Connect with us

Tepe online & offline

Reziliere online contract DigiMobil sau RDS & RCS

Published

on

Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele in ciuda faptului ca pana acum puteau face acest demers doar in punctele de prezenta ale inestimabilului operator care este si care va fi cu siguranta mult timp de acum incolo.

Reziliere contract digi

Reziliere contract digi

Avem vesti excelente pentru abonatii RCS & RDS care doresc sa rezilieze contractele cu inestimabilul operator iar  pana acum o puteau face doar daca se prezentau fizic in punctele de lucru ale acestora.

Reziliere contract DIGI

Majoritatea abonatilor erau descurajati de cozile infernale la care trebuiau sa stea atunci cand doreau sa isi depuna cererile de reziliere iar de cele mai multe ori atitudinea angajatilor RCS & RDS lasa de dorit.

Acum insa cei de la RDS & RCS le ofera posibilitatea abonatilor sa isi rezilieze contractele online, direct din confortul locuintei proprii.

Reziliere contract digi

Reziliere contract digi

Asadar  acum va puteti rezilia fara probleme contractele si indiferent de serviciile de care beneficiati(televiziune, internet fix, telefonie mobila, telefonie fixa, furnizare de energie) iar toate demersurile le puteti face online.

In randurile de mai jos o sa va prezentam punctual procedura care trebuie urmata in astfel de cazuri:

  • Redactati cererea de reziliere pe care o puteti descarca de aici iar ulterior o trimiteti pe mail la urmatoarea adresa sesizari.reclamatii@rcs-rds.ro
  • In maxim 30 de zile veti fi contactat de catre un reprezentant RDS & RCS care o sa va confirme procesarea cererii de reziliere si ulterior va trebui sa returnati echipamentul pe care il aveti in custodie(router, stick internet, receiver programe TV etc) iar acesta trebuie returnat in aceeasi stare in care l-ati receptionat;

    Reziliere contract digi

    Reziliere contract digi

  • Va trebui sa achitati contravaloarea acestor echipamente in cazul in care nu le mai puteti returna din varii motive(produsele au fost pierdute/furate/deteriorate etc);
  • Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor la ANPC daca intampinati ostilitate din partea inestimabilului operator iar reclamatiile pot fi depuse tot online, prin intermediul acestui link;
  • Veti fi nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament, asadar orice alte taxe pe care vi le solicita sunt complet abuzive si din acest motiv va recomandam sa apelati cu mare incredere la ajutorul celor de la ANPC;

Reziliere contract DIGI

Reziliere contract digi

Reziliere contract digi

  1. Posesorii de abonamente si terminale achizitionate in sistem de rate „nema dobanda” vor trebui sa achite diferenta pentru aceste smartphone-uri din moment ce reziliaza contractele anticipat;
  2. De retinut faptul ca va puteti pastra numerele de mobil pe cartela pre-paid iar abia ulterior va puteti porta in reteaua dorita si procedura completa este disponibila aici.
  3. Nu va lasati intimidati de atitudinea inestimabilului operator care de cele mai multe ori merge la intimidare si mizeaza din plin pe „naivitatea” abonatilor care tac si suporta toate aceste mizerii.
Reziliere contract digi

Reziliere contract digi

Update 1: Apelati cu mare incredere la ajutorul celor de la ANPC, iar reclamatiile le puteti depune in mediul online, accesand acest link. Trebuie sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti.

reziliere contract RDS

reziliere contract RDS

Daca aveti alte intrebari sau nelamuriri le putem discuta in sectiunea de comentarii, unde vom incerca sa va oferim cele mai bune sfaturi.

Nu uitati nici de faptul ca pe blog este disponibila si procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractele cu Telekom Romania.

299 Comments
Subscribe
Notify of
guest

299 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Diana

Buna ziua!
Care este email ul la care putem face plangere la anpc? Nu merge linkul din descriere. Va multumesc!

Diana

404 – File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Când accesez linkul, îmi apare acest mesaj

Toma Florin

Salut , luna asta se termina contractul de telefonie , este necesar sa fac cerere de reziliere? pentru ca la tv au continuat contractul dupa 2 ani .

Sfranciog leonard

Buna ziua am 2 abonamente la dgi 2in 27 iulia 2023 am plecat in otalea toate bune si frumoase de 2 saptamani pe un abonament nu mai imi da voie sa sun si nici sa fiu sunat asa ca as dori sa reziliez contractu la acel numar va multumesc mentionez ca nu sun in romania

Anamaria

Buna ziua!
Bunicul meu avea contract la rcs rds. Am trimis mail pentru reziliere, pentru ca neavand certificatul de deces in original acestia nu mi-au putut accepta cererea fizica de reziliere in oficiul fizic.
Contractul a fost de aproximativ 5 ani.
Nu stiu unde sa gasesc aparatele ca sa le pot preda, bunicul nu mai este sa-l intreb… aveti idee care va fi urmarea si cum se procedeaza in lipsa lor? Va multumesc.

A Trance

Salut ! Pe scurt : internet + tv de la digi ? se poate renunta la tv si ramane doar cu netul ? Costa ceva ?

Iosip Mioara

Bună. Am 5 abonamente digi plus cablu și internet pot închide 2 abonamente, cablu și internetul și sa opresc decât 3 abonamente de telefon?

Alexander

Buna ziua, deci daca imi cumpar abonament Digi Net pe o perioada de 1 an, eu pot sa anulez acel abonamen, de exemplu dupa 2 luni, fara sa platesc si restul celor 10 luni?

