau „Retele mobile” – denumirea difera in functie de smartphone-ul utilizat.
- tot in meniul „Setari” accesati sectiunea „Partajare Internet & Retele” iar apoi accesati sectiunea de „Retele mobile„
- acum mergeti „Puncte de acces” si dati clic pe „APN nou” iar la „Nume” treceti „Digi Mobil„ si la „APN” treceti „internet” – exact asa cu litere mici
- in ultimul pas nu trebuie decat sa dati „Salvare” la setarile facute anterior
- Name: Digi Mobil
- APN: internet
- MCC: 226
- MNC: 05
- Authentification type: PAP
- APN Protocol: IPv4
- APN Roaming Protocol: IPv4
Posesorii de cartele pre-paid Digi Mobil vor trebui sa urmeze pasi similari iar setarile le regasiti mai jos.
- Name: Digi Mobil
- APN: prepaid
- MCC: 226
- MNC: 05
- Authentification type: PAP
- APN Protocol: IPv4
- APN Roaming Protocol: IPv4
Mai jos puteti urmari si un tutorial video care va ajuta sa vedeti exact cum se fac setarile pt a beneficia de internet in reteaua celor de la DigiMobil.
Activare interne DiGi
Acum ca am incheiat cu setarile va invit sa verificati daca este activa conexiunea la internet folosind browser-ul preinstalat pe smartphone-ul pe care il detineti.
Nu trebuie decat sa tastati numele blogului nostru ithot.ro si sa dati click pe butonul Start sau Acces iar ulterior se va conecta instant, putand vizualiza cele mai noi stiri din internet si tehnologie.
Update 1: Unele modele de telefoane necesita un restar dupa ce efectuati aceste setari iar abia ulterior o sa puteti activa conexiunea 4G/LTE.
Am decis sa publicam acest articol ca urmare a numarului mare de solicitari pe care le-a primit pe aceasta tema, iar daca va fost de folos articolul, nu ezitati sa-i dati un share pt a ajunge la majoritatea abonatilor care se confrunta cu aceasta problema de conectare si nu stiu cum sa o remedieze.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la aceste setari sau la aplicarea acestora pt un model anume de smartphone, va putem oferii suportul de care aveti nevoie prin intermediul sectiunii de comentarii.
Tutoriale
Recuperare pagină furată de Facebook
Zilele trecute am pierdut accesul la mai multe pagini de Facebook pe care le administram iar in randurile de mai jos o sa va prezentam modul in care va puteti recupera accesul la paginile pe care le detineti, daca ati cazut prada unui hacker iar acesta va eliminat rapid din lista de administratori si astfel ati pierdut accesul complet asupra acestora.
In prima faza trebuie sa va inarmati cu multa rabdare deoarece suportul Facebook este doar o gluma proasta iar majoritatea utilizatorilor nu stiu cum sa-i contacteze cand se afla in astfel de situatii. Asadar nu trebuie sa va panicati nici macar atunci cand pagina voastra nu mai apare in cautarile Facebook, deoarece aceasta a fost pusa pe „Unpublish” si din acest motiv nu mai este afisata.
Practic pagina voastra inca exista in sistemul Facebook dar nu este vizibila pentru utilizatori, asadar nu a fost stearsa asa cum tind sa creada majoritatea utilizatorilor, care nu s-au mai confruntat cu o astfel de problema pana acum.
Tot ce trebuie sa faceti este sa accesati centrul de ajutor Facebook si sa intrati in legatura directa cu un reprezentant al echipei de suport a acestora. Trebuie sa mentionam si faptul ca pt a accesa formularul de suport trebuie sa efectuati toate demersurile dupa un laptop sau un desktop, deoarece in versiunea de mobil, acest tab nu apare……pt ca Facebook(este super strong pe partea de usability :))
Asadar trageti aer adanc in pipet si haideti sa incepem procesul prin intermediul caruia puteti intra in contact direct cu un reprezentant al echipei de suport de la Facebook.
