Connect with us

Tutoriale

Activare internet DiGi Mobil aka RDS & RCS

In randurile de mai jos o sa va prezentam metoda de activare internet Digi Mobil iar mai jos regasiti setarile APN care trebuiesc facute pentru a beneficia de conexiunea 4G/LTE in celebra retea a celor de la Digi Mobil.

Activare internet DiGi

Activare internet DiGi

Daca sunteti fericitul posesor al unui abonament de la Digi Mobil si al unui smartphone care refuza sa se conecteze la internet prin intermediul retelei 3G/4G, atunci va trebui sa parcurgeti acest articol pt a efectua setarile necesare. Activare internet

Activare internet DiGi

Activare internet DiGi

In randurile de mai jos o sa va prezentam cativa pasi simpli care trebuie urmati pt a avea acces la internet prin intermediul retelei 3G/4G oferite de catre Digi Mobil.

Activare internet DiGi

Asadar haideti sa purcedem prezentand pe intelesul tuturor setarile care trebuiesc facute atat pentru cei care poseda abonamente la DiGiMobil, cat si pentru cei care utilizeaza cartele prepaid:

  1. navigati in meniu la „Setari” si activati „Date mobile” sau „Retele mobile” – denumirea difera in functie de smartphone-ul utilizat.
  2. tot in meniul „Setari” accesati sectiunea „Partajare Internet & Retele” iar apoi accesati sectiunea de „Retele mobile
  3. acum mergeti „Puncte de acces” si dati clic pe „APN nou” iar la „Nume” treceti „Digi Mobil si la „APN” treceti „internet” – exact asa cu litere mici
  4. in ultimul pas nu trebuie decat sa dati „Salvare” la setarile facute anterior
  • Name: Digi Mobil
  • APN: internet
  • MCC: 226
  • MNC: 05
  • Authentification type: PAP
  • APN Protocol: IPv4
  • APN Roaming Protocol: IPv4

Posesorii de cartele pre-paid Digi Mobil vor trebui sa urmeze pasi similari iar setarile le regasiti mai jos.

  • Name: Digi Mobil
  • APN: prepaid
  • MCC: 226
  • MNC: 05
  • Authentification type: PAP
  • APN Protocol: IPv4
  • APN Roaming Protocol: IPv4

Mai jos puteti urmari si un tutorial video care va ajuta sa vedeti exact cum se fac setarile pt a beneficia de internet in reteaua celor de  la DigiMobil.

Activare interne DiGi

Acum ca am incheiat cu setarile va invit sa verificati daca este activa conexiunea la internet folosind browser-ul preinstalat pe smartphone-ul pe care il detineti.

Nu trebuie decat sa tastati numele blogului nostru ithot.ro si sa dati click pe butonul Start sau Acces iar ulterior se va conecta instant, putand vizualiza cele mai noi stiri din internet si tehnologie.

Advertisement

Update 1: Unele modele de telefoane necesita un restar dupa ce efectuati aceste setari iar abia ulterior o sa puteti activa conexiunea 4G/LTE.

Am decis sa publicam acest articol ca urmare a numarului mare de solicitari pe care le-a primit pe aceasta tema, iar daca va fost de folos articolul, nu ezitati sa-i dati un share pt a ajunge la majoritatea abonatilor care se confrunta cu aceasta problema de conectare si nu stiu cum sa o remedieze.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la aceste setari sau la aplicarea acestora pt un model anume de smartphone, va putem oferii suportul de care aveti nevoie prin intermediul sectiunii de comentarii.

rcs-rds-4

Continue Reading
Advertisement
53 Comments
Subscribe
Notify of
guest

53 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
moga calin

pe un apex s20 de ce nu merg datele mobile ?