Tirse Cristian

Pot prelungi abonamentul înainte cu 5 luni,am nevoie de un telefon în rate.

Chiriac Samoil

Bună ziua aș vreau sa rezilez contractul deoarece nu funcționează trimiteți o echipa sa vă luați echipamentul că nu l-am folosit de când l-ați instalat pe numele acesta Chiriac Samoil mulțumesc

Mocsel luminita

Bună ziua doresc rezilierea contractul de televiziune vă mulțumesc

Eichhorn-Mareș Vergina

Bună ziua. Am avut o cunoștință în ap.a plecat de aproape un an cu contract de muncă în Germania și nu și-a reziliat contractul,acum am nevoie de un nou contract cum pot proceda?

Florin

Nu înțeleg de unde și până unde trebuie să depui o CERERE de reziliere a contractului.
Faci o cerere atunci când ceri să ți se dea ceva, nu să NU ți se mai dea ceva.
Se face o notificare/preaviz de reziliere, pentru tu, clientul, reziliezi contractul, nu ceri celor de la Digi să-l rezilieze.
Așa este cu orice contract – ambele părți au dreptul să rezilieze contractul, în anumite condiții prevăzute de părți în contract și de legislația în vigoare.
Ar trebui desființat acest terme de „cerere de reziliere”. Pur și simplu îl anunți/notifici pe furnizor că nu mai ai nevoie de serviciile lui și reziliezi contractul în conformitate cu perioada de preaviz convenită.

Grigore Mariana

Bună dimineața . Serviciile RCS RDS Digi lasă de dorit.Am contract cu Digi Ștefănești Argeș făcut pe 8 mai 2023 pentru cablu tv și nu și-au onorat contractul nici în ziua de azi.Vreau anularea contractului de cablu tv .

Gheorghe Avram

Salutare. Pe data de 5 ianuarie am încheiat un contract de telefonie mobilă la Digi unde mam portat cu 4 numere. Mi sa spus că am nelimitat totul inclusiv internet. Am constatat că din acel internet nelimitat doar 50gb sunt la viteză 4g restul fiind doar 3g.In zonele cu semnal mai prost nu se mai încarcă nimic, de-aceea doresc să reziliez contractul.

Teo

Buna, la rezilierea contract digi daca ti se impune taxa de reziliere de 300 de lei.
. Pentru ca am facut upgrade la fiberlink 1000 acum un an. In cazul asta ce este de facut, anpc? A mai patit careva?
Eu am cerut online upgrade la 1000. Dar m-am mutat de acolo si nu mai am nevoie de abonament.

Elisabeta

Am încheiat acum 3 zile contract cu Digi pentru tv și internet, într-un centru Digi (Digi punct). As dori sa renunț la acest contract. Încă nu am serviciile instalate, nu am luat de la ei nici un echipament. Oare se mai poate? Mulțumesc.

Simion Ionela

Bunā ziua, vā scriu din spania
Vreau sā închid digi,cum procedez?
Precisez cā contractu e fācut din 2016
Lam fācut în spania,aparatu Lam plātit
Decir ce pasi trebuie sā urmez?
Si la urmā aparatul dacā Lam cumpārat nul mai trimit înapoi?
Multumesc

Macarei Mihai

Buna ziua am 3 abonament digi și vreau sa renunț la unul telefonie mobila ce trebuie sa fac mulțumesc.

Anna shv

Buna, am depus o reclamatie online la cei de la ANPC .
Stiti in cat timp voi primi un raspuns sau care e pasul urmator care ar trebui sa il fac?

Anna shv

Da, acum o luna, pe email. Am primit raspuns de la digi ( compania in cauza) prin mesaj, spunand de taxa de 200 lei.
Am atatsat raspunsul lor , cererile mele in plangerea facuta catre anpc.

Anna shv

Multumesc mult. Voi veni cu detalii

Burada irina

Buna ziua mam portat la digi în luna august cu 3 numere de telefon și merge foarte prost și as dori sa scot numerele 2 numere de la ei ce pot face?

Andreea

Buna ziua , eu am un contract Digi bussines și as vrea sa îl reziliez pentru ca nu mai desfasor activitatea respectiva , și ei îmi cer dovada cum ca firma nu mai este activa sau sa plătesc o suma de 3200 euro ! Ar fi și pentru mine o șansa sa reziliez acest contract , ca și persoana juridică ? Mulțumesc mult

Paula

Buna ziua, am contract la digi din noiembrie 2021, pe 2 ani. Internet si cablu tv.
Nu mai stau la adresa respectivă însă plătesc in continuare deoarece mi s-a spus că taxa se rezilierea este 400 de lei.
Momentan nu dispun de această suma deoarece am rămas si fara job si efectiv stau si plătesc luna de luna ca nu mi se pare asa mult dintr-o dată.
Oare ce as putea sa fac?
Tot ce se spune aici e adevarat? As plati doar contra valoarea unei luni? Nu imi permit sa ma taxeze cine stie cat sau peste o perioadă de câteva luni sa am penalizări sau mai rau, sa fiu data in judecata.
Va rog, cei care ati rezolvat contractul asa cum se spune aici, spune-ti-mi daca totul a fost in regula.
Va multumesc mult!

SilentBob

Eu tocmai am reziliat astazi un contract la RDS de TV si Internet sunand la call-center-ul lor, fara discutii sau ceva de plata. Singurele cerinte au fost sa fie platit la zi abonamentul si sa nu fie un contract in primul an de la incheiere.

Pupazan Claudia

Buna ziua!Am abonament la internet cu televiziune și mobil și a-și vrea sa reziliez contractul la telefon!