In prima faza va trebuie sa completati o declaratie pe proprie raspundere in care sa detaliati cat mai bine speta, asadar va trebui sa le oferiti toate detaliile cu privire la modul in care ati pierdut accesul la paginile pe care le administrati iar pentru a veni in ajutorul vostru va punem la dispozitie un model pe care il puteti edita dupa bunul plac si care poate fi descarcat de aici.
Ideal ar fi sa legalizati declaratia respectiva la un notariat public pt a avea mai multa credibilitate in fata echipei de suport a celor de la Facebook. Ulterior va trebui sa scanati in format PDF urmatoarele documente:
- declaratia pe proprie raspundere pe care tocmai ati completat-o iar daca ati reusit sa o legalizati este si mai bine;
- actul de identitate al celui care a fost administrator pe paginile respective;
- un document din care sa reiasa ca detineti afacerea respectiva, poate fi un act constitutiv, CIF, CUI etc;
Acum ca avem toate documentele pregatite intr-un singur fisier PDF, nu trebuie decat sa trageti iarasi aer puternic in piept si sa urmati pasii simpli de mai jos pentru a intra in conversatie directa cu un reprezentant al echipei de suport a celor de la Facebook.
- Accesati acest link si apasati pe butonul de „Asistenta„, care este pozitionat in partea dreapta de sus a paginii;
- Ulterior o sa apara in partea stanga a paginii un alt buton pe care trebuie sa dati click si care poarta numele de „Incepe„, exact ca in imaginea de mai jos;
- Acum o sa fiti redirectionati catre pagina de mai jos iar voi trebuie sa dati click pe sectiunea care se intituleaza „Pagini de Afaceri”;
- Ulterior o sa fiti redirectionati catre o alta pagina in care trebuie sa dati click pe butonul „Discuta cu un reprezentat„, care se afla pozitionat in partea de jos a paginii. Aici nu trebuie sa disperati daca va apare un mesaj conform caruia toti reprezentantii echipei de suport sunt foarte ocupati si momentan nu puteti sa intrati in contact cu acestia. Sfatul meu este sa reveniti ceva mai tarziu si cu siguranta veti reusi sa-i contactati fara probleme.
- Acum sunteti redirectionati catre formularul de mai jos pe cate trebuie sa-l completati cu datele voastre personale iar ulterior sa apasati pe butonul din partea inferioara a paginii, care poarta numele de „Porneste o conversatie„
- Mai jos regasiti si un print screen cu butonul „Porneste o conversatie„, in cazul in care nu ati reusit sa-l localizati;
- Acum veti fi redirectionati direct catre chat-ul Facebook si asteptati pret de cateva minute pana in momentul in care o sa va preia un reprezentant al echipei de suport. De indata ce sunteti preluat puteti discuta in timp real cu acesta dar in engleza, asadar va trebui sa utilizati Google Translate daca vorbiti engleza „doar din maini”. La acest pas va trebui sa-i explicati cat mai bine speta si sa-i puneti la dispozitie toate documentele de care dispuneti si din care reiese foarte clar faptul ca ati fost administratori in trecut pe paginile de Facebook respective.
Urmariti si clipul de mai jos ca sa va dati seama cat de simplu si usor este sa contactati echipa de suport a celor de la „Feisbuc”.
Recuperare pagina Facebook
Reprezentantul Facebook o sa va puna mai multe intrebari cu privire la probleme pe care le intampinati iar la finalul discutiei o sa va ofere un „Case ID”, pe care este bine sa-l salvati pt a putea reveni ulterior cu intrebari cu privire la evolutia acestuia. Majoritatea acestor solicitari sunt rezolvate in maxim 48 de ore dar poate dura si mai mult in functie de complexitatea spetei, asadar nu trebuie sa va agitati aiurea daca nu receptionat un raspuns in termenul stipulat initial.