Dadu ion

Salut detin un Xiaomi redmi note 9 pro si nu imi merg datele mobile am parcurs toti pasi la Nume si APN dar degeaba nici o sansa .Am un abonament la Digi

Chifoi Constantin

Chifoi Constantin bună ziua nu am internet pe mobil 07276740360 nu pot suna și primi telefon de la neni

Costinel bogdan

De o saptaman dot fac plangeri din cauza semnalului fosrte pros internetu se incarca greu sau deloc sun stau in asteptare cate 30 minute si imi tot zice ca in rezolva problema in cel mai scurt timp saptaman asta nam putut face nimic cel mai scurt timp ce insema la voi o luna ,un an …..

Ionut

exista posibilitate de sesizare pe email la clienti@rcs-rds.ro

Ciuky

Salut! Am cumpărat un Nokia 3.4 pentru o rudă mai în vârstă, abonament digi, am urmat cu exactitate pașii, am dat și restart dar tot nu merge. Idei?

Elena

Am un Telefon mobil Xiaomi Mi 10T Lite 5G cumpărat recent pentru soțul meu și am urmat instrucțiunile tale după ce le-am incercat și pe cele date de operatorul Digi(abonament) și tot nu se activează datele mobile. Ce pot face in continuare? :(

Daniel

Salut,am cartelă de Digi Spania,am făcut setările pentru internet în România, și nu reușesc să activez netul.Am urmat pașii, pentru setările cu cartelă.

Costin Red

Bună seara! Dar, roaming-ul l-ai activat pentru internet? E tot acolo undeva la setări. Eu, pentru cartela Lycamobile de România, trebuie obligatoriu să activez și roaming. Altfel niciodată n-o să am net.

Cristian

Salut! Problema mea este un pic diferita; este vorba de un laptop (SO: Windows 10 update la zi) in care am adaugat un card WWAN 4G si am introdus un SIM Digi si care functioneaza pe alt laptop cu un alt tip de card 3G fara probleme cat si intr-un telefon. Desi am mesajul „Conectat (LTE)/Acces internet” practic nu pot naviga cu niciun browser (Edge/Chr/Mozz), nu pot accesa nimic. Initial dupa introducerea cardului am putut naviga cateva minute fara setari, dupa care nu a mai fost posibil, chiar dupa setarea APN specifica Digi. La rularea Troubleshooter-ului in Windows acesta raporteaza ca nu exista nicio eroare si niciun conflict. Ar mai fi de mentionat ca in setarile APN nu exista toate campurile unui telefon ca de ex. MNC, MCC. Aveti vreo sugestie, va rog?

Luni

Aș vrea să vă întreb dacă cineva ar ști cum să activeze partajarea conexiunii, deoarece în setări nici nu am opțiunea „partajare conexiune”

Schiteanu Dragos

O mica problema:
Am un xiaomi 8 note pro luat anul acesta in februarie. Daca sunt intr o zona unde se pierde semnalul si ma mut undeva unde e semnal nu mi se reconecteaza automat datele mobile. Trebuie sa dau restart. E vreo setare care se poate face ca sa se reconecteze automat cand e semnal disponibil ?

florian

nu merge deloc ipv6

ionel

Salut. O alta metoda simpla era mentionata si pe site-ul celor de la RCS-RDS: *111*187# – activare 4G
Nu mai stiu daca mai este valabila dar prin aceasta metoda mi-am activat 4G-ul cu ceva timp in urma. Bafta !!!!!!

Dan

Cele mai bune setari pentru o viteza mai mare: Digi Mobil, APN – Internet (cu I mare), Protocol APN – IPv4/IPv6 (inclusiv la roaming), Tip MVNO – IMSI , restul ramant prestabilite si salvare

Laura

La cele două telefoane Xiaomi, SIM-urile au funcționat din prima foarte bine. La Huawei y7 a fost nevoie să urmăm pașii descriși de tine. Și funcționează! Mulțumim!!!

Iulius

A functionat perfect. Multumesc.

BYTZA

Cu mare placere!