Genia

La reziliere de contract digi tv si cablu au cerut 505ron despagubire ,in afara altor lucruri de platit.am apelat la ANPC si le-au dat castig de cauza celor de la Digi.

Adrian

Buna ziua. Eu am abonament la digi tv si internet, intrebarea mea ar fi daca este posibil sa renunt doar la abonamentul de tv, pt ca nu l folosesc. Sa raman doar cu internetul. Multumesc

Maria

Am facut un contract digi pe 24 luni, intre timp blocul a fost scos la licitație datorita problemelor dezvoltatorului. Am mers sa inchei contractul si mi s a spus de o taxa de 300 lei. Desi făcusem reclamație la ANPC cu acte doveditoare, acolo nu mai sta nimeni de 1 an, nu mi au acceptat cererea. Deci nu e chiar asa simplu.

AnnaB

Buna, am facut contract de internet fix la digi in 25.08.2022
Cand am facut contractul nu mi s’a comunicat ca routerul wifi nu il pot primi decat pe baza de comanda, iar in 29.08 cand s-a programat montarea am primit strict cutia pt internet, cablul pt fibra optica avandu-l deja instalat si mi s-a zis fie sa achizitionez eu routerul wifi fie sa fac comanda la digi.
Zis si facut, a trecut o saptamana si nu am primit nici o veste, timp in care eu nu am avut cum sa beneficiez de internetul oferit de minunata companie. Am mers la sediu sa intreb care e situatia comenzii, mi s-a comunicat ca routerele au sosit dar nu pot primi unul decat daca am primit mesaj de confirmare… care ar fi urmat sa il primesc. A doua zi am mers din nou sa le sesizez ca nu am primit nimic, am fost indrumata sa sun , sa fac o plangere si o urgentare pt a primi routerul.. am facut acel lucru, in 02.09 si mi s-a zis ca voi fii anuntata daca sunt disponibile routere si in alte sedii.
In 06.09 am sunat din nou, am cerut rezilierea contractului intr-ucat neputand beneficia de serviciile oferite de dansii pe jumatate, si pt faptul ca nimeni nu mi-a putut oferi macar o idee cand as putea beneficia de router, nu mai doresc serviciile lor.
Mi s-a zis ca trebuie sa platesc o taxa de 200 lei pt instalare, ceea ce nu mi se pare normal, avand in vedere ca tot ce au facut a fost sa puna cutia de internet in priza, eu primind codul si parola pt a face setarile cand voi primi routerul.
Cum procedez in acest caz? Pot sa plangere la ANPC neavand nimic in scris doar telefonic? Am trimis si mail pt reziliere la companie, astept raspuns.

Andras

Buna! Am pe firma un abonament de digi, si am foarte multe probleme cu semnalul, sunt anumite zone in oras in care nu se poate vorbi la telefon, sau nu merge internetul. Mai am aprox 13 luni din contract, dar vreau sa renunt. In calitate de firma nu pot apela la ANPC. A mai reusit cineva sa rezilierea contracului inainte de termen pt persoana juridica?

Aditg

BUNA ZIUA
In urma sesizarii dumneavoastra inregistrata cu numarul 2997437298 din data de 05.01.2022, cu privire la rezilierea serviciului DigiTv Satelit, va informam ca pentru a rezilia contractul de furnizare servicii RCS & RDS, trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
– titularul / imputernicitul contractual/legal al acestuia trebuie sa se adreseze celui mai apropiat punct de prezenta RCS & RDS din localitate, in vederea depunerii unei cereri scrise in acest sens. Cererea poate fi depusa in orice zi a lunii, in baza actului de identitate, urmand sa intre in vigoare cu data de 1 a lunii urmatoare; Cica nu se poate face prin email

George Cornea

Bună ziua! Am și eu o problemă cu RCS RDS!! Am încheiat un contract de televiziune prin cablu în data de 14 iunie 2021 și suntem în data de 4 August 2021 și nu a venit încă cineva să instaleze cablu am făcut numeroase sesizări telefonice dar degeaba .Am contract pe doi ani cu un an de zile plata jumătate din valoarea contractului pe lună. Se poate rezilia contractul fără penalizări??

Borogdan

Salut! Raspunsul RDS,dupa ce am trimis cererea de reziliere prin email: ,,Vă reamintim, în conformitate cu punctul 5.5.2 din Condiţii generale pentru furnizarea serviciilor de comunicaţii electronice, că în cazul rezilierii contractului înainte de expirarea Duratei Iniţiale, Beneficiarul se obligă să achite Operatorului, potrivit dispoziţiilor legale aplicabile, cu titlu de justă despagubire, o sumă care va include contravaloarea: (i) serviciilor oferite cu titlu de promoţie, (ii) a serviciilor de instalare, (iii) a serviciilor de activare, (iv) a activitatilor de service pentru defecţiuni imputabile Beneficiarului, (v) a dreptului de utilizare a echipamentelor predate Beneficiarului pentru a avea acces la serviciile contractate, precum şi (vi) contravaloarea oricăror reduceri, subvenţii sau promoţii oferite de către Operator în cadrul Duratei Iniţiale, inclusiv diferenţa dintre preţul de listă al telefonului mobil şi preţul promoţional la care acesta a fost achiziţionat precum şi diferenţa dintre tarifele valabile pentru contractul încheiat pe perioadă nedeterminată şi tarifele promoţionale în conformitate cu prevederile din Anexa 2 la Contract, toate serviciile enumerate la pct.(i)–(vi) de mai sus, fiind furnizate Beneficiarului la tarife promoţionale sub condiţia menţinerii în vigoare şi a efectuării plăţii contravalorii serviciilor contractate de către Beneficiar pe întreaga Durată Iniţială a contractului.