Veti fi contactat pe mail sau telefonic in functie de varianta pt care ati optat iar daca speta este rezolvata in mod favorabil veti reusi sa obtineti iarasi accesul la paginile pe care le-ati administrat, asadar continutul vostru nu a fost sters, asa cum banuiati initial.
Daca intampinati probleme pe parcursul acestui proces, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul sectiunii de comentarii iar noi vom face tot posibilul sa va ajutam si sa va raspundem in timp util.
Update 1: Adresa de mail a colegilor nostri care va pot ajuta sa parcurgeti aceasta procedura in cazul in care nu va descurcati singuri, este urmatoarea: recuperarepaginafacebook@gmail.com
Noutăți
ANPC vine în sprijinul consumatorilor cu situații dificile la bănci
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) lansează o adresă specială de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.
Adresa de e-mail prin care consumatorii pot semnala probleme de tipul:
- creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului
- creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale
- prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluției de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă și 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziție mai multe posibilități de rambursare pentru a alege, este spsf@anpc.ro.
În cazul în care doriți să semnalați astfel de situații, transmiteți, pe adresa de e-mail menționată, scanarea următoarelor documente
- contractul si scadențarul inițial;
- valoarea actuală a ratei;
- notificările primite de la bancă;
- venitul net al titularului, la momentul contractării și în prezent;
- corespondența pe care ați avut-o cu banca.
Pentru documentarea comparativă a comisarilor ANPC care se ocupă de acest domeniu, în cazul în care locuiți sau munciți în altă țară a Uniunii Europene, dețineți un contract de împrumut încheiat cu o bancă de acolo și doriți să veniți în sprijinul instituției noastre – pentru o imagine cât mai completă referitoare la abordarea acestei chestiuni la nivelul comunitar – trimteți, pe aceeași adresă de e-mail, scanarea documentelor care să conțină nivelul ratelor, scadențarele, dobânzile sau orice altă informație referitoare la derularea creditului doriți să ne puneți la dispoziție, fără a dezvălui datele Dvs. personale.
Noutăți
Hidroelectrica vine cu o nouă ofertă de nerefuzat și are cel mai mic preț
Hidroelectrica vine cu o noua oferta de nerefuzat atat pentru clientii din portofoliul acestora, cat si pentru clientii noi. Noul tarif pe care urmeaza sa-l practice Hidroelectrica este cel mai mic din piata de profil, asadar ramane si in acest an lider pe acest segment.
Mai jos regasiti notificarea pe care au receptionat-o deja majoritatea clientilor, iar pentru a beneficia de acest pret nu trebuie decat sa acceptati oferta. Daca nu sunteti clientul lor si doriti sa va mutati la Hidroelectrica, regasiti la finalul acestui articol procedura simpla pe care trebuie sa o urmati pt a va schimba furnizorul de energie electrica.
Societatea de Producere a Energiei Electrice în Hidrocentrale HIDROELECTRICA S.A. (denumită în continuare „Hidroelectrica”), îți propune să beneficiezi de avantajele ofertei VIITOR VERDE prin încheierea unui contract de furnizare a energiei electrice pe piața liberă.
CE IȚI OFERIM:
- Energie verde
- Termen de plată relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
- Comunicarea și transmiterea sigură a documentelor folosind mijloacele online;
- Accesibilitatea deplină: Furnizăm energie electrică în orice locație din România;
- Corectitudine 100%: garanția că NU există tarife ascunse în contractul de furnizare;
- Posibilitatea de a introduce indexul autocitit, de a consulta informațiile despre facturi și de a transmite diverse solicitări prin intermediul portalului pus la dispoziție precum și telefonic, prin
intermediul serviciului de Call Center la numerele de telefon 021 9834, 021 9861; - facilitarea relației cu operatorul de rețea în baza mandatului acordat;
- consultanță în domeniul furnizării energiei electrice.