Tarca daniel mihai

Da

Tudor

Salut. Am un telefon nou Samsung J5 2017 dual-sim (1 slot LTE/3G/2G si 1 slot 3G/2G ). Am 2 cartele SIM pe abonament DIGI optim nelimitat (1 servici si 1 personal). De când am telefonul (este nou, de 3 luni) întâmpin o problemă legată numai de conexiunea la internetul mobil la cartela personala, si anume stă 1 minut conectată după care se deconectează. Dacă dau restart si sau activare apoi dezactivare mod avion, revine conexiunea la internet cca 1 minut după care iar dispare si tot așa. Acum 3 zile am inlocuit cartela SIM, am crezut ca e demagnetizata dar la fel pățesc. Am schimbat SIM-urile între sloturi si degeaba. Problema asta este nunai la cartela personală! Am sunat la DIGI tehnic si mi-au spus că e de la telefon. Am probat cartela cu pricina in alt telefon si funcționează fără probleme. Dacă ar fi din telefon, de ce nu pățesc aceeași problemă si pe cealaltă cartelă? Nu cumva trebuie făcută o altfel de setare, ceea ce cei de la DIGI nu au știut sa-mi spună, deși le-am spus că am 2 cartele de la ei? Dacă e nevoie, cer suportul si celor de la Samsung.

BYTZA

Salut,
Cel mai probabil este vorba de un bug software si iti recomand sa apelezi la garantie pt o resoftare. Daca problema persista atunci terminalul are o problema hardware si trebuie inlocuit. Iti recomandam sa optezi pt noul Galaxy S10 :)) https://ithot.ro/samsung-galaxy-s10-imagini-presa/

Camelia

Buna ziua ! Am o problema similara tot la un Samsung Galaxy J5. Va rog sa-mi spuneti ce s-a putut rezolva in cazul dv. si in ce mod ! Va multumesc

Camelia

Buna ziua ! Am si eu tot aceasta problema pe un Samsung J5.Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce s-a rezolvat la dv. si in ce mod ! Va multumesc !

BYTZA

Il poti returna in 30 de zile daca a fost achizitionat la eMAG. Cu placere!

BYTZA

Probabil ca detii cartele prepaid :)

Iustin

Am configurat Apn-ul, am semnal H+ insa imi merge foarte greu ca si cum ar fi semnal E, are problema cartela?

Miki

Am activat cartela prepay Digi pe un Huawei mate 7 dar nu pot porni si internetul mobil (desi datele mobile sunt activate, nu e afisat si simbolul aferent traficului de date mobile „H” sau „3G”); setat si apn pt. Digi dar tot degeaba… Stie careva solutia?

Miki

Gata man, foarte important: la APN se trece prepaid si nu internet sau ce variante am mai vazut pe net.

valentin

Nu reusesc la Nokia Lumia 520 :(

Oance Sorin

Salutare!Am un Karbonn a5s si incerc sa il fac sa aiba semnal de la DIGI dar nu reusesc am sunat la Digi si am facut setarile dar nu se conecteaza la reteaua DIGI.Cartela are semnal in alt tel si alte cartele au semnal in acest tel doar retea DIGI nu vrea sa o gaseasca.Ce ar putea avea telefonul?

Oance Sorin

Orice alta cartela a altor operatori functioneaza inclusiv 3 g dar cand pun cartela Digi si dau scanare nu gaseste pur si simplu reteaua Digi decat celelalte retele.Tel este nou acum l-am cumparat!

Tutoriale

Recuperare pagină furată de Facebook

Zilele trecute am pierdut accesul la mai multe pagini de Facebook pe care le administram iar in randurile de mai jos o sa va prezentam modul in care va puteti recupera accesul la paginile pe care le detineti, daca ati cazut prada unui hacker iar acesta va eliminat rapid din lista de administratori si astfel ati pierdut accesul complet asupra acestora.

In prima faza trebuie sa va inarmati cu multa rabdare deoarece suportul Facebook este doar o gluma proasta iar majoritatea utilizatorilor nu stiu cum sa-i contacteze cand se afla in astfel de situatii. Asadar nu trebuie sa va panicati nici macar atunci cand pagina voastra nu mai apare in cautarile Facebook, deoarece aceasta a fost pusa pe „Unpublish” si din acest motiv nu mai este afisata.