Menționăm și faptul că aceste sume sunt detaliate in Anexa 2 de tarife, și pe prima pagina din contractul semnat inițial.

Având în vedere cele expuse mai sus, precum şi faptul că în acest moment, serviciile dumneavoastră se află încă în perioadă minimă contractuală, rezilierea acestora se poate efectua doar cu plata taxelor de justă despagubire menţionate anterior. În situaţia în care sunteţi de acord cu rezilierea în aceste condiţii, vă rugăm să reveniţi cu solicitare în acest sens.” Am facut reclamatie la ANPC.Am doar routerul pentru internet si serviciul de cablu, si nimic altceva.Astept raspuns la reclamatie pe care il voi pune aici.Taxele de justă despăgubire în valoare de 200 Lei pentru 2 contracte online

Tudosa Luminits

Bună ziua. Am fost azi la un sediu RDS pt a rezilia contractul de internet. Mi s-a spus că am perioada contractuală până în iunie 2020 dar că, dacă vreau să renunț la internet trebuie să vin după 7. 09.2021, să fac cererea de reziliere și să achit o taxă de reziliere de 60 lei precum și factura curentă. Mi s-a părut dubios taxa de reziliere solicitată de operator. Cum trebuie să procedez ca să nu plătesc aceasta taxă de reziliere? Mulțumesc

Daniela C

buna ziua..
Am o mica retinere legata de reziliere urmand pasii mentionati.
Pe site-ul RDS la categoria: Încetarea, modificarea și cesiunea contractului, avem o mentiune:
Despagubiri incetare contract inainte de termen
In cazul incetarii oricarui serviciu inainte de expirarea duratei initiale, Beneficiarul se obliga sa achite RCS
& RDS potrivit dispozitiilor legale aplicabile, cu titlu de justa despagubire, contravaloarea serviciilor de
care a beneficiat cu titlu de promotie, precum si contravaloarea tuturor discount-urilor, a reducerilor,
subventiilor etc. acordate in baza contractului.

Sau asta nu are nicio valoare?

Daniela Chirita

buna,
Eu nu am criticat procedura prezentata aici. doar voiam sa ma lamuresc. Chiar apreciez implicarea ta pe subiectul asta. Multumesc!

Oana

Bună seara,
Am facut un abonament RCS & RDS în luna februarie. Acum dorim să ne mutăm de la această adresă și doresc rezilierea contractului. Rezilierea contractului se poate online, telefonic? Sau doar prezentându-mă într-un sediu RCS & RDS? Și ce costuri ar trebui să suport pentru rezilierea contractului? Menționez că dețin oferta cu 50% reducere pe 12 luni.
Mulțumesc!

Adriana

buna ziua se poate face asa rezilierea si pentru firme?

Manea Razvan

Salut!
Am facut si eu o solicitarea de reziliere la Digi pt abonamentul tv si telefonie fixa si mi-a fost solicitata suma de 100 lei. A urmat o reclamatie la ANPC, iar acestia au considerat ca cei de la Digi sunt indreptatiti sa ceara suma de 100 lei, deoarece reprezinta o despagubire petru activarea serviciilor oferite.
In concluzie, nu s-a rezolvat nimic.

Maria

Dacă ar fi serioși cei de la digi nu ar rezilia nimeni contractul cu ei Eu am 24 de ore de cind am cerut sa vină cineva să repare cablu că nu funcționează și ce credeți doar promisiuni acum ma programat pt mâine între orele11-13 rusineeee

Ciprian

Eu am 19 zile de când aștept semnal la TV!

Ciprian

Încă nu am semnal. :)) Problema nu are drept cauză neplata unei facturi, deși acum câteva zile s-a emis factura pe care nu am de gând să o achit! Cel puțin nu în totalitate. Doar o parte, pentru primele 9 zile din Septembrie, cât am beneficiat de serviciile lor. De atunci „ne uităm la tavan” datorită faptului că noi suntem pe vechea infrastructură (cablul clasic) și, odată cu „venirea” fibrei optice în zonă „s-a cam terminat”. Au fost, ce-i drept, 3 echipe pentru instalare dar nu au reușit să facă ceva datorită lipsei infrastructurii în perimetrul locuinței (e necesară o cutie plus prelungirea rețelei de fibră cu vreo 20 de metri de la strada principală). De parcă cei de la „infrastructură ” nu ar fi tot angajați ai rcs rds … Tot „ne-au dus cu zăhărelul”, că se rezolvă în cel mai scurt timp, că vom urgenta… bla, bla, bla! Iată că a trecut o lună! La ultima reclamație am întrebat și de reziliere dar ni s-a zis de taxa de 200 de lei plus că trebuie să mă deplasez la un punct de lucru. :))

Ciprian

Ok! Aveam de gând să mai aștept până miercuri, când am liber de la servici, și, dacă nu se întâmplă o minune, să mă duc la ei, cu tot cu echipament, și să încerc să reziliez. Fac sesizare mâine la ANPC, în weekend nu funcționează platforma. Mulțumesc pentru răspuns, o să vă țin la curent. O seară frumoasă!

SvenDiana

Salutare!
In septembrie anul trecut am incheiat un contract cu minunatii de la DIGI si acum doresc sa reziliez contractul pentru ca nu mai locuieste nimeni la acea adresa. Am o suma restanta de la ultima factura pe care nu vreau sa o achit pana ce nu o sa reziliez contractul, pentru ca altfel, acesta va continua sa curga, eu trebuind sa achit in continuare facturile pe luna ce urmeaza. Tin sa mentionez ca nu am semnat nici macar un contract de prestari servicii. Cand am fost la ghiseu mi s a cerut doar buletinul si am semnat doar un pv de instalare servicii. atat. am depus cererea la ANPC, mai departe ce urmeaza?