PREȚUL ENERGIEI ELECTRICE
Prețul energiei electrice (include TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28404 lei/kWh;
Prețul energiei electrice active (fără TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28000 lei/kWh;
Prețul final de contract furnizare energie electrică în funcție de amplasarea geografică a locului de consum este anexat prezentei oferte.
In cazul in care doriti sa va schimbati furnizorul de energie electrica si sa va mutati la Hidroelectrica, tot ce trebuie sa faceti este sa urmati procedura disponibila pe blog, iar pt mai multe detalii accesati acest link.
VALABILITATE OFERTĂ
Oferta este destinată clienților casnici și este valabilă pentru contractele încheiate în perioada 01.04.2023 – 30.06.2023. Asadar ofera este limitata dar aveti timp suficient ca sa beneficiati de aceasta.
- Tepe online & offline8 luni ago
Reziliere contract cu Telekom România
- Tepe online & offline3 ani ago
Nu achitați taxele de reziliere ale abonamentelor
- Tepe online & offline2 ani ago
Reziliere online contract DigiMobil sau RDS & RCS
- Tepe online & offline8 luni ago
Reziliere contract cu Orange România
- Tepe online & offline12 luni ago
Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda
- Noutăți2 ani ago
Țeapa intitulată TBI Credit IFN SA!
- Noutăți2 ani ago
TELEKOM SMART WiFi este o altă țeapă
- Tepe online & offline12 luni ago
ZIVADA.RO vinde parfumuri contrafăcute și refuză returnarea banilor
pe un apex s20 de ce nu merg datele mobile ?
Pt ca este o panarama de smartphone…. :)))
Nu este in garantie?
Salut detin un Xiaomi redmi note 9 pro si nu imi merg datele mobile am parcurs toti pasi la Nume si APN dar degeaba nici o sansa .Am un abonament la Digi
Salut,
Cum asa?
I-ai dat si un restart si tot nimic?
Lasa un print screen cu setarile, probabil ca ai omis ceva :(
Chifoi Constantin bună ziua nu am internet pe mobil 07276740360 nu pot suna și primi telefon de la neni
Pentru limba romana….apasa tasta 1 :))
Daca esti nemultumiti de semnal in reteaua celor de la Digi, iti recomand sa reziliezi contractul iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
De o saptaman dot fac plangeri din cauza semnalului fosrte pros internetu se incarca greu sau deloc sun stau in asteptare cate 30 minute si imi tot zice ca in rezolva problema in cel mai scurt timp saptaman asta nam putut face nimic cel mai scurt timp ce insema la voi o luna ,un an …..
Si de ce nu reziliezi contractul?
Aceseaza acest link si parcurge procedura prezentat pe blog iar prin intermediul acesteia vei reusi sa reziliezi contractul fara costuri suplimentare.
Asteptam detalii. Succes!
exista posibilitate de sesizare pe email la clienti@rcs-rds.ro
Sesizare pentru ce anume?
Salut! Am cumpărat un Nokia 3.4 pentru o rudă mai în vârstă, abonament digi, am urmat cu exactitate pașii, am dat și restart dar tot nu merge. Idei?
Salut,
Sa-i dai un factory reset, si urmeaza iarasi tutorialul. Vezi ca iti scapa ceva, asadar holbeaza-te mai bine :))
Am un Telefon mobil Xiaomi Mi 10T Lite 5G cumpărat recent pentru soțul meu și am urmat instrucțiunile tale după ce le-am incercat și pe cele date de operatorul Digi(abonament) și tot nu se activează datele mobile. Ce pot face in continuare? :(
Mergi la cei de unde l-ai achizitionat sau la un service GSM si ti-l vor seta rapid, desi normal era sa o faca de la bun inceput!
Probabil ca omiti sa faci vreun pas specificat in tutorial. Succes!