Practic pagina voastra inca exista in sistemul Facebook dar nu este vizibila pentru utilizatori, asadar nu a fost stearsa asa cum tind sa creada majoritatea utilizatorilor, care nu s-au mai confruntat cu o astfel de problema pana acum.

Tot ce trebuie sa faceti este sa accesati centrul de ajutor Facebook si sa intrati in legatura directa cu un reprezentant al echipei de suport a acestora. Trebuie sa mentionam si faptul ca pt a accesa formularul de suport trebuie sa efectuati toate demersurile dupa un laptop sau un desktop, deoarece in versiunea de mobil, acest tab nu apare……pt ca Facebook(este super strong pe partea de usability :))

Asadar trageti aer adanc in pipet si haideti sa incepem procesul prin intermediul caruia puteti intra in contact direct cu un reprezentant al echipei de suport de la Facebook.

Advertisement

In prima faza va trebuie sa completati o declaratie pe proprie raspundere in care sa detaliati cat mai bine speta, asadar va trebui sa le oferiti toate detaliile cu privire la modul in care ati pierdut accesul la paginile pe care le administrati iar pentru a veni in ajutorul vostru va punem la dispozitie un model pe care il puteti edita dupa bunul plac si care poate fi descarcat de aici.

Ideal ar fi sa legalizati declaratia respectiva la un notariat public pt a avea mai multa credibilitate in fata echipei de suport a celor de la Facebook. Ulterior va trebui sa scanati in format PDF urmatoarele documente:

  • declaratia pe proprie raspundere pe care tocmai ati completat-o iar daca ati reusit sa o legalizati este si mai bine;
  • actul de identitate al celui care a fost administrator pe paginile respective;
  • un document din care sa reiasa ca detineti afacerea respectiva, poate fi un act constitutiv, CIF, CUI etc;

Acum ca avem toate documentele pregatite intr-un singur fisier PDF, nu trebuie decat sa trageti iarasi aer puternic in piept si sa urmati pasii simpli de mai jos pentru a intra in conversatie directa cu un reprezentant al echipei de suport a celor de la Facebook.

  • Accesati acest link si apasati pe butonul de „Asistenta„, care este pozitionat in partea dreapta de sus a paginii;
recuperare pagina Facebook

recuperare pagina Facebook

  • Ulterior o sa apara in partea stanga a paginii un alt buton pe care trebuie sa dati click si care poarta numele de „Incepe„, exact ca in imaginea de mai jos;
Recuperare pagina facebook

Recuperare pagina facebook

  • Acum o sa fiti redirectionati catre pagina de mai jos iar voi trebuie sa dati click pe sectiunea care se intituleaza „Pagini de Afaceri”;

  • Ulterior o sa fiti redirectionati catre o alta pagina in care trebuie sa dati click pe butonul „Discuta cu un reprezentat„, care se afla pozitionat in partea de jos a paginii. Aici nu trebuie sa disperati daca va apare un mesaj conform caruia toti reprezentantii echipei de suport sunt foarte ocupati si momentan nu puteti sa intrati in contact cu acestia. Sfatul meu este sa reveniti ceva mai tarziu si cu siguranta veti reusi sa-i contactati fara probleme.
recuperare pagina Facebook

recuperare pagina Facebook

  • Acum sunteti redirectionati catre formularul de mai jos pe cate trebuie sa-l completati cu datele voastre personale iar ulterior sa apasati pe butonul din partea inferioara a paginii, care poarta numele de „Porneste o conversatie
recuperare pagina Facebook

recuperare pagina Facebook

  • Mai jos regasiti si un print screen cu butonul „Porneste o conversatie„, in cazul in care nu ati reusit sa-l localizati;
Recuperare pagină Facebook

Recuperare pagină Facebook

  • Acum veti fi redirectionati direct catre chat-ul Facebook si asteptati pret de cateva minute pana in momentul in care o sa va preia un reprezentant al echipei de suport. De indata ce sunteti preluat puteti discuta in timp real cu acesta dar in engleza, asadar va trebui sa utilizati Google Translate daca vorbiti engleza „doar din maini”. La acest pas va trebui sa-i explicati cat mai bine speta si sa-i puneti la dispozitie toate documentele de care dispuneti si din care reiese foarte clar faptul ca ati fost administratori in trecut pe paginile de Facebook respective.