SPINU CATALIN

AM FACUT CONTRACT LA CABLU TV PE UN AN SI DL AGENT MI LA DUBLAT ADICA PE 2 ANI….AM SEMNAT CONTRACTUL INTR O MASINA…DE CIND SE FAC CONTRACTE IN MASINA LA DIGI? VREAU SA FIE TRECUT LA 1 AN NU 2 ANI ….CUM SE POATE REZOLVA?

SPINU CATALIN

facut 5 sesizari si…..nimic….

SPINU CATALIN

din contul meu digi…..pe 7 8 9 10 si 11

SPINU CATALIN

si inca una chiar acum…

Diaconescu

Este legal să semnezi, stai liniștit, la fel am semnat și eu, în casa scări, nu a vrut să între în casă,precizez că am mai avut contract cu ei, a expirat, am refăcut din nou, mi-a venit cu tableta, am semnat, după care am primit contractul pe mail.

Cristi

Salut, pașii aceștia de pot aplica și în cazul meu? abonamentul se afla sub perioada contractuala, menționez ca fratele meu este titularul abonamentului iar eu am cerut portare către Orange, astăzi am primit mesaj de la Digi cum ca ar trebui sa plătesc taxele pentru reziliere anticipată.

Nicoleta

Bună seara!
Am plătit ultima factură pe 6.01.2021, în ea scrie ca e din 07.10.2020 af. 18.12.2020, să înțeleg că am plătit luna a 11-a și a 12-a și urmează să plătesc următoarea factură pe luna 1 și 2?
Mulțumesc!

Nicoleta

Bună! Pe data de 5 mi-a fost reziliat contractul ( după spusele lor de acum o lună ), dar nu am primit nici o înștiințare cum că a fost reziliat și să merg să returnez aparatura, de asemenea pe site la serviciile mele scrie că serviciile urmează să fie instalate și activate, de ce?
Mă gândesc să merg zilele astea să duc aparatura și sănătate.
Mulțumesc!

Cristina P

Buna,

Am trimis via e-mail cerere de reziliere si apoi am sunat la relatii cu clientii pentru a ma asigura ca a fost primita cererea.
Fata de la Call-center m-a informat ca va trebui sa platesc 167.67 lei, insa nu a stiut ce anume reprezinta aceasta suma. In momentul cand am rugat-o sa imi trimita raspuns la mail cu detaliile si pasii care trebuie sa ii urmez, mi-a spus ca : „nu am posibiliatea sa raspund la mailul dumneavoastra, vor raspunde colegii din alt departament”.

Intrebarea mea – Cand ati formulat catre ANPC, ce anume ati specificat in legatura cu sumele de bani cerute abuziv?

George

Salut. Am vazut multe cazuri in care faci cerere de reziliere online, si cei de la RCS RDS te amana si iti raspund foarte tarziu ca va fi necesar sa achiti anumite taxe de rezliere. Profund ilegal,imoral etc. Problema este ca pana iti raspund ei + pana cand iti raspunde si ANPC-ul , tu ce faci cu cele 3 luni de restante care se aduna la RCS RDS? a) le igonori pana cand iti da ANPC-ul dreptate b) le platesti si sper sa iti mai recuperezi banii apoi. In cazul a) in care nimeresti un dobitoc la ANPC mai stai iar o luna cel putin cu alte reclamatii. Mersi anticipat de raspuns

Madvei Romulus

Salut. Vreau să reziliez contractul de internet la digi, și mi s-a spus că trebuie să returnez un modem, sau ce e ăla, și nu îl mai am, și fără aparat, nu îmi reziliază contractul. Ce pot să fac în situația asta?

David Andrei

Bună ziua!
În cazul în care, sunt abonat RDS de 5 ani și am reînnoit contractul în ianuarie, Acum mai pot rezilia contractul? Nu mai doresc RDS.

Nicoleta

Bună!
Am trimis cererea de reziliere pe 7 decembrie și nu am primit nici un răspuns, am primit o factură de 159 de lei care presupun că e pe 2 luni, mă gândesc ca au emis asemenea factură deoarece au reziliat contractul.
O să văd poate mă sună azi, fiind 7 mă gândesc că primesc un răspuns, ce credeți?
Mulțumesc!

Nicoleta

Bună ziua! Am încercat să îi sun să văd despre ce e vorba dar nu îmi raspunde nimeni, e posibil să nu aiba program de lucru azi?
De asemenea am observat că nu mai am mail-ul cu nr. de înregistrare de când am trimis cererea, am făcut poză la nr. de înregistrare când l-am primit, deci îl am. Ce mă sfătuiți să fac?
Mulțumesc!

Nicoleta

Mi-au răspuns și au zis că serviciile devin inactive începând cu 5.02.2021, dar eu am depus cererea pe 8.12.2020, nu trebuiau să le închidă luna asta pe 8?