Salut,am cartelă de Digi Spania,am făcut setările pentru internet în România, și nu reușesc să activez netul.Am urmat pașii, pentru setările cu cartelă.
Salut,
Iti recomand sa-i contactezi pe cei de la GiGi, probabil ca sunt active anumite restrictii. Succes!
Bună seara! Dar, roaming-ul l-ai activat pentru internet? E tot acolo undeva la setări. Eu, pentru cartela Lycamobile de România, trebuie obligatoriu să activez și roaming. Altfel niciodată n-o să am net.
GiGi rulz :)))
Salut! Problema mea este un pic diferita; este vorba de un laptop (SO: Windows 10 update la zi) in care am adaugat un card WWAN 4G si am introdus un SIM Digi si care functioneaza pe alt laptop cu un alt tip de card 3G fara probleme cat si intr-un telefon. Desi am mesajul „Conectat (LTE)/Acces internet” practic nu pot naviga cu niciun browser (Edge/Chr/Mozz), nu pot accesa nimic. Initial dupa introducerea cardului am putut naviga cateva minute fara setari, dupa care nu a mai fost posibil, chiar dupa setarea APN specifica Digi. La rularea Troubleshooter-ului in Windows acesta raporteaza ca nu exista nicio eroare si niciun conflict. Ar mai fi de mentionat ca in setarile APN nu exista toate campurile unui telefon ca de ex. MNC, MCC. Aveti vreo sugestie, va rog?
Salut,
Probabil ca exista o limitare software si iti recomand sa apelezi la echipa de suport tehnic GiGi :)
Oricum reteaua 4G a acestora este doar o gluma proasta iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Succes!
Aș vrea să vă întreb dacă cineva ar ști cum să activeze partajarea conexiunii, deoarece în setări nici nu am opțiunea „partajare conexiune”
Ce model de smartphone detii?
O mica problema:
Am un xiaomi 8 note pro luat anul acesta in februarie. Daca sunt intr o zona unde se pierde semnalul si ma mut undeva unde e semnal nu mi se reconecteaza automat datele mobile. Trebuie sa dau restart. E vreo setare care se poate face ca sa se reconecteze automat cand e semnal disponibil ?
Cel mai probabil este un bug software iar o resoftare va rezolva problema, vezi tutorialele de pe XDA.
nu merge deloc ipv6
Cum asa?
Salut. O alta metoda simpla era mentionata si pe site-ul celor de la RCS-RDS: *111*187# – activare 4G
Nu mai stiu daca mai este valabila dar prin aceasta metoda mi-am activat 4G-ul cu ceva timp in urma. Bafta !!!!!!
Salut,
In ambele cazuri pasii sunt extrem de simpli, asadar utilizatorii nu ar trebui sa intampine probleme :)
Cele mai bune setari pentru o viteza mai mare: Digi Mobil, APN – Internet (cu I mare), Protocol APN – IPv4/IPv6 (inclusiv la roaming), Tip MVNO – IMSI , restul ramant prestabilite si salvare
Ok dar pentru un semnal mai bun nu detii vreun „leac”? :)) Practic tot „nema semnal” https://ithot.ro/digi-mobil-smart-5g/
La cele două telefoane Xiaomi, SIM-urile au funcționat din prima foarte bine. La Huawei y7 a fost nevoie să urmăm pașii descriși de tine. Și funcționează! Mulțumim!!!
Cu placere!
GiGi rulz :)) https://ithot.ro/digi-mobil-campion-portabilitate/
A functionat perfect. Multumesc.
Cu mare placere!