Urmariti si clipul de mai jos ca sa va dati seama cat de simplu si usor este sa contactati echipa de suport a celor de la „Feisbuc”.

Recuperare pagina Facebook

Reprezentantul Facebook o sa va puna mai multe intrebari cu privire la probleme pe care le intampinati iar la finalul discutiei o sa va ofere un „Case ID”, pe care este bine sa-l salvati pt a putea reveni ulterior cu intrebari cu privire la evolutia acestuia. Majoritatea acestor solicitari sunt rezolvate in maxim 48 de ore dar poate dura si mai mult in functie de complexitatea spetei, asadar nu trebuie sa va agitati aiurea daca nu receptionat un raspuns in termenul stipulat initial.

Veti fi contactat pe mail sau telefonic in functie de varianta pt care ati optat iar daca speta este rezolvata in mod favorabil veti reusi sa obtineti iarasi accesul la paginile pe care le-ati administrat, asadar continutul vostru nu a fost sters, asa cum banuiati initial.

Advertisement

Daca intampinati probleme pe parcursul acestui proces, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul sectiunii de comentarii iar noi vom face tot posibilul sa va ajutam si sa va raspundem in timp util.

Update 1: Adresa de mail a colegilor nostri care va pot ajuta sa parcurgeti aceasta procedura in cazul in care nu va descurcati singuri, este urmatoarea: recuperarepaginafacebook@gmail.com

Continue Reading

Noutăți

ANPC vine în sprijinul consumatorilor cu situații dificile la bănci

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) lansează o adresă specială de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.

Adresa de e-mail prin care consumatorii pot semnala probleme de tipul:

  • creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului
  • creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale
  • prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluției de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă și 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziție mai multe posibilități de rambursare pentru a alege, este spsf@anpc.ro.

În cazul în care doriți să semnalați astfel de situații, transmiteți, pe adresa de e-mail menționată, scanarea următoarelor documente

  •  contractul si scadențarul inițial;
  •  valoarea actuală a ratei;
  •  notificările primite de la bancă;
  •  venitul net al titularului, la momentul contractării și în prezent;
  •  corespondența pe care ați avut-o cu banca.

Pentru documentarea comparativă a comisarilor ANPC care se ocupă de acest domeniu, în cazul în care locuiți sau munciți în altă țară a Uniunii Europene, dețineți un contract de împrumut încheiat cu o bancă de acolo și doriți să veniți în sprijinul instituției noastre – pentru o imagine cât mai completă referitoare la abordarea acestei chestiuni la nivelul comunitar – trimteți, pe aceeași adresă de e-mail, scanarea documentelor care să conțină nivelul ratelor, scadențarele, dobânzile sau orice altă informație referitoare la derularea creditului doriți să ne puneți la dispoziție, fără a dezvălui datele Dvs. personale.

Continue Reading

Noutăți

Hidroelectrica vine cu o nouă ofertă de nerefuzat și are cel mai mic preț

 

Hidroelectrica vine cu o noua oferta de nerefuzat atat pentru clientii din portofoliul acestora, cat si pentru clientii noi. Noul tarif pe care urmeaza sa-l practice Hidroelectrica este cel mai mic din piata de profil, asadar ramane si in acest an lider pe acest segment.

Mai jos regasiti notificarea pe care au receptionat-o deja majoritatea clientilor, iar pentru a beneficia de acest pret nu trebuie decat sa acceptati oferta.  Daca nu sunteti clientul lor si doriti sa va mutati la Hidroelectrica, regasiti la finalul acestui articol procedura simpla pe care trebuie sa o urmati pt a va schimba furnizorul de energie electrica.