Mihai

Bună seara!Dat fiind faptul că am rămas dezgustat de atitudinea și serviciile RCS,nu am dat un search pt a vedea cum se reziliază un contract cu ei.Am încheiat un contract pt internet fix cu ei pe care l-au instalat după 2 sau chiar 3luni.Nu am zis nimic pt că nu era o nevoie urgentă și am trecut cu vederea acest lucru.Au venit au tras cablul de Internet dar au venit fără router spunând că în rural nu trimit așa ceva.Am cumpărat eu un router dar nu am reușit să mă conectez și am sunat la ei dacă pot să trimită pe cineva pt că atât eu cât și alți prieteni mai pricepuți în IT nu au reușit să conecteze acel router.In tot acest timp am plătit abonamentul fără a beneficia de Internet.Intr-un final am sunat la ei înainte de Crăciun pt a întreba dacă vin să conecteze routerul sau închidem contractul.Mi-au spus că nu se poate online sau la telefon și trebuie să merg la un birou teritorial.Am mers și m-au pus să plătesc taxa de reziliere de 198ron plus 2 luni,una în avans și una pt că nu apărea în sistem (decembrie) chiar dacă a fost plătită inițial.A fost un total de 250.Nu este o sumă mare dar nu cred că sunt singurul care a pățit așa ceva și cred că trebuie făcut ceva,mai mult decât s-a făcut până acum pt ca lucrurile să fie transparente și abuzurile să înceteze.Daca s-a semnat acea foaie de reziliere dar nu are nici o ștampilă se mai poate recupera taxa de reziliere?Vreau să apelez la ANPC tocmai pt atitudinea lor josnică care o au față de clienții lor.

Bogdan

Salut si La multi Ani! Am o intrebare….Pot sa fac cererea de reziliere scrisa de mana si sa ii fac o poza si sa o trimit lor prin email,sau trebuie neaparat scanata?Multumesc!

Bogdan

Multumesc! Am semnat cu Adobe.Am trimis 2 cereri de reziliere.Una pentru cablu analog si una pentru internet fara fibra si un telefon fix-mobil cu cartela plus mobil cu butoane.Astept sa treaca 30 de zile.Voi posta aici rezultatul.Multumim pntru implicare!

Nicoleta

Bună ziua!
Am trimis cererea de reziliere pe 7 decembrie, când ar trebui să primesc un răspuns? În mod normal ar trebui ca contractul să fie reziliat de la 1 ianuarie presupun.
Mulțumesc mult și sărbători fericite alături de cei dragi!

alex

Update 1: Cei de la RDS & RCS sunt dispusi acum sa rezilieze contractele abonatilor pe cale amiabila deoarece au decis sa mareasca tarifele serviciilor oferite iar pentru detalii accesati acest link.

Nu merge linku ala, care e?

Ana Maria

Bună ziua!
Am de returnat aparatura la Digi, un fel de router în valoare de 250€ din câte am înțeles, dar eu am doar aparatul și adaptorul, trebuia să mai am ceva cablu?
Mulțumesc!

Mihaela T.

Bună!
În cerere am scris exact cum e în exemplu, că vreau rezilierea abonamentului, dar ei m-au între at pe facebook dacă am menționat că vreau rezilierea ambelor abonamente.
Trebuie să menționez acest lucru?

Andrei

E actuala adresa sesizari.reclamatii@rcs-rds.ro? Mail-ul trimis nu a generat nicio reactie (raspuns automat, confirmare primire etc.)

Maria N.

Bună! Pe mine cei de la Digi m-au îndrumat să trimit cererea la adresa de mail: clienti@rcs-rds.ro, am primit si mesaj de confirmare.

Alin Vlad

Bună seara!
La rezilierea contractului scrie că trebuie să plătesc despăgubiri pentru promoții, reduceri, etc., dar nu am avut parte de asemenea treburi, plătesc aceeași sumă de la semnarea contractului până în prezent ( 1 an și 2 luni ).
Deci nu am obligația să plătesc despăgubiri dacă nu am beneficiat de asemenea oferte, așa-i?
Mulțumesc frumos!

Nicoleta

Bună ziua!
Dacă reziliez contractul înainte de termen pe motiv că nu beneficiez de servicii la o adresă la care mă mut, ei neputând muta serviciile, mai trebuie să plătesc contravaloarea lunilor care au mai rămas? Nu am specificat asta în cererea de reziliere, am completat cererea după modelul de mai sus.
Mulțumesc și o zi frumoasă!

Nicoleta

Mulțumesc!
Îmi puteți spune vă rog în cât timp primesc un răspuns în legătură cu cererea trimisă? Menționez că am trimis-o prin mail domnului cu care am semnat contractul, mi-a spus că o să o trimită el mai departe.

Tudor I.

Salutare!
Trebuie sa complete cererea de reziliere de mai sus asa cum e sau trebuie sa adaug ceva in plus?
Mulțumesc!!

Ioana

Bună seara!
Dacă doresc să reziliez un contract și am de plătit pe luna a 9-a și a 10-a, urmând ca luna aceasta să cer rezilierea, o să trebuiască să plătesc și pe luna a 11-a și a 12-a?
Mulțumesc

Ioana

Mulțumesc mult!
În legătură cu cererea de reziliere, trebuie să o completez și după să o scanez pentru a o trimite sau am posibilitatea de a o ,, semna ” în alt mod?

Ioana

Nu m-am exprimat cum trebuia, reformulez ,, trebuie să o semnez și după să o scanez pentru a o trimite ?”

Andrei

Buna!
Urmeaza sa merg sa reziliez contractul la RCS&RDS deoarece m-am mutat la alta adresa unde nu pot fi mutate serviciile si nu pot beneficia de acestea, ei mi-au spus sa merg sa reziliez contractul deoarece nu beneficiez de servicii si sa platesc restanta de luna trecuta.
Se mai percep si alte taxe daca ei nu au posibilitatea de a muta serviciile ? Sau il reziliez si scap?
Multumesc!