Da
Salut. Am un telefon nou Samsung J5 2017 dual-sim (1 slot LTE/3G/2G si 1 slot 3G/2G ). Am 2 cartele SIM pe abonament DIGI optim nelimitat (1 servici si 1 personal). De când am telefonul (este nou, de 3 luni) întâmpin o problemă legată numai de conexiunea la internetul mobil la cartela personala, si anume stă 1 minut conectată după care se deconectează. Dacă dau restart si sau activare apoi dezactivare mod avion, revine conexiunea la internet cca 1 minut după care iar dispare si tot așa. Acum 3 zile am inlocuit cartela SIM, am crezut ca e demagnetizata dar la fel pățesc. Am schimbat SIM-urile între sloturi si degeaba. Problema asta este nunai la cartela personală! Am sunat la DIGI tehnic si mi-au spus că e de la telefon. Am probat cartela cu pricina in alt telefon si funcționează fără probleme. Dacă ar fi din telefon, de ce nu pățesc aceeași problemă si pe cealaltă cartelă? Nu cumva trebuie făcută o altfel de setare, ceea ce cei de la DIGI nu au știut sa-mi spună, deși le-am spus că am 2 cartele de la ei? Dacă e nevoie, cer suportul si celor de la Samsung.
Salut,
Cel mai probabil este vorba de un bug software si iti recomand sa apelezi la garantie pt o resoftare. Daca problema persista atunci terminalul are o problema hardware si trebuie inlocuit. Iti recomandam sa optezi pt noul Galaxy S10 :)) https://ithot.ro/samsung-galaxy-s10-imagini-presa/
Buna ziua ! Am o problema similara tot la un Samsung Galaxy J5. Va rog sa-mi spuneti ce s-a putut rezolva in cazul dv. si in ce mod ! Va multumesc
Buna ziua ! Am si eu tot aceasta problema pe un Samsung J5.Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce s-a rezolvat la dv. si in ce mod ! Va multumesc !
Il poti returna in 30 de zile daca a fost achizitionat la eMAG. Cu placere!
Probabil ca detii cartele prepaid :)
Am configurat Apn-ul, am semnal H+ insa imi merge foarte greu ca si cum ar fi semnal E, are problema cartela?
Nu are nici o problema SIM-ul ci de vina este doar „vestita” retea 3G/4G a celor de la Digi Mobil.
Probabil ca in zona respectiva acoperirea este extrem de redusa si din acest motiv traficul se afla cote modeste.
Am activat cartela prepay Digi pe un Huawei mate 7 dar nu pot porni si internetul mobil (desi datele mobile sunt activate, nu e afisat si simbolul aferent traficului de date mobile „H” sau „3G”); setat si apn pt. Digi dar tot degeaba… Stie careva solutia?
Vezi ca nu ai salvat cum trebuie APN-ul si din acest motiv nu se conecteaza terminalul.
Gata man, foarte important: la APN se trece prepaid si nu internet sau ce variante am mai vazut pe net.
Nu are cum din moment ce am testat si functioneaza doar cu „internet”.
Probabil ca ai trecut prepaid la „nume” si nu la „APN”.
Asteptam un print screen pe contact@ithot.ro.
Ms!
Nu reusesc la Nokia Lumia 520 :(
Hai ca nu este vre-o operatie pe creier…:))
Unde te impotmolesti?
Salutare!Am un Karbonn a5s si incerc sa il fac sa aiba semnal de la DIGI dar nu reusesc am sunat la Digi si am facut setarile dar nu se conecteaza la reteaua DIGI.Cartela are semnal in alt tel si alte cartele au semnal in acest tel doar retea DIGI nu vrea sa o gaseasca.Ce ar putea avea telefonul?
Salut,
Tind sa cred ca are o problema hardware sau software si iti recomand sa il trimiti la service/garantie.
Orice alta cartela a altor operatori functioneaza inclusiv 3 g dar cand pun cartela Digi si dau scanare nu gaseste pur si simplu reteaua Digi decat celelalte retele.Tel este nou acum l-am cumparat!
Ar fi ideal sa testezi si cartela SIM intr-un al terminal, ca sa fi sigur ca este functionabila.
Eventual incearca sa setezi ca retea principala 3G si probabil ca astfel vei reusi sa rezolvi problema.