Societatea de Producere a Energiei Electrice în Hidrocentrale HIDROELECTRICA S.A. (denumită în continuare „Hidroelectrica”), îți propune să beneficiezi de avantajele ofertei VIITOR VERDE prin încheierea unui contract de furnizare a energiei electrice pe piața liberă.

CE IȚI OFERIM:

Advertisement
  • Energie verde
  • Termen de plată relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
  • Comunicarea și transmiterea sigură a documentelor folosind mijloacele online;
  • Accesibilitatea deplină: Furnizăm energie electrică în orice locație din România;
  • Corectitudine 100%: garanția că NU există tarife ascunse în contractul de furnizare;
  • Posibilitatea de a introduce indexul autocitit, de a consulta informațiile despre facturi și de a transmite diverse solicitări prin intermediul portalului pus la dispoziție precum și telefonic, prin
    intermediul serviciului de Call Center la numerele de telefon 021 9834, 021 9861;
  • facilitarea relației cu operatorul de rețea în baza mandatului acordat;
  • consultanță în domeniul furnizării energiei electrice.

PREȚUL ENERGIEI ELECTRICE

Prețul energiei electrice (include TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28404 lei/kWh;
Prețul energiei electrice active (fără TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28000 lei/kWh;
Prețul final de contract furnizare energie electrică în funcție de amplasarea geografică a locului de consum este anexat prezentei oferte.

In cazul in care doriti sa va schimbati furnizorul de energie electrica si sa va mutati la Hidroelectrica, tot ce trebuie sa faceti este sa urmati procedura disponibila pe blog, iar pt mai multe detalii accesati acest link.

VALABILITATE OFERTĂ

Oferta este destinată clienților casnici și este valabilă pentru contractele încheiate în perioada 01.04.2023 – 30.06.2023. Asadar ofera este limitata dar aveti timp suficient ca sa beneficiati de aceasta.

Advertisement
Continue Reading

Facebook

Ce mai citesc alții

Noutățio lună ago

ANPC a amendat Cetelem pentru abuzurile comise

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic, BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA Paris,sucursala...

Tepe online & offline2 luni ago

Orange mărește iarăși tarifele abonamentelor existente

O mare parte dintre abonatii Orange au receptionat deja o notificare prin intermediul careia sunt instiintati asupra faptul ca vor...

Noutăți3 luni ago

ANPC reglementează achiziția de obiecte din metale și pietre prețioase

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inițiat și pus în transparență decizională un proiect de ordin cu caracter normativ...

Tepe online & offline5 luni ago

O nouă țeapă face ravagii printre români, uite cum funcționează

O noua teapa circula pe internet si face ravagii printre romani, iar totul porneste de la un simplu mail receptionat...

Tepe online & offline6 luni ago

Orange a fost amendat de ANPC pentru că își păcăleau clienții

Celebrul operator Orange a fost sanctionat de catre ANPC pentru faptul ca utilizau practici, comerciale inselatoare, iar amenda este in...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Telekom România

Iata cum poti face reziliere contract cu Telekom Romania fara probleme inutile si fara costuri suplimentare, indiferent de serviciul pe...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Orange România

In randurile de mai jos va prezentam cum puteti face reziliere contract Orange Romania iar pasii care trebuie urmati sunt...

Tepe online & offline10 luni ago

O nouă țeapă care este dată în numele Poștei Române

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline11 luni ago

Poșta Română și țeapa cu primirea coletului cu adresă greșită

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline12 luni ago

Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

Iata cum poti face reziliere contract cu RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament mobil, cablu tv...

Tepe online & offline12 luni ago

ZIVADA.RO vinde parfumuri contrafăcute și refuză returnarea banilor

Continuam sa va expunem magazinele online care dau zilnic țepe clientilor, iar astazi va prezentam țeapa intitulata ZIVADA.RO.  Acest magazin...

Noutăți1 an ago

O nouă țeapă dată în numele MAI, Europol, Interpol și Cepol

  Zilele acestea circula pe internet o noua teapa care este data in numele MAI, Europol, Interpol și Cepol. Infractorii...

Trending