Andrei

Da

Andrei

In mod normal nu ar trebuie sa mai platesc nimic, decat restanta de luna trecuta si sa inapoiez aparatura, nu? Daca ei nu au posibilitatea de a muta serviciile, nu e vina mea.
O alta intrebare, eu am preluat contractul de la persoana care a stat initial in apartament, si am doar aparatura fara cutie sau ce ar mai fi avut, daca o restitui asa e vreo problema?

Andrei

Am inteles :)
As vrea sa merg fizic pentru ca facturile vin la cealalta adresa si nu am acces la ele, iar ei raspund extrem de greu si nu rezolv nimic cu plata restantei.
Ma gandesc sa completez cererea de reziliere pe care am gasit-o mai sus ca model si sa cer numar de inregistrare si stampila pe exemplarul care ramane la mine. O ultima intrebare si inchei, cererea o completez cu adresa la care locuiesc in prezent, cea de pe buletin sau cu cea la care am serviciile RCS & RDS?
Multumesc mult pentru rabdare! :)

Noutăți

ANPC a amendat Cetelem pentru abuzurile comise

Published

on

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic, BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA Paris,sucursala București, care a anunțat demararea procedurilor de sistare a operațiunilor din România ale diviziei de consumer finance, Cetelem, începând din 2023.

În urma verificării prin sondaj a unor contracte, comisarii ANPC au identificat o inadvertență între anunțul legat de condițiile sistării operațiunilor din România și procedura aplicată ulterior, respectiv modificarea unilaterală a condițiilor contractuale.

Mai exact, conform anunțului referitor la situația liniilor de credit cu card de credit atașat, acordate până în data de 15 iunie 2023, Cetelem avea în vedere o abordare etapizată, în funcție de data expirării contractelor de credit și, reprezentanții operatorului au afirmat că, începând cu data de 1 ianuarie 2024, nu se vor mai prelungi contractele de credit cu linii de credit și card de credit atașat, care ajung la termen în perioada ianuarie – aprilie 2024, procedând la notificarea clienților cu două luni înainte de expirarea contractului.

Numărul total de linii de credit cu card atașat, în derulare la 31.12.2023, era de 176 488, conform precizărilor Cetelem.

În realitateoperatorul a informat prin notificările transmise consumatorilor, modificarea prevederilor contractuale în sensul prelungirii Contractului de credit cu linii de credit si card atașat în ceea ce privește condițiile de rambursare și nu încetarea prelungirii contractelor de credit cu linii de credit și card de credit atașat, consumatorii având în continuare obligația de plată a dobânzii și a tuturor celorlalte costuri, cu excepția dreptului de utilizare a liniei de credit.

Ca atare, echipa de control ANPC constatat faptul că Cetelem a încălcat prevederile legale în vigoare și a aplicat operatorului economic o amendă contravențională în valoare de 60 000 leiprecum și măsura complementară prin care a dispus alinierea tuturor contractelor similare, în conformitate cu prevederile legale în termen de 30 zile, respectiv prelungirea perioadei contractuale să se facă doar după încheierea actelor adiționale aferente între părți, acceptate de consumatori, prin care să se stabilească fără echivoc în ce condiții se vor derula respectivele contracte și pe ce perioadă.

Va recomandam tuturor sa apelati la ANPC ori de cate ori va simtiti abuzati, mai ales ca reclamatiile pot fi depuse online, accesand acest link, iar tot procesul nu dureaza mai mult de 10 minute.

Continue Reading

Tepe online & offline

Orange mărește iarăși tarifele abonamentelor existente

Published

on

O mare parte dintre abonatii Orange au receptionat deja o notificare prin intermediul careia sunt instiintati asupra faptul ca vor majora iarasi tarifele abonamentelor existente. Mai jos regasiti continutul acestei notificari, iar la final va explicam si modul in care puteti rezilia contractele fara costuri suplimentare.

Notificare cu privire la modificarea unilaterala a contractului de abonament Orange

„La Orange, investim permanent in tehnologie ca sa iti oferirn servicii de cea mai buna calitate si sa te bucuri de cea mai buna experienta. Prin urmare, incepand cu data de 19 aprilie 2024 vom aduce urmatoarele modificari contractului tau:

  • In contextul economic actual si al cresterii constante a costurilor aferente furnizarii serviciilor de telecomunicatii, valoarea abonamentului tau de pe numarul/ fiecare dintre numerele fi rnajorata cu 2 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului/abonarnentelor nu modifica perioada contractuala curenta si nici restul conditiilor contractuale.
  • Totodata, te informam ca se aduc urmatoarele modificari Clauzelor Contractuale de Baza aplicabile abonamentului/abonamentelor mai sus rnentionate: – Articolul 10 va avea urmatorul continut:
    „Modificarea tarifelor Orange Romania are dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile contractate de catre Client conform indicelui armonizat al preturilor de consum, respectiv rata rnedie anuala a inflatiei stability pentru Romania de catre Eurostat, Oficiul de Statistica al Uniunii Europene, valabila la data la care se implementeaza modificarea, dar nu mai mult de 8% din preturile standard ale serviciilor (fara eventuale reduceri) prezentate in Contract.

  • Orange Romania are dreptul sa aplice rnodificarea de rnai sus o singura data pe an, in mod automat, fara a rnai fi necesara alta forrnalitate sau consirntarnantul Clientului in acest sens, exclusiv in temeiul notificarii trimise de catre Orange Romania. Notificarea poate fi comunicata odata cu factura de servicii, prin SMS, e-rnail sau scrisoare.
    Avand in vedere faptul ca posibilitatea de modificare a tarifelor, precum si mecanismul de aplicare a acesteia au fost agreate de catre Parti prin prezenta clauza, actualizarea tarifelor in temeiul prezentului articol nu prezinta 0 modificare
  •  Articolul 10 – „Alte Clauze” devine Articolul 11.
    Ne dorim sa rarnai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la prirnirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta printr-o scrisoare trimisa la adresa B-dul Lascar Catargiu nr.47-53, sector 1, Bucuresti, pe orange.ro/contact, prin apel la 300 sau in magazinele Orange.

In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele TV Si intemet pe care le ai in custodie (daca este cazul). In lipsa unui raspuns din parte ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor anuntate la data de mai sus.
Cu prietenie, Antoine Drevon Director Marketing Orange Romania SA„.

Asadar, Orange va majora tarifele incepand din luna aprilie si mizeaza pe naivitatea abonatilor care nu vor riposta in vreun fel al receptionarea acestei notificari. Noi va recomandam sa reziliati contractele pe care le aveti in derulare deoarece nu au fost capabili sa le respecte, iar procedura completa este disponibila pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.

Continue Reading

Noutăți

ANPC reglementează achiziția de obiecte din metale și pietre prețioase

Published

on

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inițiat și pus în transparență decizională un proiect de ordin cu caracter normativ menit să stabilească un mod mai strict de informare a consumatorilor care doresc să achiziționeze obiecte din metale și pietre prețioase.

În urma desfășurării unor acțiuni de verificare a modului în care este respectată legislația în vigoare la comercializarea obiectelor din metale și pietre prețioase, Direcția Generală Control și Supraveghere Piață și Armonizare Europeană din cadrul ANPC, a propus emiterea unei reglementări suplimentare a modului de informare a consumatorilor, la momentului achiziției unor astfel de obiecte, urmând a fi precizat, pe etichetă, greutatea metalului prețios și greutatea pietrei/pietrelor montate, pentru fiecare obiect aflat la comercializare pe piața națională. Aceste informaţii au rolul de a ajuta consumatorii să facă alegeri în cunoștință de cauză.

În momentul de față, modalitatea de informare a consumatorilor care cumpără astfel de obiecte este realizată incomplet, în sensul în care, la momentul achiziționării unui obiect din metal prețios care este confecționat având montate pietre (prețioase sau nu), consumatorii nu sunt informați cu privire la cantitatea exactă de metal prețios pe care o achiziționează, greutatea acestuia nefiind și greutatea finală a obiectului cumpărat. De asemenea, s-a constatat faptul că, în cazul vânzării ”la gram”, prețul final rezultat include greutatea pietrei/pietrelor montate, care astfel sunt vândute ”la preț de aur”, iar costul final al obiectului nu reflectă costul cantității de metal prețios achiziționată.

Având în vedere atribuțiile ANPC, de supraveghere și control a pieței, precum și de informare corectă a consumatorilor, considerăm că este imperios necesar adoptarea acestui act normativ pentru informarea corectă, completă și precisă a consumatorilor, tocmai în scopul protejării drepturilor acestora, la momentul achiziției unui obiect confecționat din metal prețios, având montate pietre (prețioase sau nu).

Nu uitati nici de faptul ca tot cu ajutorul celor de la ANPC puteti rezilia si contractele de telefonie mobila, televiziune sau internet fix, iar detaliile complete sunt disponibile pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.

Continue Reading

Facebook

Ce mai citesc alții

Noutăți4 săptămâni ago

ANPC a amendat Cetelem pentru abuzurile comise

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic, BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA Paris,sucursala...

Tepe online & offline2 luni ago

Orange mărește iarăși tarifele abonamentelor existente

O mare parte dintre abonatii Orange au receptionat deja o notificare prin intermediul careia sunt instiintati asupra faptul ca vor...

Noutăți3 luni ago

ANPC reglementează achiziția de obiecte din metale și pietre prețioase

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inițiat și pus în transparență decizională un proiect de ordin cu caracter normativ...

Tepe online & offline5 luni ago

O nouă țeapă face ravagii printre români, uite cum funcționează

O noua teapa circula pe internet si face ravagii printre romani, iar totul porneste de la un simplu mail receptionat...

Tepe online & offline6 luni ago

Orange a fost amendat de ANPC pentru că își păcăleau clienții

Celebrul operator Orange a fost sanctionat de catre ANPC pentru faptul ca utilizau practici, comerciale inselatoare, iar amenda este in...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Telekom România

Iata cum poti face reziliere contract cu Telekom Romania fara probleme inutile si fara costuri suplimentare, indiferent de serviciul pe...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Orange România

In randurile de mai jos va prezentam cum puteti face reziliere contract Orange Romania iar pasii care trebuie urmati sunt...

Tepe online & offline10 luni ago

O nouă țeapă care este dată în numele Poștei Române

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline11 luni ago

Poșta Română și țeapa cu primirea coletului cu adresă greșită

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline12 luni ago

Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

Iata cum poti face reziliere contract cu RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament mobil, cablu tv...

Tepe online & offline12 luni ago

ZIVADA.RO vinde parfumuri contrafăcute și refuză returnarea banilor

Continuam sa va expunem magazinele online care dau zilnic țepe clientilor, iar astazi va prezentam țeapa intitulata ZIVADA.RO.  Acest magazin...

Noutăți12 luni ago

O nouă țeapă dată în numele MAI, Europol, Interpol și Cepol

  Zilele acestea circula pe internet o noua teapa care este data in numele MAI, Europol, Interpol și Cepol. Infractorii...

Trending